Part 28

197 2 0
                                    

POV SKY:

De jongens lopen het podium op en gegil barst los. "Nerveus?" Vraag ik Louis, terwijl The Vamps aan hun eerste liedje beginnen. Hij knikt. Ik glimlach klein. Ik neem hem in een knuffel. "Het komt wel goed." Zeg ik. Ik voel hem knikken. "Aw, Skouis." Het maakt me niet uit, en ik blijf gewoon staan. Na een tijdje laten we elkaar los. Ik ga naast Harry en Zayn in de zetel zitten. Liam is wat met zijn gsm aan het kloten, net als Niall. "Hebben jullie er zin in?" Vraag ik. "Tuurlijk! Altijd." Zegt Zayn. Ik knik. Niet veel later komt er een man de kleedkamer binnen. "Jullie moeten op in 1 minuut." Zegt hij met een zware stem. De jongens gaan rechtstaan. Ze wandelen naar de zijkant van het podium. Ik wacht daar, zodat ik hun show kan zien.

Ik geef Louis nog een snelle knuffel voor hij het podium oploopt. Daarna Liam, dan Zayn en dan Harry. Ik geef Niall een knuffel. Ik voel zijn lippen een seconde op mijn wangen, mijn ogen worden groot en hij loopt snel het podium op. Ik sta daar in shok, ik kan niet bewegen en mijn mond staat een beetje open. The Vamps lopen het podium af. "Sky wat is er?" Lacht James. "Uhm..." Is alles wat ik eruit krijg. Tristan gooit me over zijn schouder en draagt me zo naar de kleedkamer. Hij gooit me in de zetel. "Vertel." Zegt hij dreigend. Ik weet niet echt hoe ik het moet zeggen. "Uhm..." "Sky dat heb je al gezegd." Zegt hij geïrriteerd. Als ik na een paar minuten nog steeds niets gezegd heb, geeft hij het op.

Het was waarschijnlijk gewoon een ongelukje, het was denk ik niet eens zijn bedoeling. Dat zal het zijn. Maar wat als het wel zijn bedoeling was? Waarschijnlijk is het niet zo, maar wat als? Ik zie Louise voorbij de kleedkamer lopen en krijg een idee. "Louise!" Ik spring recht en ren naar haar toe. "Wow dat is het eerste dat ze in 10 minuten heeft gezegd." Hoor ik Luke zeggen. "Hey Sky. Wat is er?" Vraagt ze. Ik neem haar mee naar een aparte kamer. "Uh... Ik weet niet echt waar ik moet beginnen." Mompel ik. "Begin bij het begin." Zegt ze. Ik knik. "Dus de jongens moesten op, en ik gaf ze elk een knuffel. Niall was laatste. Ik gaf hem dus een knuffel, en toen voelde ik zijn lippen op mijn wang, waarna hij het podium opliep." Zeg ik. Nog steeds kan ik het zelf niet geloven.

"Oh My God Sky!" Fluisterschreeuwd ze. "Maar het was echt maar een seconde. Het was niet lang." Zeg ik onzeker. "Dan nog! Sky, hij heeft je gekust." Zegt ze. "Het was niet echt een kus, het was meer... Euhm... Tjah..." Mompel ik, niet zeker van mijn woorden. "Sky. Hij heeft je gekust." Zegt ze nog eens. Nu dringt het pas echt door. "He kissed me." Zeg ik, starend in haar ogen. Ze knikt en glimlacht. "Wow." Mompel ik. Ze schiet in de lach. "Ik moet nu weer weg, maar ik zie je straks nog wel." Zegt ze. Ik knik. We lopen de kamer uit en ik ga de kleedkamer weer binnen. "En? Kun je weer praten?" Vraagt Brad lachend. Ik knik en bloos een beetje. Ik ga in de zetel zitten en neem mijn gsm. Ik scrol wat op Pinterest totdat ik een foto tegenkom. "OMG!" Roep ik. Iedereen kijkt me aan. Ik schiet in de lach en toon de foto aan iedereen behalve Luke, Calum en Michael.

Ik schiet keihard in de lach, net zoals de andere jongens

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik schiet keihard in de lach, net zoals de andere jongens. "Wat?" Vraagt Luke fronsend. Ik toon hun de foto. Hij kijkt me dodelijk aan, waardoor ik nog harder moet lachen. Ik zak door mijn knieën en val lachend op de grond. Calum neemt mijn gsm, maar ik kan gewoon niet achter hem  lopen. Na een tijdje ben ik gekalmeerd en ga ik recht staan. Ik wil hem achterna lopen, maar hij komt gewoon terug en geeft mijn gsm terug. Ik frons. Hij heeft de foto verwijderd. Fijn. Ik trek mijn schouders op en laat het zo. Ik neem mijn oortjes en zet Jack en Jack op.

Adopted by One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu