√skolah√

35 11 0
                                    

Author POV

Jungkook dn HEE Rin datang ke sekolah bersama. Hah, smua pelajar terkejut. Guru-guru lagi terkejut. Perubahan Jungkook sngat mengejutkan. Jungkook yg dlu selalu pakai serba hitam kini pakai pakaian lain dripada hitam.

Pengawal pun ternganga tngok kekacakan Jungkook. Smua perempuan pula tergila-gilakan Jungkook. KECUALI lelaki. Sorry to say k, llaki Ni anti sngat dengan lelaki yg kacak. Entah ape duh, anti sngat apesal?

Jungkook yg membawa kereta Lamborghini Aventador merahnya ke Sekolah sangatlah mengejutkan Para guru dn Para pelajar. Smua tak percaya Jungkook dah balik. Dan yang mengejutkan lagi, Jungkook dah berubah.

Gaya dia yang ego dn sombong tu dah takde. Sikap dia skarang, baik, peramah, suka snyum. Dulu.... Bukan main ego dn sombong. Smua orang dia nak marah dn tengking. Fuhh, Pengetua pn terkejut.

HEE Rin: Kau ni pelik ah hari ni.....

Jungkook: Aku nak berubah lah...

HEE Rin: Kau menakutkan aku....

Jungkook: By the way... Hari ni knapa kau pakai cermin mata bulat tu? Sejak bila kau ade cermin mata bulat tu?

HEE Rin: Sebulan lalu...

Jungkook: Marilah dekat sikit. Knapa nak jauh sangat...?

HEE Rin: Aku terkejut lah perubahan mendadak kau ni.

Jungkook: Biasakan diri dengan perubahan baru aku ni. Aku akan bahagiakan kau dengan sikap baru aku.

HEE Rin: Aku gembira kau dah berubah..

Jungkook yg dah berubah itu menjadi semakin menghormati orang di sekelilingnya.... Sehinggakan ada guru-guru yg tanya dengan Jungkook tntang perubahannya...

Cgu Kim: HEE Rin? Mcm mna kau boleh ubah gaya si Jungkook ni?

HEE Rin: Sya tak ubah apa-apa dalam diri dia ni Cikgu....

Cgu Kim: By the way... That's good for him.

Jungkook: Thankss teacher...

Cgu Kim: Bye siblings.....

Heishhh. Jungkook. Knapa lah kau ubah gaya kau? HEE Rin terkejut ni. Muka dia yg selalunya cool dah bertukar jadi blurrr sepenuhnya. Kau ni tak habis-habis dengan gaya yg berlainan....

Jungkook: Aku nak jmpa pengetua jap. Nak bagi surat sakit ni.

HEE Rin: Surat sakit palsu kan?

Jungkook: Tak... Real...

HEE Rin: (hnya mengangguk)...... Jungkook dah berubah.... (Berjalan).

HEE Rin yg berasa pelik dengan perubahn Jungkook trus brlari meninggalkan Jungkook. HEE Rin trus brlari ke kelasnya yg berada di tingkat 3 tpi dia ditahan oleh beberapa llaki senior yg seumur dengan Jungkook.

HEE Rin yg mmang tak suka diorg dari dulu lagi tu hanya melintasi mereka tanpa berkata sepatah kata pun. Tapi!! Llaki byuntae tu mmukul punggung HEE Rin. Dan HEE Rin pusing belakang dekat perlahan-lahan sbab cuba kawal kemarahannya.

Mula-mula tu ye HEE Rin sabar dan teruskan langkahnya tetapi baru 3 langkah , Taeyong dn Mark (NCT u), dh trik beg sekolahnya dn itu menyebabkan HEE Rin tersungkur jatuh ke bawah smula. HEE Rin brdiri dn membetulkan seluar slack nya dn t-shirt merahnya.

HEE Rin: Ape korang nak?

Mereka smua tertawa dengan soalan HEE Rin. HEE Rin mngigit bawah bibirnya dn meletakkan lidah ke atas lelangitnya. HEE Rin menanggalkan cermin mata bulatnya dn memberi Mark.

Kill Her (JK FF)Where stories live. Discover now