Jungkook POV
Damn. Knapa perempuan ni masuk? Apa benda dia nak dari aku?
Hee Rin: Jungkook?
Jungkook: Aku?
Jimin: HEE Rin?
Hee Rin: Jimin. Kluar dlu. Aku nak cakap dengan dia.
Jungkook: Kau kluar lah....
Jimin: Ok.
Aku hanya mampu melihat muka Hee Rin yg dah makin pucat. Knapa dngan dia?
Jungkook: Kunci pintu tu.
Hee Rin: Tau... Apa khabar?
Jungkook: Seperti yg kau nmpak. Aku okay.
Hee Rin: (brdiri di sebelah Jungkook.) Boleh kau dduk bersila di hadapan aku tak?
Jungkook: Kau ingat senang ke? Sakit lah tikaman tu.
Hee Rin: Kejap jer.
Jungkook: (bngun dari baring dn dduk bersila berhadapan dengan Hee Rin). Puas hati?
Hee Rin: (menghulurkan buku brwrna merah hitam). Nah.
Jungkook: Ape ni?
Hee Rin: Nanti kau tngok lah.
Jungkook: Kalau dah takde apa-apa, kau boleh kluar.
Hee Rin: (tak bersuara tpi melihat Jungkook). Kau tak ingat aku ke?
Jungkook: Aku tak hilang ingatan lah tpi apa kau buat lama-lama kat sini?
Hee Rin: Habis tu, knapa kau marah sangat dengan aku?
Jungkook: Entah.
Hee Rin: Dah dua bulan kita tak jmpa Kookie.
Jungkook: (tersentap dengan panggilan itu). Jngan panggil aku Kookie.
Hee Rin: Why not? Kau kan suka......
Jungkook: Kalau aku ckap jngan, jngan. Faham? Aku bosan tngok muka kau. Prgi.
Hee Rin: Jungkook..... (Mendekati Jungkook lalu memeluk Jungkook dngan lembut).
Jungkook: (nak nngis tapi pura-pura tahan). Lepaskan aku.
Hee Rin: Kau benci sangat ke dekat aku?
Jungkook: Ya. Dan aku betul-betul tak suka kau. Kluar dari bilik ni.
Hee Rin: (menyelak rambut Jungkook). Aku tau kau terseksa. Aku minta maaf. Aku buat smua ni sbab nak lindungi kau dn aku sayang kau.
Jungkook: Aku kata kluar! Kluar lah!
Hee Rin: For the last time.... Dah tiba masanya aku luahkan perasaan aku terhadap kau....
Jungkook: Aku kata kluar!
Hee Rin: I love you. (Brjalan kluar).
What? Wait? Dia cakap 'i love u?' btul ke apa yg aku baru dngar ni? Knapa pla dia cakap macam tu? Wehy perasaan! Apesal kau rasa sakit dn pedih ni? Apesal pla kau berdegup laju?
Jantung!! Jngan buat aku macam ni. Knapa aku sakit hati ni? Knapa aku rasa bersalah layan dia macam tu? Yahhh! Jeon Jungkook! Kau bodoh!!! Knapa!? Ape pla salah dia?
Oh ye. Salah dia. Dia membunuh. 😧. Dia bunuh bnyak orang tpi apa kurangnya dngan aku kan? Hee Rin aku minta maaf. Knapa aku tak terfikir pasal ni? Aku pn pmbunuh juga.
Aku pn pmbunuh. Aku arahkan org utk bunuh org tu. Jadi apa bezanya aku? Kalau aku masuk penjara... Datanglah bersama aku HEE Rin. Dan Seulbi? Dia mati sbb aku.
YOU ARE READING
Kill Her (JK FF)
Fanfiction"Unpredictable".... Boy's life isn't the easiest things in this life. The situation has changed. Hee Rin adalah watak utama diikuti dengan watak yg kedua iaitu Jungkook. Semua termangu-mangu, Where's Jungkook for 1 month? Dia hilang...