HEE Rin pov
Aku macam tak boleh prcaya pula yang Yugyeom sanggup buat macam tu kat aku. Dahlah dia asyik ckap tu tugas dia. Entah siapa bgi dia tugasan gilerr mcam tu. Waktu tu juga , aku tinggalkan Yugyeom dan brlari ke arah belakang bangunan. Aku mahukan ketenangan.
HEE Rin: INI tak sepatutnya jadi. Knpa Yugyeom sanggup buat macam ni kat aku? Jungkook? Mne kau?
Scoups: Hey! Prmpuan tak guna.
HEE Rin: (tngok Scoups). Ape kau nak?
Scoups: Mana Lucas?
HEE Rin: Knpa kau cari dia?
Scoups: (mnarik kolar baju HEE Rin lalu menghempas belakang HEE rin ke dinding). Aku tnya mana dia!!
HEE Rin: (tunjuk lubang hidung). Sini.
Scoups: (cuba untuk tmbuk HEE Rin.) Wehy!
Lucas: (smpat menangkap tngan Scoups). Masalah aku jngan cuba libatkan dia.
Scoups: (melepaskan HEE Rin). Baguslah dah smpai, Klau tak, pecah muka kau.
HEE Rin: (duduk smbil menyandar pada dinding). Lucas, ape dah jadi sebenarnya?
Scoups: Dia permainkan adik aku. Dia putuskan adik aku sehinggakan adik aku slalu murung, slalu sedih dn mnangis.
Lucas: Kau prnah tanya ke ape sebab dia nngis? Aku bukan sekejam itu sehingga nak buat anak orang nangis.
Scoups: Ahrgggg! Smua llaki sama! Tahu nak sakitkan hati prmpuan jer!
Lucas: Hbis kau tu bukan llaki? Jantina kau ape hah? Apesal kau hina kaum lelaki sedangkan kau pn klau dah tak suka prmpuan tu, kau tinggalkan. Hah? Amacam?
Scoups: Kalau mcam tu! Cuba kau bgi tau aku, knapa adik aku mcam naik gila? Dia slalu sebut nama kau!!
Lucas: Sebab dia yg buat salah dengan aku! Bukan aku yg buat salah dekat dia. Pergilah tnya ape yg dia dah buat pada aku. Aku maafkan dia tpi dia tak maafkan diri dia.
HEE Rin: Yoojung? Dia ke adik kau? (Msih tersandar di dinding).
Scoups: (mnarik kolar baju HEE Rin smula). Yaaaaa! Itu adik aku! Kau tau tpi kau buat-buat tak tau?
Lucas: Mcam mna kau boleh kenal dia?
HEE Rin: Dia tu kawan aku sebelum kau pndah sini. Ape yg kau dah buat dngan Yoojung? Dah berbulan-bulan Yoojung tak ke sekolah.
Scoups: Hey!! Smua ni salah llaki ni lah. Dia yg buat Yoojung tiap hari mnangis..... (Melepaskan genggaman dengan perlahan). Dan aku nak tamatkan riwayat llaki ni! (Mnumbuk tepat ke pipi kiri Lucas).
Lucas: (Jatuh). Shit. Wehy, bro. Kau dengar sini baik-baik.... Yoojung jdi mcm tu bukan sbab aku. Kau pergi tnya dia. Sebelum kau pukul aku, kau tnya dia. Klau btul dia jdi mcam tu sbab aku putuskan dia, well. Kau datang lah cari aku.
Scoups: Aku tua daripada kau bangang! Aku tua dripada korang brdua. Korang brdua ni berani btul lawan aku! Aku tak puas hati dengan kau dn dia! (Tmbuk muka Lucas utk kedua kali)
Lucas: (sentuh pipi kirinya). Takkan prmpuan pn kau nak pukul? Eh bro, kau kena fikir rasional ni. Bro, kau dah kira bertuah bro, aku tak angkat tangan nak tmbuk kau. Sekali aku pukul kau... Aku tak tau nak cakap apa.
HEE Rin: (Berdiam diri mcm batu)... Aku suka tngok korang gaduh.
Lucas: (tngok HEE Rin yg sedang bersandar santai di dinding). HEE Rin, balik kelas....
Scoups: Dia ni lah gf baru kau kn? (Tngok HEE Rin). Tak sangka.... Kau putuskan adik aku dua bulan lepas, kau dah ade gf baru. (Mngenggam kolar baju lucas). Aku akan hancurkan muka kau! Aku akan bunuh kau!
YOU ARE READING
Kill Her (JK FF)
Fanfiction"Unpredictable".... Boy's life isn't the easiest things in this life. The situation has changed. Hee Rin adalah watak utama diikuti dengan watak yg kedua iaitu Jungkook. Semua termangu-mangu, Where's Jungkook for 1 month? Dia hilang...