Author pov
Hee Rin: Dah. Tnggu jap. (Mnutup beg bagasinya).
Jimin: Aku tnggu kau kat bawah.
HEE Rin: (mengambil phone, beg dompet, cermin mata bulat dn topi adidas brwrna merah). Aku akan berada di rumah Lucas untuk seminggu.....(Kluar dri bilik).
HEE Rin yg sdah meninggalkan bilik ya trus mnarik beg bagasi nya itu menuruni tangga. Dia mengambil kasut adidas yang yg berada dalam rak kasut. Lalu dia sarungkan ke kedua-dua kakinya dengan cepat. Jimin mula menghidupkan enjin kereta Lamborghini nya.
Jimin: Kau cantik lah......
HEE Rin: Kamsahamnida.... (Kunci rumah lalu brlari msuk kereta).
Jimin: Bukan selalu aku nmpak kau cantik mcam ni. Kau ade pakai make up ke?
HEE Rin: Sebenarnya aku tak suka pakai make up, tu sbb aku tak pakai.
Jimin: Kau tak pakai on mmang dah cantik pn sebenarnya. (Pandu kereta kluar dri perkarangan rumah).
HEE Rin: Errrr. Boleh sya tnya ssuatu?
Jimin: Tanyalah.... (Tngok HEE Rin sekilas pandang).
HEE Rin: Sya... Eh, kau dah ade gf kn?
Jimin: (pura-pura cool). Sejak bila aku ade gf ni. (Ktawa).
HEE Rin: Errrrrmmm. Eh. Mana lah tau. Yamy tu siapa?
Jimin: Haii kau baru jer jmpa dia , bila tu erk? Kau dah tau siapa dia? (Ktawa lagi).
HEE Rin: Dia tu bukan tunang kau ke? Knpa kau lamar aku tiba-tiba?
Jimin: Ala.... Saja acah. Aku saja nak buat surprise mcam tu sebenarnya. Dalam kotak tu bukan cincin wehy, rantai lah. Hadiah hari jadi....
HEE Rin: Mcam mna kau boleh tau bila birthday aku? (Mula rasa tidak selesa).
Jimin: Aku nmpak dalam kalendar kat bilik kau, kau pangkah 'X' besar pada 13.4.2018.
HEE Rin: Did u ever know...? Tarikh 13 ni nmbor malang?
Jimin: Hei, hari jadi aku pun pada tanggal 13 tau.
HEE Rin: (terkejut). Takkan takde nasib malangnya yg berlaku dengan kau?
Jimin: Prnah sekali. Hari tu kena pada hari jumaat, tahun lepas. Aku ade beli kek untuk hari jadi aku. Aku nak smbut hari jadi aku sndiri. Maklumlah waktu tu aku kat USA, takde kawan. Tiba-tiba rumah aku dipecah masuk , ada dua org penjahat tu ambil smua barang-barang dalam rumah aku. Tv aku pn diorg ambil. Makanan dalam peti sejuk pn, ya ampun. Semua lah kena kebas. Aku pn hnya mmpu berdiam diri di sana, terjelepok.
Tidak lama kemudian, ade prmpuan yg datang. Prmpuan tu lawooo, tpi malangnya, dia ambil ape? Cuba teka?
HEE Rin: Ya ampun. Knapa jadi macam tu? Just continue.
Jimin: Kek hari jadi aku dia hancurkan dn dia bagi aku sekeping kertas. Dn dalam kertas tu ada bertulis, 'a day may come when you lose'. Dan aku tak faham, knapa dia bgi aku kertas yg bertulis macam tu?
HEE Rin: Dia nak bagi kau semangat kot.
Jimin: Tpi, dia hancurkan kek aku.
HEE Rin: Mm.....
Jimin: 24 jam pada 13 Oktober 2017 wehy aku kena ganggu... Tak aman hdup aku.
HEE Rin: Hari jadi aku pada tahun ni 13...... Dn tiada apa yg jadi.
Jimin: Bersyukur lah nak sbab tak jadi apa-apa. Kau nak ke Nsib malang menimpa kau?
HEE Rin: Tak.....
YOU ARE READING
Kill Her (JK FF)
Fanfiction"Unpredictable".... Boy's life isn't the easiest things in this life. The situation has changed. Hee Rin adalah watak utama diikuti dengan watak yg kedua iaitu Jungkook. Semua termangu-mangu, Where's Jungkook for 1 month? Dia hilang...