Author POV
Kris segera brlari ke arah HEE Rin. Bola yg jatuh menjunam ke kpala HEE Rin tu atas sbab buangan kuat daripada Kris. Jdi Kris rasa bersalah. Kris cuba sentuh HEE Rin Tpi Lucas menghalang pergerakan Kris.
Lucas: Don't touch her.
Kris: Well budak baru.....
Couch Suga: Dah, tak perlu gaduh. HEE Rin okay?
Hee Rin: Takde apa-apa lah. Tak sakit pun.
Richy: Mcam tu kuat pn kau tak rasa sakit ke?
HEE Rin: (snyum). Tak sakit.
Lucas: Coach? Boleh ke kita smbung main?
Coach Suga: Hah, btul tu. HEE Rin, prgi rehat dulu. Nanti klau dah okay, msuk gelanggang k?
Hee Rin: Kamsahamnida Coach.
HEE Rin ke tempat duduknya yg tdk jauh daripada gelanggang. HEE Rin mula mengambil gambar mereka smua tpi tiba-tiba.... HEE Rin trnmpak kelibat seorg budak perempuan sedang join diorg main basketball.
Biasalah, mata Hee Rin boleh nmpak smua tu. Budak tu asyik ikut gerak-geri Lucas. Dimana Lucas prgi , sana lah budak tu prgi. HEE Rin cuba untuk merakam. Mmang budak prmpuan tu boleh dirakam. HEE Rin mula mentafsir....
HEE Rin: Aku rasa, budak tu ade nak cakap dengan LUCAS.
Tiba-tiba, budak tu hilang dripada pandangan HEE Rin. Dan yah, budak tu ada kat sebelah HEE Rin. Ape lagi, HEE Rin trkejut dn terjatuh daripada tempat duduknya. Lucas yg trdngar bunyi geseran kasut HEE Rin sgera melihat HEE Rin.
Lucas abaikan smula sbab HEE Rin geleng kepala kepada Lucas. HEE Rin melihat tepat ke anak mata budak prmpuan tu. Budak prmpuan tu tngok HEE Rin macam nak nngis dah. HEE Rin cepat-cepat duduk semula di tempat duduknya lalu mengambil sekeping kertas dn pen.
HEE Rin: Baca ni....
HEE Rin menulis.... "Knapa adik berkeliaran dekat sini?"
Dan budak tu menjawab..... "Sya nak brterima kasih dengan Oppa tu sbab slamatkan eomma sya. Mcam unnie boleh nampak sya?"
"Unnie dapat anugerah ni dripada Tuhan. Oppa tu kawan unnie, unnie boleh sampaikan pesanan dekat dia kalau adik nak."
"Unnie cakap dekat Oppa tu yg saya berterima kasih dengan dia dn unnie, jngan rapat sangat dengan llaki yg berambut hitam tu."
"Maksud adik, Coach tu? Knapa dngan dia?"
"Dia yg arahkan seorg prmpuan ni bunuh eomma sya. Dan saya tak tahu siapa yg cuba bunuh eomma sya tpi sya sangat pasti llaki tu yg arahkan."
"Dik? Unnie fham tpi janji dengan unnie, jngan datang sini lagi. Adik pergi jauh-jauh dari tempat ni. Bukan sbb unnie tak nak adik ade dekat sini tpi bahaya. Okay?"
"Unnie? Sya fham... Hehehe. Dn, unnie cntik."
Bgituu jer, budak prmpuan tu hilang. HEE Rin melihat kertas putih itu. Tiada tulisan budak perempuan tu. Ternyata, budak prmpuan tu ada nak cakap dekat Lucas tpi hee Rin tak tau perkara yg sebenar. Lagipun, Lucas suka simpan rahsia.
Tpi. Lucas tau HEE Rin boleh nmpak benda halus. Jdi Lucas dah biasa. Kalau ade apa-apa HEE Rin bgi tau dekat Lucas pasal yg dia nampak hantu pn, lucas dah faham. HEE Rin mula termenung melihat Lucas. Bukan sbab tngok Lucas tpi sbab ingat pasal Jungkook.
_________________________________________
Jungkook pov
[A flashback] - 2 years ago
YOU ARE READING
Kill Her (JK FF)
Fanfiction"Unpredictable".... Boy's life isn't the easiest things in this life. The situation has changed. Hee Rin adalah watak utama diikuti dengan watak yg kedua iaitu Jungkook. Semua termangu-mangu, Where's Jungkook for 1 month? Dia hilang...