Jungkook pov
[3 months later]- on Tuesday
(Lepas HEE Rin kluar dri hospital).
AKU tak sabar nak jumpa perempuan tak guna tu. Aku berada dalam rumah dia. Lee Hee Rin. AKU akan berlakon entah berapa lama wehyy. AKU suka pula tngok rumah diorg ni. Cntik.
Tiba-tiba eomma HEE Rin kluar, aku pura-pura sakit. Berpura-pura parah, menggigil, ketakutan konon. Tiba-tiba HEE Rin muncul dari muka pintu rumah bila eomma dia pnggil.
Dalam hati aku, pnya happy. Tak sabar nak bunuh dia. Klau aku tak dapat abang dia, aku boleh dapatkan adik dia. Senang cerita. Tak payah ssah payah nak cari abang dia tu.
Dulu Kim Taehyung baik orangnya. Dia dan Jimin lah yg tolong aku tpi sejak dia belajar bunuh orang. Hey! Bodoh! Dia dah lupa kawan smpai aku pn dia nak bunuh.
Dari dia jugalah aku belajar nak bunuh orang. Dia ajar aku pegang pisau.... Tpi sejak dia ajar aku, kmi bermusuhan dan prnah nak bunuh membunuh. Kmi gaduh besar smpai aku sanggup tembak dia.
Dan akhirnya yaaaa! Baru 3 bulan berlalu wehy, mayat dia langsung tak dapat ditemui... HEE Rin dah sedar tpi dia tak ingat sesiapa... Mngkin Taehyung pn dia tak ingat.
Dan sekarang, aku dibawa ke sofa ruang tamu diorg. Besar rumah diorg. Aku suka tngok. Bangganya aku ade orang yg akan jaga aku. Tak sangka eomma HEE Rin ni baik.
Dia trus bawa aku msuk. HEE Rin pula asyik tngok aku. Dia tak henti-henti nak tngok muka aku. Sekali skala tu dia selak rambut aku dn dia snyum dngan aku. Aku tak bnyak cakap.
Tpi diorg bnyak tnya smpai aku pun bosan. Aku berpura-pura mminta simpati dengan diorg. And yeah, diorg percaya spnuhnya. Eomma dia lah, lembut hati sngat.
Eomma: Siapa nama anak ni? Umur berapa? Knapa datang rumah aunty.
Hee Rin: Eomma, jngan lah tnya dia bnyak soalan. Tngok dia takut... (Mengusap bahu JUNGKOOK).
Jungkook: Erm. Nma sya Jungkook aunty. Umur sya 20 thun. Family saya dah buang sya dri rumah.
Eomma: Knapa family buang pla?
Jungkook: Diorg tak pedulikan saya. Diorg lebih suka saya takde kat dalam rumah. Jdi, sya tak sengaja pecahkan gelas dn pinggan mahal eomma sya, eomma sya trus halau. Dia cakap jngan datang lagi. (Tipu jungkook).
Eomma: Klau mcam tu, aunty benarkan kmu tinggal sini untuk sehari dn esok bawa aunty jmpa parents kmu. Oky?
Jungkook: Aunty. Sya merayu. Sya tak nak balik sana.
Eomma: Knapa jungkook tak nak balik sana?
Jungkook: (brdiri). Klau aunty tak benarkan sya tinggal sini, takpe aunty...
Hee Rin: Eomma... Jngan lah mcam ni. Kasihankan lah dia. Tngok eomma, kat luar hujan, nanti dia mati kat tengah jalan mcam mna?
Eomma: Okay lah. Masuk. Kmu boleh tinggal sini seberapa lama kmu nak tpi jngan nak datang dekat dengan anak aunty.
Jungkook: (berlutut hadapan eomma HEE Rin). Terima kasih aunty.
Eomma: Okay.... Aunty minta maaf sbb berkasar dengan jungkook.
HEE Rin: (kenapa aku percaya dengan ckap dia? Knpa aku rasa macam dia mnipu). Jungkook? Awak tidur lah kat dalam bilik sya k? Dlam blik sya tu ade baju llaki juga. Baju abang saya. Oky?
YOU ARE READING
Kill Her (JK FF)
Fanfiction"Unpredictable".... Boy's life isn't the easiest things in this life. The situation has changed. Hee Rin adalah watak utama diikuti dengan watak yg kedua iaitu Jungkook. Semua termangu-mangu, Where's Jungkook for 1 month? Dia hilang...