POV SKY:
Alles is even perfect. "Dat was... awesome!" Mijn hoofd schiet naar Louis, die zojuist het perfecte moment heeft verpest. Ik glimlach klein. Niall gaat recht staan en helpt dan ook mij recht. "Kom Sky! We gaan ons haar verven." Zegt Michael, als een klein kind trekt hij aan mijn arm.
Mijn haren zijn blond geverfd met blauwe puntjes. Ik ben nu nog aan het wachten op Michael, die zijn haar nog aan het verven is. "Dus." Begint hij. "Je had daar best wel een 'moment' met Niall huh?" Vraagt hij, wiebelend met zijn wenkbrauwen. "En wat bedoel je met een 'moment'?" Vraag ik lacherig. "Je weet wel. Het moment wanneer je je speciaal geliefd voelt door die ene persoon." Zegt hij. "Wow, dat kwam van diep." Lach ik. Hij glimlacht klein en bloost een beetje. "Oe! Wie?" Vraag ik. Hij glimlacht en zijn ogen glinsteren. "Haar naam is Sam." Zegt hij. Mijn ogen worden groter.
"Sam Evans?" Vraag ik. Hij fronst. "Hoe weet je dat?" Vraagt hij. Ik glimlach. "We zaten samen in het weeshuis. En we waren best wel goede vrienden." Zeg ik glimlachend. Hij glimlacht ook. "Ik heb dorst." Mompel ik, waarna ik de badkamer uitloop. "Hey Sky-WoW! Je haar is mooi!" Roept Niall. Ik glimlach. "Kun je me eens een glas aangeven?" Vraag ik. Hij knikt en gaat weer op zijn tenen staan. Ik glimlach klein. Hij geeft me het glas aan en loopt dan weer naar de lounge. Ik vul het glas met water en wandel ook naar de lounge. Ik ga in de zetel zitten en neem een slok water en kijk naar de tv. Een of ander roddel programma staat aan. "Sky Tomlinson is rennend gefilmd. Ze kwam haarverf kopen en een paar meiden hebben haar gezien. Ze liepen haar achterna en uiteindelijk moest ze sprinten om van hun af te geraken. Wat bleek is dat de drie meiden fans waren, en de groep die haar achterna liep ook. Laatste tijd krijgt ze veel haat, maar nu krijgt ze meer en meer fans. De vraag is, was de haarverf voor Sky zelf, of voor Michael Clifford, de gitarist van de mee-tourende band 5sos? En wat zal zijn, of haar volgende haarkleur zijn? We vertellen het je zodra we iets weten." Mijn mond staat den klein beetje open. "Wow Sky!" Lacht Luke. Ik glimlach klein. Ik drink mijn water op terwijl we naar het programma kijken.
De bus is nu alweer 4uur aan het rijden en ik heb er effe genoeg van. Ik vraag de chauffeur om even te stoppen en dat doet hij ook. Ik zet mijn beanie op mijn hoofd en wandel de bus uit. We staan weer aan een soort van bos, met een groot, breed pad in het midden, dat rechtdoor loopt. De regen is niet gestopt, in tegendeel, het is erger geworden. Maar het maakt me niets uit, regen vind ik zelfs leuker dan zon. Ik glimlach en gooi de deur dicht. Ik wandel langzaam door het pad, de regen die mijn beanie doorweekt. Mijn trui ben ik in de bus vergeten, maar het maakt me niet echt uit. Even vergeet ik alles. Ik kijk naar de grijze lucht en laat de regendruppels op mijn gezicht neervallen. De zon is aan het zakken en er staan al een paar sterren aan de hemel. Ik hoor iemand achter me wandelen en kijk om. Niall komt, met een grote glimlach op zijn gezicht, naast me staan. Ik zie hem uit mijn ooghoeken grijnzen. "Wat?" Vraag ik, met een lichte lach in mijn stem. "Dit staat op mijn Bucket list." Zegt hij. Ik frons klein, met dezelfde glimlach nog steeds op mijn gezicht. Hij neemt zijn gsm en zet 'we found love' van Rihanna aan.
Hij neemt mijn hand en trekt me dichterbij hem. Ik glimlach. Zijn schaduw hangt over mij en hij kijkt glimlachend op me neer. Mijn handen rusten tegen zijn borst en de zijne rusten op mijn heupen. Zo staan we totdat het refrein begint. Hij neemt mijn rechterhand en draait me in een rondje. Hij begint te springen en ik volg hem lachend. Hij laat mijn handen los en begint te dansen, wat ook ik doe. Ik schiet in de lach als ik zijn vreselijke dance moves zie. Niet dat de mijne veel beter zijn, maar toch, het is een grappig zicht. De geweldige klank van zijn lach gaat over het geluid van de regen, die op de grond neer kletst. We dansen samen het liedje helemaal uit. Hij neemt nogmaals mijn hand en draait me in een rondje. Ik eindig in zijn armen, onze gezichten maar een 5 tal centimeters van elkaar. Ik staar diep in zijn ogen en glimlach. Hij legt voorzichtig zijn handen op mijn heupen en glimlacht klein.
Zijn ogen flickeren een seconde naar mijn lippen en dan weer naar mijn ogen, om me dan een vragende blik te geven. Ik knik klein, als teken dat het goed is. Hij trekt me zo dicht als menselijk maar mogelijk is. En dan gebeurd er eindelijk waar ik zoveel nachten van gedroomd heb. Zijn prachtige gezicht komt dichterbij de mijne, en zachtjes plaatst hij zijn lippen op de mijne. We sluiten beiden onze ogen, onze lippen bewegen synchroon, en zijn perfect voor elkaar gemaakt. Ik leg mijn handen in zijn nek, terwijl hij zijn handen naar mijn onderrug verplaatst. Ik voel hoe hij door de kus heen glimlacht. Hij likt mijn onderlip, vragend om toegang, die ik hem na een beetje teasen, geef. Onze tongen spelen een vurig, dominant spel. Hij trekt terug en ik snak naar adem. Ik open langzaamaan mijn ogen, om door de zijne verwelkomt te worden. Hij leunt zijn voorhoofd tegen de mijne. "Dancing in the rain with the one I love." Zegt hij tegen mijn lippen. Ik glimlach. "I love you." Zegt hij. "I love you to."
JE LEEST
Adopted by One Direction
FanfictieSky word geadopteerd door de 5 jongens van One Direction. Het leven met 5 popsterren is niet makkelijk, dat weet iedereen. Paparazzi's, roddels en haat, spelen dan ook een grote rol in haar leven. Haar leven zal nooit meer het oude worden, dat is ze...