POV SKY:
Niall loopt de ijssalon binnen. Huh? Die was hier toch al? Ik zie een zakje in zijn hand. Ik kijk hem dodelijk aan. Ik wandel naar hem toe. "Niall?" Zeg ik serieus. Hij glimlacht onschuldig. Ik blijf hem aanstaren. Na een tijdje geeft hij in. "Oké ja! Ik heb het voor je gekocht." Zegt hij. Ik schiet in de lach, hij is best wel schattig zo. Ik geef hem een stevige knuffel. Ik sla mijn armen rond zijn nek en verstop mijn hoofd in zijn nek. Hij houd me stevig rond mijn torso vast. "Dankje." Fluister ik in zijn oor. "Graag gedaan." Zegt hij zachtjes. We laten elkaar los en gaan zitten. Ik lik van mijn chocolade ijsje en neem mijn gsm. Ik ga de jongens volgen op twitter en ze volgen me direct terug. Wanneer onze ijsjes op zijn, steek ik mijn gsm weer in mijn kontzak. Iedereen doet zijn gsm weer weg. Ik kijk naar buiten. "Euhm.. Jongens?" Vraag ik. Ze kijken me allemaal aan. Ik wijs naar buiten, waar allemaal paparazzi en fans staan. De jongens gaan recht staan. Ik ga ook recht staan. "W-wat gaan we doen?" Vraag ik. "We moeten nu naar het interview, dus we moesten sowieso al weg." Zegt Louis. Ik ga tegen Harry staan. "Hazza?" "Ja?" "Ik heb claustrofobie." Zeg ik. Hij kijkt me bezorgt aan. "We moeten er even door. Sorry." Zegt hij zachtjes. Ik knik mijn hoofd en slik. Liam opent de deur en het geroep begint. We lopen door de deur en het gegil en geroep begint. Harry, die rechts van me staat, neemt mijn hand vast en trekt me mee. "Harry! Is dit je vriendin?!" Roept iemand. Ik trek een raar gezicht naar die persoon. "Ieuw! Wat is ze lelijk! Wat een bitch!" Roept een 'fan'. Ik krijg tranen in mijn ogen. Meer gemene dingen worden naar me geschreeuwd. Opeens voel ik Harry's hand niet meer. "Wat is jouw naam?" "Hoe oud ben je?" "Ben je iemand secret sister?" "Debiel, ze is knap vergeleken met die vijf idioten!" Ik schiet in de lach bij het horen van die laatste. Ik probeer verder te stappen. Opeens hoor ik Louis iets roepen. "Niall is zijn schoen kwijt!" Ik schiet weer in de lach. De fans en paps komen te dichtbij, ik heb bijna geen ruimte meer om te ademen. Tranen rollen over mijn ogen en ademen gaat moeilijk. Opeens staat Louis voor me, hij gooit me over zijn schouder en we lopen door de menigte. Al snel komen we aan de auto. Ik word letterlijk in de auto gegooid. Louis gaat aan het stuur zitten en we rijden weg. "Sky! Sky! Adem. Rustig, alles is oké." Proberen Harry, Liam, Niall en zelf Zayn me te kalmeren. "Jongens! Ze gaat niet kalmeren als jullie allemaal door elkaar roepen." Zegt Louis, gelukkig. Ik zucht. Ik lig letterlijk over de jongens heen. "T-Thanks Lou." Zeg ik buiten adem. Hij glimlacht klein. "We moeten nu direct naar het interview, is dat oké Sky?" Vraagt Harry me. Ik knik en ga gewoon op Liams schoot zitten. Ik zucht. "Sky, waarom was je zo hevig aan het ademen?" Vraagt Niall bezorgt. "Ik heb claustrofobie." Zeg ik zachtjes. Hij knikt. Ik zet de muziek aan. Ik hum mee op de muziek, maar ben niet echt in de stemming om mee te zingen. Al snel komt de auto tot stilstand. Ik klim uit de auto, net zoals de jongens.
Er komt iemand naar ons toegelopen. "Hey Guys. Ik neem aan dat dit Sky is?" Vraagt de man. Ik kijk de jongens vragend aan. "Sky, dit is Paul, onze bodyguard." Zegt Liam. Ik knik en steek mijn hand uit. Hij neemt hem aan en schud mijn hand. We lopen naar binnen. We gaan de kleedkamer binnen waar een meisje van rond de 20 staat. "Hey! Ik ben Louise, de styliste van de boys. Jij bent Sky?" Vraagt ze lief. Ik knik en glimlach. "Mijn assistente gaat de jongens hun make-up een beetje doen, en ik ga de jouwe doen. Is dat oké?" Vraagt ze. "Uhm... Ik heb liever niet te veel make-up.." Zeg ik een beetje ongemakkelijk. "Oké, geen probleem, ik hou het naturel." Zegt ze. Ik knik. "Je mag in deze stoel gaan zitten." Zegt ze. Ik doe zoals gevraagd. Ze zoekt de juiste kleur foundation. Ze neemt een beetje en doet wat op mijn moedervlek, die op mijn nek staat. Daarna zoekt ze lipgloss. Ik neem de mijne, en de mascara, uit mijn achterzak en geef het aan haar. Ze glimlacht en doet de lipgloss op. Dan doet ze de mascara en is ze klaar. "Mag ik je haar opnieuw doen?" Vraagt ze. Ik knik. Ze doet mijn staart opnieuw en kamt hem door. "Voila." Zegt ze tevreden. Ik ga uit de stoel en kijk in de spiegel. Ik glimlach klein. "Het interview gaat zo beginnen." Zegt iemand. De jongens knikken. We lopen met z'n allen naar de zaal. Ik moet even buiten wachten, totdat er iemand me komt halen. Dus, dat doe ik dan maar.
JE LEEST
Adopted by One Direction
FanfictionSky word geadopteerd door de 5 jongens van One Direction. Het leven met 5 popsterren is niet makkelijk, dat weet iedereen. Paparazzi's, roddels en haat, spelen dan ook een grote rol in haar leven. Haar leven zal nooit meer het oude worden, dat is ze...