HEE Rin pov
Lucas: Knapa stress ni?
HEE Rin: Mane Jihoon?
Lucas: Dia blum smpai. Dia ade call aku smalam. Masa dia call aku, dia gelabah hbis. Nth ape jdi.
HEE Rin: Ape dia cakap?
Lucas: Dia cakap.... "Aku........" Itu jer. Pastu, dia off.
HEE Rin: Dalam keadaan gelabah?
Lucas: Yepss. Dn ko knapa ni? Risau semacam.
HEE Rin: Jungkook....
Lucas: Knapa dengan dia?
HEE Rin: Eh. Nnti Kalau Jihoon msih tak ke sekolah, kita pergi rumah dia k?
Lucas: Itu idea yg bgus. Okayy! Tpi knapa kau sebut nama Jungkook tdi?
HEE Rin: Dia dah berubah... Sebulan lebih dia hilang, dia kmbali dengan gaya dia yg baru.
Lucas: Lh, bagus joo kalau sseorg tu brubah untuk perbaiki hdup....
HEE Rin: Kau tak macam Taeyong.... Knpa Taeyong benci sangat dengan aku?
Lucas: Ade lah kot. Mngkin dia sakit hati dengan perbuatan kau dulu. Kan korang gaduh waktu aku jadi kawan baik kau? Dia pukul kau then kau pn balas pukulan dia tu.
HEE Rin: Sbab tu jer ke? Mm... AKU nak ambil udara segar jap kat luar.
Lucas: Pergilah. Aku nak buat kerja rumah kejap.
HEE Rin: (berdiri). Kau belum siap?
Lucas: Ala belum. Mcm mna lah nak siapkan kalau aku jaga appa aku kat hospital.
HEE Rin: (mendekati Lucas). Boleh aku lawat appa kau?
Lucas: Baguslah. Bru Ade kawan aku. Lepas skolah aku nak pergi. Kau ikut?
HEE Rin: Jom ah.... Aku nak sngat ikut. Bosan kat rumah. Takde kawan.
Lucas: K la. Prgi... AKU nak buat kerja rumah.
HEE Rin: Relax duh....
Aku berjalan ke arah pintu kelas. Baru beberapa orang kat dalam kelas tu. Agak awal kot kitorang smpai kat sekolah. Baru 6.33 pagi. Awal sngat ni. Aku baru jer melangkah setapak keluar pintu kelas, Taeyong tayang muka depan pintu kelas aku.
Taeyong: Kau ade tngok mana kau jalan ke?
HEE Rin: Ade. Kau tu yg tak tngok.
Taeyong: Aku datang sini bukan nak cari gaduh dengan kau. Aku nak jmpa Lucas.
HEE Rin: Lucas... Taeyong cari kau.
Lucas: Ala, Taeyong. Aku nak buat kerja rumah.
HEE Rin: Taeyong. Boleh aku cakap sikit dengan kau ke?
Taeyong: Ape kau nak?
HEE Rin: Wehyyy. Kalau nak cakap dengan prmpuan biarlah dengan nada yg baik.
Taeyong: Memandaii jer kau suruh aku nak cakap baik-baik dengan kau. Ingat aku nak ke? Ape kau nak cakap?
HEE Rin: Tak perlu ganti cermin mata aku...
Taeyong: Aku akan ganti. Kau ingat aku takde duit ke?
HEE Rin: Tak. Aku tak minta kau ganti.
Taeyong: Apesal kau layan aku bagus sangat huh?
HEE Rin: Sejak bila aku layan kau bagus? Tak semestinya aku cakap sopan dengan kau, aku layan baik k? Aku cuma tak nak kau ganti. Tu jer. Aku dah malas jdi baik.
YOU ARE READING
Kill Her (JK FF)
Fanfiction"Unpredictable".... Boy's life isn't the easiest things in this life. The situation has changed. Hee Rin adalah watak utama diikuti dengan watak yg kedua iaitu Jungkook. Semua termangu-mangu, Where's Jungkook for 1 month? Dia hilang...