Author POV
Keesokkan harinya__
Dalam kekalutan tu, HEE Rin memandang sayu ke luar kelas. Yeri datang lagi ke kelasnya untuk MAKI dia. Sehingga sekarang, Jungkook tidak tau akan prngai Yeri mcam mna.
Yeri: Sini kau! (Trik baju HEE Rin)
HEE Rin: What do u want from me? Mentang-mentang Jungkook tak pergi sekolah hari ni, senang kau buli aku?
Yeri: Sebab kau, muka Wendy rosak! Kau bayar smua bil hospital dia.....
HEE Rin: Sedar diri sikit....
Yeri: Kau yg patut sedar diri! Gaissss! Korang smua saksi aku! Perempuan ni ada sihir! Dia buat muka Wendy jdi hodoh..... (Teriak)
HEE Rin: Kau nak aku bongkar rahsia kau? (Bisik Yeri).
Yeri: (pucat). Ape rahsia aku?
HEE Rin: Kau penyebab aku hampir mati..... (Smirk).
Yeri: Tak! AKU tak.....
HEE Rin: (bngun dari kerusi). So..... Shhhhhh.
Yeri yg terkejut dengan gaya HEE Rin pn terdiam. HEE Rin keluar daripada kelas tu dan bumppp! Dia terlanggar seorg lelaki. Dn itu semestinya lelaki yg paling digeruni dalam sekolah ni. HEE Rin anggap mcam biasa jer. Dia tunduk tanda hormat dn minta maaf tpi dia ditolak......
HEE Rin: Aku dah minta maaf. (Muka selamba).
Yugyeom: Minta maaf? Aku tak terima maaf daripada prmpuan.
HEE Rin: (abaikan). Oo. (Berjalan).
Yugyeom: (mnarik rambut Hee Rin). Sini.......
Semua pelajar dri koridor tu tngok diorg. Smua terkejut. Ni first time Ketua gangster ni tarik rambut prmpuan. Dan, dia marah prmpuan. Selalunya dia nak buli pula.....
Yugyeom: Kau dah langgar aku. Kau pijak kasut aku yg mahal. Kau minta maaf jer?
HEE Rin: Aku dah cakap minta maaf...... Aku tak sengaja. Aku tak nampak kau tdi.
(Cuba untuk jalan).Yugyeom: Kau nak pergi mana!? Kau tak beres lgi dngan aku.... Siapa nama kau? Lee Hee Rin... Oo kau lah adik Jungkook? Lelaki psiko tu?
HEE Rin: (mendekati Yugyeom......). Mulut tu, hati-hati k?
Yugyeom: Bambam..... Tngok budak prmpuan ni. Dia ingat dia tu kuat sangat nk suruh aku berhati-hati....
Bambam: Girl? Lebih baik kau pergi sebelum dia bsing lgi...
HEE Rin: Fine. Aku pergi....
Yugyeom: Ei, jap.... Aku tak puas hati dengan kau....
HEE Rin: Fuck of.
Yugyeom: What?
HEE Rin: Shhhhhh. Kau ckp Jungkook psiko kn?
Yugyeom: Dia mmang gila pun.... Dia gila sbab dia tu takde otak... Dia letak otak dia kat lutut...
Tanpa Yugyeom sedar, HEE Rin berada di sebelahnya.....
HEE Rin: Kau gelar dia gila, aku lgi gila daripada dia. So, be careful. (Berbisik di telinga Yugyeom)
Yugyeom: Bambam, prmpuan ni nak kena.
Bambam: Lebih baik kau lepaskan jer prmpuan tu. Sekuriti round sekolah ni.
Yugyeom: Kau terlepas.....(tenung tajam).
Bambam: You better go.....
HEE Rin: (smirk)...... Loser.
YOU ARE READING
Kill Her (JK FF)
Fanfiction"Unpredictable".... Boy's life isn't the easiest things in this life. The situation has changed. Hee Rin adalah watak utama diikuti dengan watak yg kedua iaitu Jungkook. Semua termangu-mangu, Where's Jungkook for 1 month? Dia hilang...