Part 35

173 2 0
                                    

POV NIALL:

De show is gedaan en ik loop zo snel mogelijk het podium af. Ik moet Sky vinden. Ik heb haar na het eerste liedje al zien weglopen en ik maak me zorgen. Ik ga direct naar de uitgang en naar de tourbus. We hebben nog een meet en greet, maar Sky is belangrijker. Ik open de deur. Ik hoor Sky huilen en mijn hart breekt. Ik sluit de deur voorzichtig en wandel naar haar bunk. Het gordijntje is open en ik zie haar liggen. Haar benen zijn opgetrokken, haar ogen zijn stevig toegeknepen en tranen rollen over haar lichtroze wangen, maar geen geluid verlaat haar mond. Ze is aan het huilen in haar slaap, wat het nog erger maakt. Het breekt mijn hart nog meer dan eerst.

"Sky." Fluister ik. Haar ogen gaan langzaam open. Ze kijkt naar me en begint weer te huilen. Ik neem haar in een stevige knuffel. Ze begraaft haar hoofd in mijn nekholte, zoals ze altijd doet. Ik wrijf over haar rug om haar rustig te krijgen. Na een tijdje is ze weer een beetje rustig en laat ik haar los. "Sky, waarom huil je?" Vraag ik lief. "I-ik dacht dat het mijn schuld was, dat je zo boos was." Zegt ze. Ik glimlach klein en kus haar voorhoofd. "Natuurlijk niet. Ik was gewoon een beetje jaloers." Zeg ik zachtjes. "Jaloers?" Fronst ze. Ik knik. "Op wie?" Vraagt ze. "Josh." Zeg ik, een beetje beschaamt. Ze glimlacht klein. "We zijn gewoon vrienden." Zegt ze zachtjes. Ik knik. Ze legt een hand in mijn nek. "Ik heb alleen oog voor jou. Oké?" Vraagt ze, starend in mijn ogen. Ik glimlach. Ze drukt haar lippen zachtjes tegen de mijne. "Kom, we gaan warme chocomelk drinken en ik blijf gezellig bij jou. De jongens kunnen vast wel 1 meet en greet zonder me." Zeg ik, wanneer ik terug trek. Ze knikt. Ik neem haar bride-style op en leg haar in de lounge. Ik ga warme chocomelk maken.

Ik wandel naar de zetel en geef haar een tas warme chocomelk. Ze neemt hem voorzichtig aan en ik plof naast haar in de zetel. Ze schuift wat dichter en leunt haar hoofd op mijn schouder. Ik glimlach klein en leun mijn hoofd op de hare. "You wanna know a secret?" Fluister ik. "What?" Vraagt ze. "I love you." Ik voel haar glimlachen. "I love you to." Fluistert ze. Ik glimlach en kus haar op haar hoofd. Daarna drink ik voorzichtig van mijn chocomelk. Zo zitten we even in een aangename stilte. Ik neem mijn gsm en sms Liam dat ik bij Sky ben. Al snel krijg ik een sms'je terug. Ik leg mijn gsm weer weg en zet de tv aan.

Één of andere romantische comedie staat op. "OMG Blake Lively, i love her." Fangirlt Sky. Ik grijns. We kijken even naar de film. "Dit is dom. Je word toch niet verliefd op je beste vriend?" Vraagt ze, ogen nog steeds op de tv gericht. Ik kijk haar aan. "En geef toe, al die romantische films zijn ook hetzelfde. Ze zijn beste vrienden, de 1 word verlieft op de ander, ze krijgen ruzie, de 1 loopt weg van de ander, dan komen ze elkaar tegen op de één of andere manier, hebben ze seks en dan zijn ze samen. En voila, happy ending." Zegt ze. Ik grijns. "Geef toe, het is zo." Zegt ze grijnzend, wanneer ze naar me kijkt. Ik knik. "Je hebt gelijk." Lach ik. We kijken weer naar de film. En inderdaad, op dit moment komen ze elkaar op straat tegen. We schieten beiden in de lach. Mijn blik gaat weer naar het scherm. "Laten we even Blake Lively's acteerwerk appreciëren." Zegt ze, klappend in haar handen. Ik glimlach. "Fangirl alert!" Lach ik. Ze giechelt en gaat dan recht staan.

"Ik wil popcorn. Jij ook wat?" Vraagt ze. Ik knik. Ze loopt naar de keuken en ik neem mijn gsm. Ik chek even Instagram en twitter. Ik leg mijn gsm weer weg en richt mijn aandacht weer op het scherm. Sky komt terug wandelen met een grote bak popcorn in haar handen. Ze ploft weer naast me neer en propt wat popcorn in haar mond. Ik neem ook een hand vol en prop het in mijn mond als mijn aandacht weer naar de tv gaat.

POV SKY:

Na even tv kijken en popcorn eten, hebben we effe genoeg van de popcorn, dus zet ik de bak op het tafeltje. Ik kijk naar Niall, die op de tv gefocust is. Ik ga wat dichter bij hem zitten en plaats een zacht kusje op zijn wang. Hij kijkt me aan en glimlacht. Ik kus hem nogmaals, maar dit keer op zijn lippen en we sluiten beiden onze ogen. Ik lik zijn lip en vraag om toegang, die hij me al snel geeft. Zijn handen gaan naar mijn heupen, de mijne gaan naar zijn nek en zo verdiepen we de kus. Hij leunt zachtjes naar voren, waardoor ik naar achter val en Niall boven me hangt. Hij steunt op zijn handen, die aan beide kanten van mijn hoofd geplaatst zijn.

Hij verplaatst zijn lippen van mijn mond naar mijn nek, kleine kusjes achterlatend. Ik trek zachtjes aan zijn haar waneer hij mijn sweat spot kust. Op die plaats zuigt hij en laat hij dus een zuigzoen. Daarna verplaatst hij zijn lippen naar mijn schouderblad. Zijn handen gaan langzaamaan naar de hem van mijn shirt. En langzaamaan trekt hij het een beetje naar boven, maar daar stop ik hem. "De jongens kunnen elk moment binnen komen." Zeg ik zachtjes, kijkend naar de klok. Hij glimlacht klein. "Je hebt gelijk." Zegt hij. Hij kust me nog zachtjes op mijn neus en gaat dan weer recht zitten. Ik ga ook recht zitten en leun mijn hoofd op zijn schouder. Langzaamaan vallen mijn ogen dicht. Ik voel nog net dat Ni een kusje op mijn slaap plaatst, waarna ik in slaap val.

Adopted by One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu