POV SKY:
Ik open mijn ogen en kijk in het felle zonlicht. Ik kijk op de klok en zie dat het al half 12 is. Ow, ik heb lang geslapen. Waarom heeft niemand me wakker gemaakt? Ik stap uit het bed en loop naar de badkamer. Ik neem een snelle douche. Daarna kam ik mijn haren en ga ik naar de inloopkast. Ik neem een short en een leuke croptop. Ook neem ik witte All Stars en een trui. Terwijl ik ze aantrek herinner ik me dat de jongens van The vamps en 5 Seconds of Summer komen. Ik wandel naar beneden. Ik passeer de woonkamer en ga direct naar de keuken. Ik neem vier croissantjes en leg ze op een bord. "Sky! Ben jij dat?" Hoor ik Liam roepen. "Ja!" Roep ik terug. Ik wandel met mijn bord terug naar de woonkamer en zie dat niet alleen 1D er is, maar ook nog 4 andere jongens. "Sky, dit zijn 5SOS." Zegt Louis. "Hey." Zeg ik met mijn mond vol. "Hi." Krijg ik een paar keer terug. Ik prop het tweede croissantje in mijn mond en ga bij Niall op schoot zitten. De vier jongens kijken me raar aan. "Wat?" Vraag ik met een volle mond. "Jij en Niall he?" Vraagt de blonde. Ik trek mijn wenkbrauwen op. "Neen. Er is alleen geen plaats genoeg om allemaal in de zetel te zitten, blondie." Zeg ik. Ik kijk de andere drie jongens aan. "Hey bandanaguy, waarom eet je nu een banaan?" Vraag ik. Hij haalt zijn schouders op. Ik kijk de jongen aan met donkerblauw haar. "Crazy Hair, I Like You're hair." Zeg ik met een grijns. "Oké, we zullen ons voorstellen, maar stop met die bijnamen." Zegt de laatste. "Wat jij wilt, puppy." Zeg ik lachend, waarna ik weer een croissant in mijn mond prop. Hij zucht. "Ik ben Luke Hemmings, de leadzanger van de band." Zegt blondie. "Ashton Irwin, drummer." Zegt bandanaguy. "Ik ben Michael Clifford, en ik ben de gitarist." Crazy Hair. "Calum. Basgitarist." Zucht de puppy. Ik knik. "Ik ben Sky..." Begin ik. "Wat is mijn achternaam eigelijk?" Vraag ik. "Hebben we nog niet besloten." Zegt Louis. Ik knik. Ik neem het laatste croissantje en prop die in mijn mond. Daarna loop ik naar de keuken en zet ik het bord weg. Ik kom terug de woonkamer in. "Gaan we zwemmen?" Vraagt Harry. Iedereen stemt in. "Mogen wij een zwembroek van jullie gebruiken? Die liggen in onze valiezen en jah.." Zegt Michael. De jongens knikken. Ik loop, net zoals de andere jongens, naar boven. Ik wandel mijn kamer in en neem mijn Tommy Hilfiger bikini. Ik trek hem aan in de badkamer en neem mijn trui en trek die er over.
Ik wandel weer naar beneden, waar de jongens al zitten. Van een paar jongens, staan de monden open. "Guys. Jullie vangen vliegen." Zeg ik droog. Ze sluiten hun mond en we lopen naar buiten. Ze hebben een groot zwembad, een beetje verder staat een trampoline. Vanachter zijn er wat bomen en er staan een paar bankjes, waar ook plaats is voor een kampvuur. Ja, het is een HEEL grote achtertuin. Ik zie het zwembad en loop er naartoe. Onderweg gooi ik mijn trui uit. Ik doe een bommetje, waardoor iedereen nu nat is. "Waar was dat nou goed voor?" Roept Harry. Ik schiet in de lach. Ook de andere jongens springen in het water, behalve Zayn.. "Hey Zayn! Waarom kom jij niet in het water?" Vraag ik. "Ik kan niet zwemmen." Zegt hij, terwijl hij in een ligstoel gaat zitten. Ik knik. "Zet eens wat muziek aan." Zeg ik. Hij knikt en neemt zijn gsm en box. Hij gaat weer zitten en zet de muziek aan. Michael zwemt snel voorbij. "Wat ben jij aan het doen, een marathon?" Vraag ik hem lachend. "Ik heb het koud." Zegt hij. Ik schiet weer in de lach. "Laten we kippengevecht doen!" Zegt Liam. "Jaaaaaa!" Roep ik glimlachend. "Dat word entertainment." Zeg ik. "Wie tegen wie?" Vraagt Ashton. "Sky en ik tegen Ash en Mickey." Zegt Louis. Daar gaat mijn glimlach. "Ik ga echt niet in iemands nek zitten hoor." Zeg ik. "Zo zwaar ben je niet Sky." Zegt Louis. "Je laat me maar beter niet vallen, Lou." Zeg ik. En het volgende moment zit ik in zijn nek, en Michael in Ashtons nek. "De winnaar gaat tegen mij en Niall." Zegt Liam. "Lou, I really don't feel comfortable up here." Zeg ik zachtjes. "You'll be alright Sky." Zegt hij zelfverzekerd. Ik zucht. Ashton en Louis stappen een klein beetje dichter. "Klaar? Start!" Roept Niall. Op dat moment komen 4 jongens buiten gelopen. Ik kijk ze aan en let dus even niet op, dus word ik van Louis' schouders geduwd. Ik slaak een klein gilletje en val in het water. Als ik weer boven kom hap ik naar adem. "Louis!" Roep ik. Ik splets water in zijn gezicht. "Ze was verblind door Brads hotness." Hoor ik een prachtig Brits accent zeggen. Ik kijk de jongens aan. "Dus jij bent Sky?" Vraagt de lange gast. "Wie ben jij?" Vraag ik hem. "Tristan." Zegt hij. Ik knik. "Ja, ik ben Sky." Zeg ik. "En jullie zijn?" Vraag ik de andere jongens. "Ik ben Bradley." Zegt de kleine. "Mijn naam is Connor." Zegt de andere. Ik kijk de laatste gast aan. "Ik ben James." Zegt de jongen, aan wie het prachtige accent toebehoort. Ik glimlach klein. "SKY HEEFT EEN CRUSH MENSEN!" Roept Niall. Ik frons. "Heb ik niet!" Roep ik. "En trouwens, Lou en ik moeten het kippengevecht nog afmaken." Zeg ik. Michael zucht en gaat weer in Ashtons nek. Ik ga in Louis' nek en Louis stapt wat dichter. "Klaar? Start!" Roepen Harry en Luke tegelijk. Het lijkt wel alsof Michael bang is om me aan te raken ofzo. "Mickey, ik ben een meisje, geen porselein. Je mag me gerust aanraken." Zeg ik droog. Ik zet mijn handen op zijn schouders en duw hem naar achteren. Al bijna direct valt hij van Ashtons schouders. Ik schiet in de lach. "De winnaar ging tegen Niall en Liam." Zegt Calum. Niall klimt op Liams schouders. Ik glimlach klein. "Klaar? Start!" Roepen Ashton, Calum en Harry. Niall probeert me direct te duwen. Ik val naar achter, maar trek mezelf weer recht. "Whooo! Deze meid heeft buikspieren!" Hoor ik denk ik Connor zeggen. Ik grijns een klein beetje en duw Niall er met één zwier af. Ik schiet in de lach. Ik geef Louis een high-five. "Tean Skouis!" Roept Niall. Ik kijk louis lachend aan. "Dat zijn wij." Zegt hij lachend. Ik glimlag en ga weer van zijn schouders af. Ik hef mezelf het water uit en ga op de rand van het zwembad zitten. Zayn staat op om naar binnen te lopen. Ik loop snel naar hem en knuffel hem, waardoor hij nu nat is. "Oh Sky!" Roept hij lachend. Hij heft me op en gooit me het water in. Als ik boven kom, schiet ook ik in de lach. Zayn is zo erg nog niet.. Ook de andere jongens hebben hun zwembroek aan, en geen shirt meer! Ze hebben allemaal een sic-pack of v-lines. Niet dat dat moet ofzo, maar het maakt het gewoon nog beter. "Sky, je bent aan het staren." Zegt Calum. Ik hef mezelf weer uit het water en neem mijn handdoek van een ligstoel. Ik wikkel mezelf erin. Ik wandel naar binnen en neem een glas limonade. Ik wandel weer naar buiten en zie dat bijna iedereen in het zwembad zit, behalve Zayn. Ik drink van mijn drinken en zet het glas op de tafel. Ik wandel naar het gras en leg mijn handdoek neer. Ik ga er op liggen.
Wat zouden ze nu in het weeshuis aan het doen zijn? Het is ongeveer 13u, dus ze zullen nu vrij zijn. Zou Emma me missen? Ze heeft me nog niets gestuurd.. Ik denk nog een tijdje aan de kinderen in het weeshuis. Juist op dat moment krijg ik een berichtje.
'Hey Sky, je raad het nooit.. IK BEN GEADOPTEERD! Wat je zei was waar, bedankt. x -Sam'
Dat is geweldig! Ik stuur haar direct terug. Ik leg mijn gsm weer naast me en draai me op mijn buik. Weer denk ik na. Hoe noemde die ene jongen achteraan de klas ook weer? Hij had een bril, en had echt ALTIJD een beanie aan. Hij had warrig bruin haar en chocoladebruine ogen.. Maar ik kan me zijn naam echt niet herinneren. "Hey Sky!" Ik schiet recht en kijk Liam aan. "Waar zit je toch met je gedachten? We hebben je al 20 keer geroepen." Zegt hij. "Euhm.. Niets belangrijks." Zeg ik, met mijn hoofd schuddend. "Je bleef maar voor je uit staren. Is er iets?" Vraagt hij. Ik schud mijn hoofd en glimlach klein. De rest vande dag zitten we gezellig aan het zwembad.
A/N Hey Hey!
Hier is dus deel 6. Het volgende deel gaat zeg maar doorlopend door, dus het volgt echt letterlijk op dit hoofdstuk. En vote?
Hope you all have a great day. 💋❤️-xXx- L
JE LEEST
Adopted by One Direction
FanfictionSky word geadopteerd door de 5 jongens van One Direction. Het leven met 5 popsterren is niet makkelijk, dat weet iedereen. Paparazzi's, roddels en haat, spelen dan ook een grote rol in haar leven. Haar leven zal nooit meer het oude worden, dat is ze...