[competition begin].
Hee Rin P.O.V
Aku dan Lucas duduk bersama di satu bangku ambil melihat team Malaysia dn China bertanding.
Markah skarang berpihak kepada China. 9-2. Pergerakan pasukan China agak lincah.
Team Malaysia memakai pakaian berwarna Kuning. Team China memakai warna Merah.
Malaysia, Jepun, Korea, China, Indonesia, Philippines, Laos, Singapore, Thailand, India, Vietnam dan Cambodia yg bertanding.
Malaysia adalah tuan rumah pada tahun ini, antara banyak-banyak team, team kami jer yg berpecah-belah.
Maksud aku, kmi tak dduk satu tempat pun. Kami smua dduk di tempat yg berlainan.
Lucas: HEE Rin?
Hee Rin: Nae?
Lucas: Knapa smalam kau tak turun? Aku risau pula pasal kau...
Hee Rin: Aku takde mood smalam.
Lucas: Jadi kau makan ape?
Hee Rin: Aku minta tolong dngan Lily.
Lucas: *pgang dahi HEE Rin*. Kau demam. Macam mana kita nak main ni?
Hee Rin: Entah ape nak jadi dengan aku ni...
Lucas: Nafas kau okay ke?
Hee Rin: Sebenarnya tak. Dari kelmarin badan aku tak Okay.
Lucas: Ni macam kali pertama aku nmpak kau sakit macam ni....
Hee Rin: Takpe. Aku okay lah. Jom joging.
Aku bawa team aku yg lain untuk joging. Sbb lepas game Malaysia dn China, team Korea dan India akan bertanding.
Aku bukannya tak sedia cuma badan aku lemah semacam jer. Aku rasa tak sihat.
Macam ada sesuatu yang mengganggu badan aku tpi aku tak tau apa yg ganggu aku.
Lucas: Don't push ur self babe...
Coach Suga: Hee Rin! Knapa kau tak keluar peluh?
Hee Rin: I don't know....
Knapa bila aku brlari aku tak rasa penat dn peluh aku takde setitik pun yg kluar?
Aku ni manusia ke ape eh? Aku berhenti dn berjalan ke arah Coach Suga.
Coach Suga: Kau okay? Atau nak makan ubat?
Hee Rin: Coach ade ubat?
Coach Suga: Ade. Tunggu sini.
Lucas: Knpa badan kau panas ni?
Hee Rin: Don't worry...
Lucas: *usap kepala HEE Rin*. Game korang lpas ni babe...
Coach Suga: Kau pening? Rasa macam mana skarang?
Hee Rin: Sesak nafas tpi tak seteruk tadi.. Skrg dah okay sikit.
Coach Suga: Nah, makan ubat ni.
Aku menelan ubat itu bersama air. Aku disuruh untuk duduk sebentar.
Dan aku terdengar perbualan pasukan India... Aku cuba lah tafsir apa diorg cakap.
Diorg ingat aku tak faham bahasa diorg. Mentang-mentang team diorg bersebelahan jer dngan kami.
Diorg cakap yg team kami ni noob, nerd , ego, Dan tak reti pgang bola.
Tunggu dan lihat lah... Ni hah, slagi team aku ada aku, team aku takkan pernah kalah lah.
Lol.
Pengacara: Sekarang kita lancarkan permainan daripada team KOREA dan team INDIA. Team Korea memenangi pingat emas pada dua tahun lepas. Adakah mereka akan memenangi pingat emas lagi pada tahun ni? Mari kita teruskan perjuangan!
Team aku , Lily, Beena, Yoona, Richy dan Aku. Antara smua, aku lah yg paling tinggi.
Aku berada di center. Seperti yg kami sudah rancang, dapat jer bola, kami trus menjaringkan ke jaringan.
Duit syiling dilambung....
Nasib berpaling pada team Korea. Aku memilih bola lalu wisel ditiup.
Aku terus menjaringkan gol dari bulatan permulaan dan 3 mata milik Korea.
Team Lucas dan Coach Suga bersorak untuk Korea. Walaupun aku berasa pening, aku tetap teruskan.
Bola di beri kepada pihak lawan sbb kami telah menjaringkan satu gol tadi.
Bermula dari tiang gol, pasukan India memberi bola tpi di rebut oleh Beena.
Lalu Beena memberi bola itu kepada Richy lalu RICHY menjaringkan gol tapi tak dapat,
Lalu aku melompat dan mencapai bola itu lalu aku jaringkan. Dan 2 mata milik Korea.
5-0 setakat ni...
Bola diberi kepada team India. Aku boleh dngar dngan jelas Lucas bersorak untuk aku.
Aku gembira tapi mata aku melilau sebentar, JUNGKOOK. Ini kedua kali aku nmpak dia...
Coach Suga: Hee Rin!! Concentrate!
Aku menerima bola dripada Lily, aku agak risau dengan Lily lalu aku brlari ke arah dia...
Hee Rin: Don't jump too much unnie....
Lily: It's okay.. I feel happy...
Aku memberi bola kepada Yoona, Yoona menjaringkan gol dan 2 markah berpihak kepada kami.
Team India tidak dapat satu peluang untuk menjaringkan gol sbb aku ade.
Smua sudah mula penat tapi aku tdk. Aku macam lebih bertenaga selepas makan ubat yg diberi oleh Coach Suga.
7-0 Setakat ini...
Kali ni aku menjaringkan gol sebanyak 4 kali tanpa henti... 3×4 ? 12 gol kesemuanya.
Jadi markah team Korea skarang adalah 19-0. Team India mula marah.
Mereka mnghempaskan bola ke lantai gelanggang hingga bola itu terkena muka Yoona.
Yoona mula marah dan meradang tpi aku hentikan dia walaupun kami tidak bersefahaman.
Team India cakap kami main tipu... Kami main tipu ke?
Bukan adil ke kitorang main? Kitorang takde main tolak-menolak, diorg yg tolak kami...
Siapa yg salah? Diorg kan?
Rest time! Two minutes.
Aku mengikat sanggul rambut ku kali ni. Lucas memberi air yg sejuk pada ku.
Lucas: Nice game babeee. Take a picture...
Kami brdua mengambil gambar....
Lucas: My baby is pretty when she's sweating... *Mengelap peluh HEE Rin guna tuala putih bersaiz kecil*.
Hee Rin: Ko pun buat yg terbaik tau lpas ni. *Mengusap bahu Lucas*.
Lucas: Ahhhh, neomu yeeppeeooo! *Cubit pipi Hee Rin*. Knapa lah kau ni cantik sngat! Aku takut pula nanti ada yg fall in love dngan kau...
Coach Suga: Lily! Beena! Richy! Yoona! Dann HEE Rin! Nice game girls! Kalau korang team perempuan menang! Coach blanja korang main ski kat Scotland!
Hee Rin: Tpi coach, takkan kita tak bagi chance dngan Nurry untuk brmain?
Lily: Gantikan dngan aku Coach....
Coach Suga: Nurry? Are u in?
Nurry: Always be ready Coach!
Pengacara 1: Nampaknya team Korea menggantikan salah seorg pemainnya. Seperti yg kita nmpak perlawanan antara India dan Korea tdi, LEE HEE RIN, pmain center team Korea agak lincah...
Pengacara 2: Masa rehat mereka sudah tamat! Kita saksikan perlawanan mereka yg kedua.
-tbc-
YOU ARE READING
Kill Her (JK FF)
Fanfiction"Unpredictable".... Boy's life isn't the easiest things in this life. The situation has changed. Hee Rin adalah watak utama diikuti dengan watak yg kedua iaitu Jungkook. Semua termangu-mangu, Where's Jungkook for 1 month? Dia hilang...