POV SKY:
Ik trek mijn kleren aan. Ik neem een warme trui en trek ook die aan. Vandaag is het geen school! Ik wandel op mijn sokken naar beneden. "Goeiemorgen." Zeg ik als ik aan de keukentafel kom. Ik krijg een paar 'goeiemorgen's terug. Ik neem wat eten en ga zitten. Ik eet rustig mijn ontbijt op. "Waar is Zayn eigenlijk?" Vraag ik, als me opvalt dat hij er niet is. "Hij voelde zich niet zo lekker, hij ligt wat te rusten." Zegt Liam. Ik knik en eet rustig verder. Na mijn eten zet ik mijn bord in de vaatwas en loop ik naar boven. Studeren. Ik zucht en zet me aan mijn bureau. Ik neem mijn engels boek en open het. Ik begin te lezen, maar kan me niet concentreren omdat er veel geroep van beneden komt. Ik stek mijn oortjes in en zet wat muziek op. Je raad het al. Jack en Jack. Natuurlijk. Maar op de een of andere manier hoor ik Louis' lach erdoor en ook hoor ik de andere jongens lachen. Ik zet mijn muziek wat luider. Opeens hoor ik een glas breken. Ik schrik een beetje, ik heb het gehad. Ik zet mijn muziek op stop en loop naar beneden. Ik open de deur die naar de woonkamer leid, en loop tegen Louis aan. "Hey Sky! Hoe gaat het met je? Goed? Oke!" Roept hij hyper. Ik kijk hem met grote ogen na, hoe hij rondjes rond de tafel loopt. "Liam?" Vraag ik. Hij komt naast me staan. "Sky?" Vraagt hij. Ik heb het gevoel dat er iets slechts komt. "We hebben Louis per ongeluk redbull gegeven." Zegt hij. "Wat!" Roep ik. "Hij is sowieso al hyperactief, hoe kom je erbij om hem redbull te laten drinken?" Roep ik, een beetje boos. "Het was een accident! Het was echt niet de bedoeling." Zegt hij. Ik zucht. Ik neem mijn gsm en ga in de zetel zitten. Ik film hem effe, hoe hyper hij is en wat er gebeurd als je hem redbull geeft. Ik zet het op instagram. Ik kijk effe op instagram, studeren gaat nu toch niet lukken. Opeens word mijn gsm afgenomen en rent louis ermee weg. "He! Geef terug!" Roep ik terwijl ik recht spring. We lopen door het hele huis heen, hij geeft maar niet op, hij blijft maar lopen. Hij loopt naar de achtertuin en ik achtervolg hem. Ik wist dat hij conditie heeft, maar hij loopt echt snel. Hij blijft maar lachen. Geloof me, ik hou ervan om hem te horen lachen, maar nu is het irritant. "Louis geef terug!" Roep ik. Hij klimt op het dak van het kleine tuinhuis en gaat erop staan. Ik zucht. "Louis, geef mijn gsm alsjeblieft terug." Zeg ik. Hij doet alsof hij nadenkt. "Nee." Zegt hij, waarna hij in de lach schiet. Hij springt van het dak af en rent weer naar binnen. Ik achtervolg hem natuurlijk. Hij loopt verder naar de voortuin. En ook daar loopt hij rondjes. Ik zucht.
POV HARRY:
Niall, Liam en ik lopen ook naar de voortuin, waar Louis rondjes rent. Hij loopt, met Sky's gsm in zijn handen, de straat over. Sky steekt ook de straat over, maar heeft niet door dat er een auto aankomt. "Sky!" Roep ik nog, maar het is al te laat. Een harde klap is te horen. Sky vliegt tegen de voorruit van de auto en valt dan op de grond. We rennen er naartoe. Ik kniel bij haar neer en draai haar om, aangezien ze op haar buik lag. Ze heeft een grote hoofdwonde en een diepe snee in haar arm. Haar broek is gescheurd en daar heeft ze ook een grote snee. "Sky?" Vraag ik. Ze opent zwakjes haar ogen. "Sky, blijf wakker." Zeg ik. Ik krijg tranen in mijn ogen om haar zo te zien. Ik neem haar bride-style op en leg haar op mijn schoot, met haar hoofd in mijn armen. Ze probeert te praten, maar het gaat moeilijk. "Shh, tis oké. Probeer maar niet te praten." Ze knikt zwakjes. Ze kijkt naar haar bloedende arm en trekt een pijnlijk gezicht. "Iemand bel een ambulance!" Roep ik naar de jongens. Liam is aan het praten met de vrouw die Sky heeft aangereden en Niall staat bij Louis, die ook tranen in zijn ogen heeft. Ik kijk weer naar Sky. Er zit bloed over haar voorhoofd en in haar haren. Ze probeert weer te praten, en deze keer lukt het haar een beetje. Eerst komt er een piepje uit haar mond. "W-wat is mijn..." Begint ze. "Mijn achternaam?" Piept ze. Ook zij heeft tranen in haar ogen. Ik glimlach door de tranen heen. "Sky, dat doet er nu niet toe." Ze knikt. "Maar ik wil het weten." Zegt ze hees. "Dat doet er nu echt nie-" Ze kapt me af. "Pleas?" Piept ze. Ik krijg nog meer tranen in mijn ogen nu. "Tomlinson." Zeg ik zachtjes. Ze glimlacht klein. "Waarom Tomlinson?" Vraagt ze hees. "Omdat Louis je de eerste nacht had gerustgesteld na je nachtmerrie. We wisten direct dat jullie het goed met elkaar zouden vinden." Zeg ik. Ze knikt en glimlacht klein. "Wil je voor me zingen?" Vraagt ze zachtjes. "Tuurlijk." Zeg ik. Er rolt een traan over mijn wang. Ik sluit mijn ogen en begin zachtjes 'same mistakes' te zingen. Wanneer ik klaar ben, open ik mijn ogen en zie ik dat Sky de hare gesloten zijn. "Sky?" Vraag ik zacht. Geen antwoord. "Sky?" Vraag ik nu wat luider. Ik neem haar pols en voel haar hartslag. Het is erg zwak. Meer en meer tranen rollen over mijn wangen. "Waar blijft die godverdomme ambulance nu!" Roep ik. Liam en Niall proberen me te kalmeren, maar op de een of andere manier gaat dat niet. Al snel is de ambulance daar. Er mag 1 iemand mee rijden en de rest miet met de auto. Ik rij mee met Sky en de andere halen eerst Zayn. Daarna gaan zij met de auto naar het ziekenhuis, waar ons geen goed nieuws staat te wachten.
A/N ja ja, ik kan weer een uur lange speech houden over hoe ik nooit upload.. Maarrrrr heer is het hoofdstuk dan!
P.s. Sorry voor de cliffhanger ;)
JE LEEST
Adopted by One Direction
FanfictionSky word geadopteerd door de 5 jongens van One Direction. Het leven met 5 popsterren is niet makkelijk, dat weet iedereen. Paparazzi's, roddels en haat, spelen dan ook een grote rol in haar leven. Haar leven zal nooit meer het oude worden, dat is ze...