part 23

265 4 0
                                    

POV SKY:

Het vreselijke geluid van het klote ding dat op mijn nachttafeltje staat, galmd door de kamer. Ja, mijn wekker. Ik kreun geïrriteerd en doe het af. Op dat moment komt Niall zachtjes de kamer binnen. "Goodmorning." Fluistert hij. "Goodmorning." Zeg ik, wrijvend in mijn ogen. "Gister ben je op Louis' schouder in slaap gevallen. Ik heb je naar boven gebracht en je wekker gezet zodat je niet te laat op was." Zegt hij, terwijl hij op de rand van het bed gaat zitten. Ik ga recht zitten. "Thanks." Zeg ik zachtjes. "Goed geslapen?" Vraagt hij glimlachend. Ik knik. "Jij?" Vraagt ik. Hij knikt. "Ik weet dat ik het al meerdere keren heb gevraagd, maar, zin in de tour?" Vraagt hij lachend. Ik glimlach. "Ja. Maar waar hebben we afgesproken met The Vamps en 5sos?" Vraag ik. "De tourbussen gaan hun ophalen en ze komen naar hier." Zegt hij. Ik knik. Dan worden mijn ogen groot en kijk ik snel naar mijn kleren. Ik heb mijn pyjama aan. Ik was toch op Louis' schouder in slaap gevallen? Wanneer heb ik me dan omgekleed?! "Maak je geen zorgen, Lou heeft je omgekleed." Zegt hij. Ik zucht opgelucht. "Ik laat je alleen, dan kun je omkleden." Zegt hij. Ik knik en hij loopt de kamer uit.

Ik gooi het deken van me af en loop naar de inloopkast, waar ik een kledingsteje uitneem. Ik wandel naar de badkamer en doe hem op slot. Ik zet 'rise' van Jack en Jack aan en neem een douche. Na een warme, lange douche kleed ik me aan en föhn ik m'n haar. Ik laat het los hangen en doe mijn snapback op. Ik neem mijn gsm en wandel naar de woonkamer, waar Louis en Niall al zitten. Ik wandel naar de keuken en neem wat eten. Ik prop het snel in mijn mond en loop weer naar de woonkamer. Ik plof naast Louis neer. Op dat moment gaat de bel. Ik zucht en wil recht staan, maar Louis houd me tegen. "Ik ga wel." Zegt hij. Ik glimlach en hij gaat recht staan. De jongens van The Vamps staan al snel in de woonkamer. "Hey." Zegt James, die naast me neerploft. "Hi." Zeg ik slaperig. "Zin in de tour?" Vraagt hij. Ik knik. "Jij?" Vraag ik. Hij knikt ook. "Paul is de koffers aan het inladen, als 5sos hier is kunnen we vertrekken." Zegt Louis. Ik knik. Dan gaat de bel. "Net op tijd." Mompelt Liam, waarna hij de deur gaat openen. Al snel staan de jongens ook in de woonkamer. Het is hier nu toch wel een beetje druk. Ik ga staan en loop naar Harry toe. "Gaan we vertrekken?" Vraagt ik. Hij knikt. "Als Paul terug komt dan gaan we." Zegt hij. Ik knik. Hij gooit een arm over mijn schouder en we wandelen naar de achtertuin. Ik zucht opgelucht. "Het was te druk he?" Vraagt hij terwijl hij zijn arm van me af haalt. Ik knik. Hij zucht opgelucht. Ik pruts een beetje met mijn armbandjes. "Ben je nerveus?" Vraagt hij. Ik knik. "Waarom?" Vraagt hij. Ik haal mijn schouders op. "Het is niet alsof ik elke dag in een bus slaap he." Lach ik. Hij knikt. "Het valt best wel mee eigelijk. Het is best wel chil, alleen is het een beetje dicht tegen elkaar." Zegt hij. Ik knik. Ik ril van de koude ochtend-wind. Harry neemt me in een verwarmende knuffel. Hij wrijft over m'n armen in een poging om me warm te krijgen. Mijn hoofd rust tegen zijn borst, waardoor ik zijn rustige hartslag kan horen. Ik sluit effe mijn ogen. Ik voel zijn borst zachtjes omhoog en omlaag gaan en ik word er rustig van. Zo staan we een tijdje. "Als de lovebirds klaar zijn?" Hoor ik Calum zeggen. Ik open mijn ogen en we laten elkaar los. "We zijn geen lovebirds, Calum." Zeg ik. "Whatever." Zegt hij. We lopen naar binnen en gaan direct door naar de voortuin. Ik zie al direct de grote bussen op de straat staan. "Wow." Mompel ik. "Dat zeg ik ook elke keer ik ze terug zie." Zegt Louis, die plotseling naast me staat. Ik knik. We wandelen ernaartoe en stappen naar binnen. Het is vanbinnen groter dan gedacht. Er is een lounge, een kleine badkamer en een toilet, een keukentje, en een slaapgedeelte. "Ik slaap bovenin!" Roep Niall. Hij springt direct op een bed, rechts bovenin de hoek. Harry gaat daar rechtover. Liam gaat onder Niall. Zayn gaat naast Niall, dus er is nog maar 1 plek over, onder Harry. Ik haal mijn schouders op en ga op het bed liggen. Ik zucht en sluit mijn ogen, ik ben echt moe. Al snel val ik in slaap.

POV NIALL:

De jongens zitten in de lounge, samen met James, Brad, Ashton en Michael. De andere jongens zijn in hun bus nog wat gaan rusten. Ook ik lig nog in mijn bunk, maar echt slapen doe ik niet. Ik draai me op mijn zij en zie dat Sky ligt te slapen. Ze is best schattig als ze slaapt. Ik glimlach klein. De kaatste tijd heb ik dat vreemde gevoel waneer ik haar aankijk of aanraak. Het is een onbeschrijfelijk gevoel, maar het is een fijn gevoel. "Je vind haar leuk, of niet?" Opeens staat Liam, met zijn armen over zijn borst gekruist, tegen de deurframe. "Wat? Nee." Fluister ik, luid genoeg zodat hij het kan horen, maar niet te luid voor Sky. "Ik zie het op de manier waarop je naar haar kijkt." Zegt hij, rechtover me komt staan. Ik ga recht zitten en zwier mijn benen uit mijn bunk. Ik kijk haar aan. Is dat het gevoel? Verliefd zijn? Geen idee, maar dit gevoel is geweldig en ik wil het nooit meer kwijt. "Zou ze mij ook leuk vinden?" Denk ik luidop. "Dus je vind haar leuk." Zegt Liam grijnzend. Ik zucht. "Ik weet het niet." Zeg ik, kijkend naar mijn sokken. "Niall, dat is oké, echt waar. Maar zorg ervoor dat de sfeer niet awkward word. Dat is het laatste wat je wil." Zegt hij. Ik knik en zucht dan. "Maar om te antwoorden op je vraag." Begint hij. Ik kijk hem aan. "Ik weet het niet. Ik weet wel dat ze iets voor je voelt, meer dan vriendschap, maar ik weet niet of ze je leuk vind op die manier." Zegt hij. Ik knik. Hij wandelt weer naar de lounge. Opeens komt er iets in me op. Ik spring uit mijn bunk en neem snel een potlood en mijn schetsblok. Ik neem de pagina waar '18' op staat en schrijf het snel verder terwijl de tekst in me op komt.

So kiss me where I lay down
My hands pressed to your cheeks
A long way from the playground

I have loved you since we were eighteen
Long before we both thought the same thing
To be loved and to be in love
All I can do is say that these arms were made for holding you
I wanna love like you made me feel
When we were eighteen

We took a chance, God knows we've tried
Yet all along I knew we'd be fine

So pour me a drink, oh love
Let's split the night wide open and we'll see everything we can
Living love in slow motion, motion, motion

So kiss me where I lay down
My hands pressed to your cheeks
A long way from the playground

I have loved you since we were eighteen
Long before we both thought the same thing
To be loved and to be in love
All I can do is say that these arms were made for holding you
I wanna love like you made me feel
When we were eighteen

Kiss me where I lay down
My hands pressed to your cheeks
A long way from the playground

I have loved you since we were eighteen
Long before we both thought the same thing

To be loved and to be in love

And all I can do is say that these arms were made for holding you
And I wanna love like you made me feel
When we were eighteen

I wanna love like you made me feel
When we were eighteen

I wanna love like you made me feel

When we were eighteenHet lied is af en ik leg mijn schetsboek weg. Ik kruip weer in mijn bunk en sluit mijn ogen. Ik probeer te slapen en met Sky in mijn achterhoofd val ik in een droomloze slaap.

A/N Hey Hey!
Sorry voor het lange wachten, maar hier is weer een nieuw hoofdstuk! Omdat het zo lang wachten was heb ik nog eens 500 woorden extra geschreven (zonder de lyrics van 18 erbij gerekend), zie het als een kleine beloning voor het geduldig zijn, haha. Het spijt me echt ten zeerste dat het zo lang duurde!!

Adopted by One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu