Author POV
Jimin mngekori Hee Rin dalam diam menggunakan keretanya. Tiba-tiba Jimin trnmpak HEE Rin terjatuh. Jimin cuba untuk tolong dia tapi, dia tak berani sbab HEE Rin nmpak marah sangat.
Jimin hanya mampu melihat dari jauh.HEE Rin: Seulbi?
Seulbi: Kau bagi tau kat Jimin pasal aku knapa?
HEE Rin: Sbab aku prcaya kat dia.
Seulbi: Kau baru jer cakap tadi yg dia akan bgi tau Jungkook semuanya... Dahlah tadi aku nmpak dia...
HEE Rin: Ape? (Terkejut nama Jungkook disebut). Kau nmpak Jungkook kat mana? (Bngun dari jatuh).
Seulbi: Tak penting pun... Aku nmpak dia kat hospital time aku cari badan aku. Dia pergi lawat sseorg.
HEE Rin: Kau pasti kau tak salah tngok ke?
Seulbi: Yups dan aku tersenyum tngok dia sbab waktu dia lawat lelaki tua tu, aku ada kat tepi dia jer. (Happy tetibe).
HEE Rin: Tepi dia?? What? (Sekali lagi terkejut).
Seulbi: Dan dia tersenyum.... Aku tahu dia rasakan kehadiran aku!! (Happy).
HEE Rin: Seulbi! Yaaaaaaahhh! Jungkook bukan setakat merasakan kehadiran kau tapi..... Dia boleh nmpak kau! Dia tu boleh nmpak benda-benda mcm kau ni.
Seulbi: Jadi dia boleh nmpak aku? (Gembira tak habis-habis).
HEE Rin: (pgang bahu Seulbi). Kau kena berhati-hati kat luar dunia. Ada sesetengah org yg boleh nmpak kau. Dn.... Kau kena ikut aku tiap-tiap masa.
Seulbi: Jadi tu maksudnya aku boleh masuk badan kau? (Happy).
HEE Rin: Seulbi... Dengar sini. Kau dalam bahaya. Kalau kau tak jmpa badan kau dalam masa yg terdekat. Kau akan lenyap atau kau akan hilang dari dunia ni. Kau akan dihantar ke dunia lain.
Seulbi: Hah? Jngan nak takutkan aku. Aku nak jmpa Jungkook.
HEE Rin: Saeng-ah..... Aku akan tolong kau cari badan kau yg entah p mana tu.
Seulbi: Mcam mna kalau kau tak sempat.?
HEE Rin: Kau pn kena tolong aku. Dan, Jimin ekori kita. Jngan tngok sana. Jom kita balik.
Seulbi: Bila kau akan cari badan aku?
HEE Rin: Esok.... Aku akan mnta tolong kawan aku yg ada kat Daegu. Dia boleh tolong.
Seulbi: Tolong macam mna? Aku boleh ikut?
HEE Rin: Aku kena ambil darah aku, dan aku kena ambil sehelai rambut kau. Okay kan? Dan, kau tak boleh ikut aku.
Seulbi: Tpi bukan ke aku ni hantu, mcm mna aku nak bagi rambut aku?
HEE Rin: Aku kan boleh pegang kau. Jngan risau. Aku boleh ambil.
Seulbi: Tpi knapa aku tak ikut? (Mengikuti langkah HEE Rin).
HEE Rin: Kampung dia penuh dengan benda keras. Smua penduduk kat kampung tu boleh nmpak sbab diorg pengamal ilmu hitam. So jngan ikut aku.
Seulbi: Hbis tu aku nak ke mana?
HEE Rin: Nanti aku tolong kau sediakan satu pasang Mantel hitam yg boleh buat kau tak dapat dilihat.
Seulbi: Kau ade?
HEE Rin: Aku ni tukang tangkap hantu.. so believe me.
Seulbi: Kau takkan membunuh lagi kan?
HEE Rin: Membunuh?
Seulbi: Ye.... Aku ada nmpak bnyak jenis pistol, pisau dn ubat dadah kat dalam bilik simpanan kau tadi.
HEE Rin: Dalam masa sekejap kau boleh cek bilik rhsia aku? Mcm mna kau tau? Knapa kau msuk sana tanpa kebenaran aku? (Marah Seulbi).
Seulbi: Kau pernah bunuh budak-budak? Sbab aku nmpak bnyak sangat mata, organ budak-budak yg dah lama ditinggalkan. Dan bilik kau tu bau sngat.
HEE Rin: Shhhhhh! Dah setahun lebih aku tak pernah msuk bilik tu. Aku dah nak taubat. So kau diam.
Seulbi: Jadi betul lah kau mmang membunuh? Kau bunuh budak-budak?
HEE Rin: Ya. Jdi knapa?
Seulbi: Kalau aku hidup..... Aku takut nak dekat kau. Aku tak tau kembar aku kejam mcam ni.
HEE Rin: Aku berhenti buat tu smua sejak aku terlibat dengan kemalangan.... Dan waktu aku bngun, aku pn mcm kau, aku berkeliaran, aku koma dua minggu kat hospital.
Seulbi: Kemalangan dngan siapa?
HEE Rin: Aku tak tau.... Aku tak ingat.....
Seulbi: Akuuuu boleh jer terus balik kat rumah kalau kau nak aku tmpangkan....
HEE Rin: Kau tak bgi tau aku dari tadi. Dah jauh kita berjalan ni...
Seulbi: (teleport lah konon..) jom....
Mereka teleport lah dengan sekelip mata. Jimin trkejut dan terus memecut laju meninggalkan tempat tu. Dia tak sangka dia nampak HEE Rin hilang mcam tu jer.
Dan HEE Rin bercakap seorg diri lagi? Siapa? Itulah yg ditanya-tanya oleh Jimin. Dia memandu trus ke rumah Yamy. Dia masih tidak boleh prcaya yg dia nampak smua tu.
•
S
•Yamy: What? Kau dah putus dengan dia?
Jimin: Yes.... Sorry babe...
Yamy: Sorry jer? Tu jer kau mampu bgi tau aku? Knapa kau putuskan dia?
Jimin: Aku dah tak sanggup permainkan perasaan dia.....
Yamy: Kau belum ambil virgin dia lagi.
Jimin: (smirk). Perlu ke aku nak rosakkan smua prmpuan yg aku permainkan. Biarkan dia dn aku putus.
Yamy: Aku nak surat wasiat tu! Aku nak duit dia. Duit dia paling banyak antara smua habuan kita.
Jimin: Hentikan tamak dn haloba kau tu. Aku dah tak tahan nak pujuk dia, nak buat baik dan dia. Aku ni jahat.... Bukan baik.
Yamy: Okay, Kalau kau tak nak buat, aku akan buat dengan cara aku sendiri.
Jimin: Suka hati kau lah. Btw, apa yg kau nak cakap dengan aku?
Yamy: Papa suruh kau prgi jmpa dia esok. Dia nak kau nmpak bergaya.
Jimin: Aku akan pergi tpi kau kena pergi dengan aku.
Yamy: Knapa? Takut aku main lelaki lain?
Jimin: (smirk lagi). U sndiri tau kan yg kau tu memang tak cukup satu llaki?
Yamy: U.... I Kan Kerja pelacur... Jngan hairan. (Tanpa rasa bersalah).
Jimin: And, aku nak kau ikut esok sbab aku ada perkara nak cakap ngan bapa kau bersama kau.
Yamy: What is it? Tntang perkahwinan kita?
Jimin: (tak ingin aku). Mmmmmm... Tak...
Yamy: Hbis tu ape?
Jimin: tunggu dan lihat.
Yamy: Btw, aku dah ingatkan kau. Aku akan buat cara aku sendiri untuk dapatkan harta dia.
Jimin: Okay jer. Boleh aku tidur sini hari ni?
Yamy: Knapa? Rindu I ke? Rindu badan I yg hangat? (Mngigit bibir).
Jimin: (berjalan ke arah Yang smbil membuka baju kemejanya). Ya dn I want u.
Yamy: Come closer Babe....
Dan bermula lah agenda mereka berdua. Euwwww. Geli author... Btw, diorg mmang dah biasa lakukan bersama. Mm. Entah apa yg Jimin akan cakap dengan papa Yamy esok?
Sikap si Jimin ni pn susah nak dibaca. Tiada angin, tiada ribut tiba-tiba hujan. Hahahahaha. Mcam tulah si Jimin tu, suka sangat buat benda suspen.
Dah lah suspen dia tu menyakitkan hati orang. Takkan esok pn suspen dia menyakitkan hati. Atau, entah? Mngkin ada udang di sebalik batu kot...
(Tbc)
YOU ARE READING
Kill Her (JK FF)
Fanfiction"Unpredictable".... Boy's life isn't the easiest things in this life. The situation has changed. Hee Rin adalah watak utama diikuti dengan watak yg kedua iaitu Jungkook. Semua termangu-mangu, Where's Jungkook for 1 month? Dia hilang...