Part 4

511 10 0
                                    

POV SKY:

Ik douche me snel en kam mijn haren. Ik doe het in een staart. Ik neem mijn jumpsuit en een zwart topje. Ik neem bijpassende All Stars en sokken. Ik trek alles aan en loop de inloopkast uit. Ik neem mijn gsm van het nachtkastje en loop snel naar beneden. "Wow! Ben je nu al klaar?! Zayn is nogsteeds niet klaar!" Zegt Niall lachend. Ik grijns. "Waarom moeten we zo snel weg eigelijk?" Vraag ik hem. "Wel, als we eerst willen shoppen voor je en op tijd bij het interview moeten zijn, moeten we wel een beetje gehaast naar het winkelcentrum. Dan hebben we tijd genoeg in het winkelcentrum zelf." Zegt hij. Ik knik. "Shit!" Roep ik, en ik sprint naar boven. Ik loop mijn kamer in, recht door naar de badkamer. Ik neem snel mijn mascara en lipgloss. Als ik in een interview te zien word, wil ik er niet in staan als een holbewoner. Ik steek het in mijn achterzak en loop naar beneden. Ik zucht opgelucht. "Dus, nu Sky ook eindelijk klaar is." Begint Zayn. Ik kijk hem raar aan. "Ik was hier tien minuten voor jij, ik was gewoon mijn mascara vergeten dus ging ik die snel halen. Dus Shut up." Zeg ik boos. "Ze heeft wel gelijk." Zegt Niall. Ik grijns. "Kom! We gaan naar het winkelcentrum!" Roept Louis. Ik lach en loop naar de auto. "Sky, je moet bij iemand op schoot he." Zegt Harry. Ik zucht. "En wie is het slachtoffer?" Vraag ik. "Sky, het is geen slachtoffer.. Maar, je mag bij mij op schoot." Zegt Harry. Ik knik. Iedereen stapt in en ik ga bij Harry op schoot zitten. Ik zet de muziek aan. 'Meant to be' van Bebe Rexha. Louis, Niall en Harry zingen mee. Ik zing het stukje dat Bebe zingt. We zingen het liedje verder. "Sky je hebt echt een mooie stem!" Zegt Liam. Ik bloos een beetje. "Thanks." Ik kijk naar buiten. Al snel komen we aan in het winkelcentrum. Ik stap uit en de jongens stappen ook uit. "Waar gaan we eerst?" Vraagt Louis. "Forever 21?" Vragen ik en Niall tegelijk. We schieten in de lach en lopen naar binnen. We gaan de forever 21 binnen en Liam loopt direct naar de kleedjes en Louis loopt naar de streepjes t-shirts. Ik ga kijken bij de t-shirts. Ik zie een blauw shirt met korte mauwen en met witte tekst: 'Pizza is bae' erop. Ik zoek mijn maat en neem hem van het rek. "Sky! Wat vind je van deze?" Vraagt Liam, die een roze kleedje omhoog houd. "Euhm.. met alle respect Li, maar roze is niet echt mijn steil. En ik draag niet graag kleedjes." Zeg ik zachtjes. Hij haalt zijn schouders op. "Oké, geen probleem." Zegt hij, en hij gaat het terug hangen. Ik zie een leuke croptop hangen en ik loop ernaartoe. Ik wil hem nemen, maar ik word tegengehouden door Harry. "Ik denk dat hij je mooier staat in het zwart." Zegt hij. Ik glimlach en neem de zwarte, die er naast hangt. Ik glimlach naar hem. "Ik heb ook nog een leuke short gevonden. Zou die je niet staan?" Vraagt hij, terwijl hij de denim short omhoog houd. "Thanks." Zeg ik, en ik neem hem aan. De andere jongens komen ook aangelopen. "Euhm.. ik ge deze eerst even passen. Blijven jullie hier?" Vraag ik. Ze knikken en ik loop naar de pashokjes. Ik trek mijn salopette uit en doe eerst de schort en de croptop aan. Harry had gelijk, hij staat me leuk. Ik trek hem weer uit en doe nu de T-shirt aan. Ook die staat me, al zeg ik het zelf. Ik doe mijn eigen kleren weer aan. Ik wandel het pashokje weer uit. "En?" Vraagt Niall. Ik knik. "Ik denk dat ik de twee shirtjes en het shortje koop." Zeg ik met een kleine glimlach. Ik en Louis lopen naar de kassa. Ik neem geld en wil het aan de vrouw geven, maar Louis houd me tegen. "Wij betalen wel." Zegt hij met een knipoog. Ik glimlach klein en steek het geld weer weg. Hij betaalt en ik neem het zakje.

We lopen met z'n allen de winkel uit. "Waar nu?" Vraagt Zayn. Ik denk even na. "Daar hebben ze misschien wel leuke kleren?" Zegt Liam, wijzend naar een winkel. Ik knik en we lopen er naar toe. We gaan de winkel binnen. Het is er rustig en er is niet veel volk. Ik zie uit mijn ooghoek een mooi kleedje hangen. Ik wandel er naartoe en raak het voorzichtig aan. Het is wit en er zit veel kant op. Het heeft een lang rok met een v-opening. "Ga het passen, ik weet zeker dat het je mooi zal staan." Zegt Niall zachtjes. Ik glimlach klein. "Zou het niet mooier zijn in lichtblauw?" Vraag ik. Hij schud zijn hoofd. "In wit is het het mooist denk ik." Zegt hij. Ik glimlach en neem het mee naar het pashokje.

POV NIALL:

Sky is naar het pashokje en de jongens en ik zitten op een stoel te wachten. Een medewerkster komt onze kant opgelopen. "Kan ik jullie ergens meehelpen?" Vraagt ze lief. "Nee bedankt, we wachten op onze vriendin die iets aan het passen is." Zegt Liam. Ik knik. Louis is sprakeloos. Hij kan zijn ogen niet van haar afhalen. "Zeg iets tegen haar dumbass" fluistert Harry tegen Lou. "Wat moet ik zeggen dan?" Vraagt hij nerveus. Opeens komt ze ons kant uitgelopen. "Euhm... Mag ik jullie iets vragen?" Vraagt ze beschaamt. We knikken. "Zijn jullie niet One direction?" Vraagt ze. "Ja, ja dat zijn we." Zegt Zayn. "OMG mag ik misschien op de foto met jullie?" Vraagt ze weer. "Tuurlijk!" Zegt Louis. We gaan allemaal samen staan, Louis natuurlijk naast haar, en ze neemt een foto. "Ik ben Eleanor." Zegt ze met een glimlach. "Louis." Zegt Lou. Ik grijns. Ik loop naar Sky's pashokje. "Sky?" Vraag ik. "Ja?" "Als je het aan hebt, kom je dan eens tonen?" Zeg ik. "Oké?" Ze klinkt niet erg overtuigd. "Ik ben zeker dat het je goed staat." Zeg ik zachtjes. Ik weer zeker dat ze nu bloost. Ik glimlach bij de gedachte. Opeens gaat het gordijn open. Ze kijkt me, met haar fel-blauwe ogen, onzeker aan. Ik glimlach. "En?" Ik bekijk haar van top tot teen.
(Het kleedje 👇👇👇)

 (Het kleedje 👇👇👇)

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Prachtig." Zeg ik. Ze glimlacht klein en bloost. "Echt?" Vraagt ze onzeker. Ik knik. "Echt." Zeg ik. Ze kijkt op het prijskaartje. Haar ogen worden groot. "Toch maar niet." Zegt ze. "Hoeveel is het?" Vraag ik haar. "222 euro." Zegt ze verontwaardigt. "Hij is wel mooi." Zeg ik. "En hij staat je goed." Zeg ik met een kleine grijns. "Maar dan no-" "We kopen hem." Onderbreek ik haar. "Niall, dat is veel te veel! En zelfs als ik bijleg heb ik niet genoeg. Jullie gaan niet alles voor me betalen en ik wil ook wat mee betalen, maar zoveel heb ik niet en jullie gaan dit ook niet voor me kopen." Fluisterschreeuwd ze. "Maa-" "Nee." Onderbreekt ze me. Ze draait zich om en doet het gordijn weer dicht. Ik zucht. Niet veel later is ze weer omgekleed en stapt ze naar buiten. Ze hangt het kleedje terug. Ik kijk naar Louis, die met Eleanor aan het praten is en grijns. "Lou?" Hij kijkt me aan. "We gaan." Zeg ik. Hij knikt. We lopen allemaal naar buiten. "Gaan we een ijsje eten?" Vraagt Sky. Ik grijns. Iedereen stemt in en we lopen naar het ijssalon. Ik fluister wat in Liams oor. "Ik ga dat kleedje kopen voor Sky." Hij kijkt me raar aan. "Maar ze wou niet dat we het kochten." Zegt hij. Ik haal mijn schouders op. Hij glimlacht. "Je vind haar leuk he?" Vraagt hij. Ik frons. "Wat? Nee." Zeg ik direct. Hij grijnst. Ik vind haar echt niet leuk, toch niet op die manier. "Welk ijsje wil je?" Vraagt hij. "Chocolade." Zeg ik. Als Sky niet kijkt loop ik snel naar de kledingzaak. Ik groet Eleanor en neem het kleedje uit het rek. "Kom je die voor je vriendin kopen?" Vraagt ze. "Sky is niet mijn vriendin." Lach ik terwijl ik het op de balie leg. Ze knikt. Ik betaal het. Ze doet het in een zakje en geeft het me aan. "Bedankt." Zegt ze. Ik knik vriendelijk en loop snel naar het ijssalon.

Adopted by One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu