Part 19

345 6 0
                                    

POV SKY:

Ik word wakker en lig nogsteeds op dezelfde positie als ik in slaap ben gevallen. Op Louis's schouder. Ik ga voorzichtig rechtstaan. Ik neem mijn krukken en ga zo naar de keuken, waar Niall en Harry zitten te eten. "Goodmorning." Zeg ik slaperig. "Goodmorning." Zegt Harry. Ik ga voorzichtig in een stoel zitten. "Jullie lagen schattig te slapen." Zegt Harry. Ik glimlach klein. "Is Louis ook wakker?" Vraagt Niall. Ik schud mijn hoofd. Ik veeg het slaap uit mijn ogen. Ik neem wat ontbijt en prop het in mijn mond. Na het eten, helpt Niall me naar boven, naar mijn kamer. Ik plof op het bed neer. "Wil je me mijn short, een t-shirt en ondergoed geven alsjeblieft?" Vraag ik. Hij knikt en loopt naar de inloopkast. Even later komt hij terug met de kleren. Hij legt ze in de badkamer en komt dan terug om me naar de badkamer te helpen. Hij gaat de badkamer uit, zodat ik me kan omkleden. Als ik daarmee klaar ben, loop ik voorzichtig de badkamer uit en helpt Niall me naar beneden. "Wie gaat er mee naar het ziekenhuis?" Vraag ik enthousiast, terwijl ik 1 keer in mijn handen klap. "Ik ga wel mee." Zegt Liam. Ik knik. "Gaan we dan vertrekken?" Vraag ik. Hij knikt. Hij gaat staan, neemt zijn sleutels en wandelt naar de voordeur. Ik neem mijn krukken.

Al snel zijn we klaar in het ziekenhuis. We wandelen naar buiten. De jongens staan te wachten aan de auto. "OMG ik kan weer lopen, rennen." Zeg ik. Dan krijg ik een idee. Ik grijns. "Wie het eerst bij de jongens is." Zeg ik, waarna ik begin te rennen. Met Liam op de hielen, ben ik als eerste en ik vlieg in Harry's armen. Hij gooit me over zijn schouder en begint te lachen. Ik schiet ook in de lach. "H-Harry!" Roep ik lachend. "Dat ben ik." Zegt hij droog. "Zet me neer." Zeg ik. "Euhm... Nee." Zegt hij droog. Daarna schiet ook hij in de lach. "Wat heb ik dit gemist!" Lacht hij. Ik glimlach. "Z-zet me neer!" Roep ik lachend. Hij zet me, vlak voor hem, op mijn voeten. "Zet me neer wie?" Vraagt hij. "Zet me neer Harry." Zeg ik. Hij gooit me weer over zijn schouder. "Nee!" Roep ik. Weer schiet ik in de lach. "Zet me alsjeblieft neer, allerliefste allerbeste geweldigste Harry van de wereld." Zegt hij voor. Ik zucht. "Zet me alsjeblieft neer, allerliefste allerbeste geweldigste Harry van de hele wereld." Zeg ik. Hij zet me neer. Hij glimlacht lief. "Alles wat ik wou doen is je een knuffel geven." Zeg ik terwijl ik mijn ogen rol. Ik draai me om en kijk de andere jongens aan. "Laten we een ijsje eten, om het te vieren." Zegt Niall. Ik knik. "Ja!" Roep ik blij. "Ik bel Paul, voor de zekerheid." Zegt Liam. Ik knik. Al snel zien we Paul aanlopen. De jongens lopen naar hem toe en vliegen rond hem. Ze vallen hem aan. Het is best wel een grappig zicht. Ik neem mijn gsm en trek een foto. Ik zet hem op Instagram met de tekst eronder: 'They love Paul. 😉' (dit is de foto 👇👇)

Ze laten hem los en lopen weer naar me toe

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ze laten hem los en lopen weer naar me toe. Er is ook nog iemand anders bij, ook een bodyguard denk ik. "Hey Paulways Watching." Zeg ik met een grijns. "Hey Sky. Dit is Joachim. Tijdelijk is hij jouw bodyguard." Zegt hij. Ik knik en glimlach naar Joachim. Ik steek mijn hand uit en hij schud mijn hand. Hij heeft bruin haar en bruine ogen. Hij is vrij gespierd. Louis gaat naast hem staan. "Als ze niet meewerkt, gooi haar over je schouder. Vind ze leuk." Zegt hij. "Vind ik niet!" Zeg ik, terwijl ik Louis speels sla. Hij grijnst. "Gaan we nu nog een ijsje eten?" Vraagt Niall. Ik glimlach. We wandelen de straat op. Ik loop een beetje voor. "Wow Sky, je hebt echt veel blauwe plekken op je been. Er is ook een groot litteken." Zegt Zayn, die naast me komt wandelen. Ik zucht. "De blauwe plekken gaan wel weer weg. Maar een litteken blijft waarschijnlijk wel." Zeg ik. Hij knikt. Ik wacht effe, zodat we weer bij de groep lopen. "Bij wie mag ik op de rug?" Vraag ik glimlachend. Ik zie Paul voor me lopen en ik besluit gewoon op zijn rug te springen. "Hey Sky." Lacht hij. Ik glimlach lief. "Je weet dat je dat vanaf nu bij Jo mag doen. Toch?" Vraagt hij. Ik knik. "Ja, maar dit is leuker." Zeg ik grijnzend. Hij lacht. Al snel zien we een ijssalon waar niet te veel volk zit. We gaan naar binnen en ik ga van Pauls rug af. Ik kijk naar buiten en zie een leuk, klein kleding winkeltje aan de overkant van de straat. "He Niall?" Vraag ik, terwijl ik zijn arm duw en hou mijn blik op het winkeltje. "Ja?" Vraagt hij. "Ik wil een aarbeienijsje." Zeg ik. Hij knikt. Ik loop het ijssalon uit. Ik ga voorzichtig de straat over en loop het boetiekje binnen. Ik groet de vrouw die achter de kassa staat beleefd. Achterin staan er ook schoenen. Ik wandel daar rustig naartoe en zie een leuk paar staan. Ze zijn zwart en hebben hakken, maar ze lijken op gewone sneakers. Ik neem ze van het plankje en pas ze. Ze zitten goed. Ik wandel er een beetje op. Gaat ook makkelijk. Ik doe de schoenen weer in de doos en kijk op het prijskaartje.

Ik kijk in mijn portemonnee en zie dat ik genoeg geld heb

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik kijk in mijn portemonnee en zie dat ik genoeg geld heb. Mooi niet dat de jongens dit gaan betalen hoor. Ik wandel met de doos naar de kassa en betaal het. "Euhm.. mag ik u een vraag stellen?" Vraagt de vrouw beleefd. Ik knik. "Bent u niet Sky? De dochter van One Direction?" Vraagt ze. Ik glimlach en knik. "Dat ben ik." Zeg ik glimlachend. "Mijn dochter is een grote fan van je, en ze houd absoluut van je kledingstijl." Zegt ze. Ik glimlach. "Zou ik een foto mogen nemen met je?" Vraagt ze. "Tuurlijk." Zeg ik glimlachend. De vrouw neemt haar gsm. Ik neem haar gsm aan en ga op de toonbank zitten. We trekken een selfie. "Alsjeblieft." Zeg ik terwijl ik haar gsm terug geef. Ik spring er weer af. Ze doet de schoendoos in een zakje en geeft het aan mij. "Fijne dag nog." Zeg ik. "U ook." Zegt ze. Ik glimlach en loop het winkeltje uit. Wow, ik heb fans haha. En dit is mijn eerste paar schoenen die GEEN All Stars zijn. Wow. Ik wandel het ijssalon weer binnen en zie de jongens aan een tafeltje zitten. Ik loop ernaar toe en ga zitten. Ik zet het zakje op de grond. "Waar was je?" Vraagt Paul. "In dat winkeltje rechtover." Zeg ik. "Wat heb je gekocht en hoeveel moet ik je?" Vraagt Louis. "Ik heb schoenen gekocht." Zeg ik. "En hoeveel moet ik je?" Vraagt hij weer. "Niets, deze betaal ik zelf." Zeg ik. "Welke kleur All Stars heb je?" Vraagt Niall. "Ik heb geen All Stars gekocht." Zeg ik. Ze kijken allemaal geschokt. "Ja ik was zelf ook verrast dat ik ze goed vond." Zeg ik lachend. "Sky, je mag je ijsje halen aan de balie." Zegt Niall. Ik knik en loop naar de balie. "Sky Tomlinson?" Vraagt de man. Ik knik. Hij geeft me een ijsje. Ik kijk ernaar en zie dat het in de vorm van een roosje is! Het is echt prachtig.

"De jongen zei dat het in de vorm van een roosje moest

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"De jongen zei dat het in de vorm van een roosje moest." Zegt de man. "Welke jongen?" Vraag ik glimlachend. "Hij zei dat hij anoniem wou blijven." Zegt de man. Ik knik en glimlach. Ik kijk de jongens over mijn schouder aan. Niall was naar me aan het kijken, maar zodra ik keek, keek hij weg. Ik glimlach klein. Ik ga naast Niall zitten. "Wow! Je ijsje!" Zegt Harry met grote ogen, wijzend naar mijn ijsje. Ik glimlach en lik van mijn ijsje.

Er komt een meisje van ongeveer 13 naar ons toegelopen. "OMG jij bent Sky Tomlinson!" Zegt ze enthousiast. "Uh, ja dat ben ik." Zeg ik glimlachend. "Mag ik een foto met je?" Vraagt ze blij. "Tuurlijk." Zeg ik. Ik geef mijn ijsje effe aan Zayn, die ook naast me zit. Ik ga naast het meisje staan. Ik hurk een beetje, zodat ik even groot ben. Ze neemt een paar foto's. "Mag ik je knuffelen?" Vraagt ze. "Dat hoef je niet te vragen." Zeg ik lachend. Ze neemt me stevig vast. "Wil je ook een foto met de jongens?" Vraag ik als we elkaar loslaten. Ze fronst en kijkt hun aan. "Euhm..." Ze maakt een moeilijk gezicht. "Nee, toch bedankt." Zegt ze. "Het was zo leuk om je te ontmoeten!" Zegt ze. Ik glimlach. Ze loopt weer weg. Ik schiet in de lach als ik Zayns gezicht zie. "Ze wou een foto met jou maar niet met ons!" Zegt hij. "Sky heeft fans." Zegt Harry grijnzend. Ik glimlach.

A/N Hi!!
Dus hier is er weer een hoofdstuk! Ik ben best blij met hoe het is uitgedraaid, en ik hoop jullie ook. XXX

Adopted by One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu