√seventh√

57 15 1
                                    

Author POV

                 Jimin hmpir putus asa dengan Hee Rin tpi Jungkook ade bagitau. HEE Rin mmang degil.

Jimin: HEE Rin? Jungkook suruh aku ambil kau.

HEE Rin: Jungkook tak pernah suruh org lain ambil aku.

Jimin: Aku kawan dia. Kawan baik dia time dia kecil. Dia benarkan aku ambil kau.

HEE Rin: Aku tak nak. Aku tnggu dia.

Jimin: Tak... Jungkook kat rumah. Sakit.... Dia suruh aku ambil kau.

HEE Rin: Buktikan....

Jimin: Okay... AKU call dia.

            Tiba-tiba..... Seulgi lalu. Seulgi melihat Jimin dengan penuh tanda tanya.

Seulgi: Sejak bila HEE Rin kenal Jimin?

Irene: Taehyung ade sana ke?

Seulgi: Takde. Jimin seorg.....

Irene: Bukan dia ke yg rosakkan masa depan kau?

Seulgi: Tu lah lelaki yg jahanam tu. Aku kena tolong HEE Rin....

Irene: Tnggu... Kau tak terfikir ke yg Jimin dah berubah kot sbab dah 3 tahun kita takde nmpak dia.

Seulgi: Mustahil anak tu berubah. Dia takkan pernah berubah. Dia tetap kejam.

Irene: Kalau mcam tu , jngan tngok lama-lama.... Jom pergi.

                Perosak masa depan ke si Jimin ni? Knapa Seulgi cakap macam tu tadi?

Jimin: Kau dah dengar kan?

HEE Rin: Aku tetap tak nak ikut pun. Dah pergi.

Jimin: (turun daripada kereta). Jom. Nanti Jungkook marah aku kalau aku tinggalkan kau dekat sini.

HEE Rin: Kau ni memang pemaksa. Smua org tngok sini lah.

Jimin: Takpe. Nah. Msuk.

HEE Rin: Kau culik aku ke ape ni?

Jimin: Tak. Aku cuba pujuk kau nak masuk kereta jer. Masuklah.

HEE Rin: Okay, Kali ni jer. Aku tak nak tngok kau lgi lepas ni.

Jimin: Aku tak janji. (Mnutup pintu kereta).

HEE Rin: (tengok Jimin yg baru masuk kereta). Ape maksud kau, kau tak janji?

Jimin: Sebab aku baru balik dripada AMERIKA , mmang tiap-tiap hari lah kau nmpak aku. Aku akan datang ke rumah kau sbab nak jmpa Jungkook.

HEE Rin: Korang mmang berkawan baik ke?

Jimin: Bukan setakat kawan baik tpi kami dah mcam adik beradik sbab kitorang ada tujuh orang dn kitorang tak pernah berpisah. Tpi skrang, aku dn Jungkook jer yg tinggal. Yg lain entah ke mana...

HEE Rin: Oo Yeke. Jungkook pernah cerita kat aku pasal korang tpi aku tak ingat nama dn Jungkook selalu meracau malam-malam sebut nama Yoongi... Dia pn kawan korang?

Jimin: Ya.... Yoongi dan dia selalu gaduh tpi tak seteruk yg kitorang sngka tpi tak sangka pula tiba-tiba kitorang terdengar Yoongi meninggal dunia disebabkan kemalangan dn dari situ Jungkook trauma.

HEE Rin: Aku sendiri tak faham dia tu. Dia msuk jer dalam keluarga kitorang, aku suka sangat tengok dia. Aku nak peluk-peluk dia sbab time tu dia murung, dia sedih, dia takut, dn Eomma kata dia ada sikap yg sangat menakutkan iaitu dia gila. Dari hari tu, aku nak sangat tau ape sebab dia jadi gila namun sehingga sekarang aku tak tau.

Kill Her (JK FF)Where stories live. Discover now