√eight√

50 12 0
                                    

Authorrr pov

Seulgi: HEE Rin? Boleh kita jmpa kejap? (Mnarik lengan Hee Rin).

HEE Rin: Unnie..... Knpa ni?

Seulgi: Kita duduk dulu.

HEE Rin: Ade ape Unnie nak jmpa? Unnie ade apa-apa nak ckp?

Seulgi: Ade... Pasal Jimin.

HEE Rin: Jimin? Knpa dengan dia?

Seulgi: Unnie tau yg HEE Rin tau nak bezakan mana yg baik dn jahat kn? HEE Rin tak nmpak apa-apa yg ganjil tentang Jimin ke?

HEE Rin: Sebenarnya.... (Mengeluh). Perlu ke Sya ceritakan pada Unnie?

Seulgi: Ya HEE Rin. Ni untuk keselamatan kau. Unnie ade nak bagi tau HEE Rin perkara paling penting tentang Jimin.

HEE Rin: Knapa dengan dia?

Seulgi: Dia pernah sebut nama Unnie ke?

HEE Rin: Tidak. Ceritalah pada Sya.

Seulgi: Unnie prnah jadi gf dia dan bakal tunang dia tiga tahun lepas, tpi Unnie silap pilih llaki. Dia nak kahwin dengan Unnie sbab nak harta Unnie jer. Dia bunuh appa Unnie tanpa pengetahuan Unnie supaya dia boleh kahwin dengan Unnie dlm usia yg muda tpi Unnie tak nak sebab Unnie tau dia bunuh appa Unnie.

Unnie benci dia sehingga kan Unnie sanggup cakap polis nak tangkap dia tpi Unnie silap. Dia culik Unnie hari tu juga dan dia rosakkan hidup Unnie. (Menitiskan air mata).

HEE Rin: Unnie, takpe. Jngan nngis. HEE Rin ada untuk Unnie. Ceritakan lah pada HEE Rin supaya HEE Rin boleh berjaga-jaga.

Seulgi: HEE Rin, Unnie cuma nak bagi tau. Jngan percayakan dia. Nnti dia rosakkan hidup HEE Rin bahaya. Dia dah rosakkan hidup prmpuan, dn bukan Unnie seorg tpi bnyak. Unnie tak nak kau jadi sasaran dia yg seterusnya.

HEE Rin: Unnie.....? HEE Rin tak tau apa nak cakap tpi selama sebulan HEE Rin kenal dia, selama sebulan ni , smuanya berubah. Kelakuan aku berubah dn yg sangat sedihnya, Jungkook dah tiga hari hilg ntah ke mana. Sebulan dia tak ke sekolah Unnie. Aku rindu dia.

Seulgi: Unnie ada nmpak dia kmarin. Dia jalan-jalan seorg diri.

HEE Rin: Unnie ada ckap apa-apa dengan dia?

Seulgi: Unnie tnya dia , "Jungkook, kau tak rindu HEE Rin ke? Knapa tak blik rumah?" Dia tak jawab tpi dia tolak Unnie.

HEE Rin: Ape dah jadi dengan Jungkook.....? Dia ada bersama dengan sesiapa?

Seulgi: Takde dn Unnie harap sangat HEE Rin Jngan percayakan Jimin.

HEE Rin: HEE Rin akan cuba....

Seulgi: Nnti kita jmpa lagi. Unnie kena pergi ke dewan ni. Annyeong.

HEE Rin: Hati-hati Unnie. (Melambai).

              HEE Rin mula takut..... Knapa baru sekarang HEE Rin tau smuanya? Jungkook kat mana? Knapa Jungkook tinggalkan Hee Rin waktu ni? Dia tak kasihankan HEE Rin ke? Ape salah Hee Rin lada Jungkook? Dan Jimin, Knapa dia muncul dalam hidup HEE Rin?


Skip

Jungkook pov

                Aku masih berdiam diri dalam rumah usang peninggalan ibu bapa aku. Rumah yg dulu di mana bermulanya keperitan hidupku. Dan dari situ lah aku mula menjadi psiko. Selama sebulan aku berada di sini, sebulan jugalah aku menghabiskan masa membersihkan rumah ini. Dimana tempat aku bunuh Yeri dn mnyuruh Jimin membuang mayatnya.

Kill Her (JK FF)Where stories live. Discover now