Author POV
Ssampainya Hee Rin di rumah atas bantuan Seulbi. Seulbi kata dia nak pergi cari badan dia lagi. Then HEE Rin pla ke bilik rahsianya. Dia sendiri sdah lupa tentang bilik tu ajak dia hilang ingatan.
Tpi... Sejak Seulbi cakap pasal bilik rhsia tu, dia teringat sikit demi sikit benda yg dia tak patut ingat. Bila dia tiba depan bilik rhsia dia tu, dia nampak paskod.... Maksudnya, bilik tu ade kata laluan....Dia hairan......
HEE Rin: Macam mana pula Seulbi boleh msuk? (Mnyentuh nombor-nombor yg ada). Oo dia kan hantu. Boleh tembus..... (Tertawa).
Dia langsung tidak ingat kata laluan itu.... Dia cuba mengingati tpi dia x mampu. Dia terasa berat hati untuk menekan nombor. 'Knapa? Ape yg aku lupa? Dn ape yg aku dah buat smpai aku bergegar ni?'...
Kata hati HEE Rin menolak untuk tidak menekan butang nombor tpi HEE Rin berkeras.... Tiba-tiba... HEE Rin trdngar tapak kaki menuruni bilik bawah tanah.
HEE Rin: Siapa tu! (Menghentak kaki).
Jungkook: Aku.....
HEE Rin: Jungkook? (Melihat bayang Jungkook).
Jungkook: Jngan datang dekat....
HEE Rin: Knapa? Aku nak peluk kau.
Jungkook: Aku nmpak Seulbi tadi....
HEE Rin: Aku tak kisah pasal tu.... Aku hnya nak tau, kau prgi mana selama ni? (Melangkah setapak tpi.....)
Jungkook: U can't go here. AKU cuma nak bagi tau... Jngan msuk bilik tu....
HEE Rin: Knapa pula? Ade ape kat dalam sana?
Jungkook: Tak perlu tau..... (Hilang).
HEE Rin: Jungkook! Kau prgi mana!!!? (Terlutut).
Eh.... Knapa? Jungkook pergi mane? Dia dah knapa? Tu bayangan HEE Rin jer lah kan? Bukan real? Dan , knapa Jungkook kata, 'jngan msuk bilik tu'. Ape yg ade kat dalam bilik tu?
Dan, ape dah jadi kat HEE Rin sehinggakan HEE Rin sendiri tak ingat ape ade dalam bilik tu? Sbab HEE Rin kmalangan? Dan siapa Taehyung? Knapa Jimin kenal Taehyung?
•
I
•Park Jimin POV
AKU dalam perjalanan balik ke rumah aku... Tpi aku singgah kejap kedai jual ubat. Aku pening kpala sbab bnyak perkara yg aku fikirkan. Aku tak sangka aku boleh nmpak kelibat Jungkook. Takkan dia dah balik?
Jungkook: Fikir tentang aku ke? (Mengejut dari belakang).
Jimin: Jungkook??
Jungkook: Miss me so soon? Mcam mna HEE Rin? Dia okay?
Jimin: Mmm.. Jungkook. Pasal tu.....
Jungkook: Kenapa? Ape kau dah buat dengan dia?
Jimin: Kitorang dah putus....
Jungkook: That so soon? Knapa?
Jimin: Jngan crita pasal tu dulu.... Kita cerita pasal kau dulu...
Jungkook: Aku nak balik sini sbab aku nak jmpa HEE Rin.
Jimin: Jangan jmpa dia....
Jungkook: Kenapa? Kau cmburu?
Jimin: Tak tpi Seulbi.... Dia ada sama-sama dengan Hee Rin sepanjang masa. HEE Rin kata, Seulbi cari badan dia dn roh Seulbi cuma merayau.... Dia akan hidup semula klau Seulbi dah jmpa badan dia....
YOU ARE READING
Kill Her (JK FF)
Fanfiction"Unpredictable".... Boy's life isn't the easiest things in this life. The situation has changed. Hee Rin adalah watak utama diikuti dengan watak yg kedua iaitu Jungkook. Semua termangu-mangu, Where's Jungkook for 1 month? Dia hilang...