Part 9

397 9 0
                                    

POV SKY:

Gister hebben we niet veel gedaan, niks eigenlijk. Maar vandaag is het maandag, en dus is mijn leven verpest want ik moet naar school. Ik stap de douche uit en droog me af. Ik ga naar de kast en neem er een hemd en broek uit. Ik neem witte All Stars en ondergoed en sokken. Ik kleed me aan en kam mijn haren. Ik droog het met de föhn en laat ze los hangen. Ik neem mijn bril van de bureau en loop naar beneden. Oh, ja, ik draag een bril op school. Om de één of andere reden is iedereen al wakker. "Dus, wie brengt me naar school?" Vraag ik. De jongens fronsen. "Kun je niet te voet? Hoe ging je vroeger naar school misschien?" Vraagt Louis. "Met de bus van het weeshuis." Zeg ik terwijl ik ontbijt neem. "Ik dan zeker.." Zucht Niall. Ik glimlach. Ik prop mijn eten in mijn mond en loop snel naar boven. Ik neem mijn gsm en boekentas en loop weer naar beneden. We stappen de auto in en Niall begint te rijden. Ik wijs hem de weg aan. "Zin in school?" Vraagt hij. Ik kijk hem raar aan. "Zin? In school? Nooit." Zeg ik. "School is toch niet zo erg?" Vraagt hij. Ik zucht. Voor jou niet nee. "Je begrijpt het niet." Zeg ik. "Sky ik begrijp het wel, ik heb ook op school gezeten. Wat is er nu zo erg op school?" Zegt/vraagt hij. Ik zucht weer. "School is gewoon niet leuk, oké?" Zeg ik. Ik wijs de juiste straat aan. Hij stopt op de parking. "Ik snap gewoon niet wat je er zo aan haat." Zegt hij. "Snap het dan niet eh." Zeg ik. Ik stap uit en wandel de school binnen. Jah, jij word niet gepest en uitgescholden he Niall? Ik zucht weer.

Ik ga naar mijn kluisje en open het. Ik neem de juiste boeken er uit en stop ze in mijn rugzak. "Hey Sky." Hoor ik Madison van achter me zeggen. Madison is echt de bitch van de school. Ik gooi mijn kluisje dicht. Ik draai me om zie haar, en haar drie meelopers staan. "Ik heb gehoord dat je geadopteerd bent?" Vraagt ze bitchy, terwijl ze haar armen voor haar borst kruist. "Euhm.. Ja." Zeg ik. "Ik heb gezien dat je Papie je naar school heeft gebracht." Zegt ze. "Hij is mijn vader niet. Ik ben even oud als hun." Zeg ik. "Je weet toch dat ze je alleen geadopteerd hebben omdat ze moesten van het management?" Vraagt ze. Ik antwoord niet. "Antwoord me!" Roept ze, terwijl ze op mijn scheenbeen schopt. Ik kreun van de pijn. "Oh dat vind je leuk he?" Ze schopt me nog een keer, en haar drie meelopers doen hetzelfde. Ze geven elkaar een high-five en lopen weg. Ik zak neer en begin geluidloos te huilen. Ik kijk naar mijn polsen. De schoolbel gaat en ik kijk op. Ik zie Dylan van de andere kant van de gang naar me kijken. Ik zucht. Ik neem mijn gsm en oortjes en zet Shawn Mendes aan. Daarna Jack en Jack. Mooi niet dat ik dit lesuur ga komen opdagen!

EINDELIJK IS SCHOOL GEDAAN! Ik loop de klas uit en ga naar mijn kluisje. "Hey Sky!" Ik draai me om en zie Emma staan. Ze vliegt me om de nek. Ik neem haar vast. "Ik heb je nog niet kunnen spreken omdat we vandaag geen lessen samen hadden. En mijn gsm was afgenomen door mevrouw Jones." Zegt ze. Ik knik en laat haar los. "En, heb je al een date voor het schoolbal vrijdag?" Vraagt ze direct. Ik schud mijn hoofd. "Nee." Zucht ik. "Ik wel!" Zegt ze enthousiast. "Echt? Wie?" Vraag ik. "Mason McConnowel." Zegt ze. "Die popu Guy? Em, die gast is een eikel." Zeg ik. "I know, maar het was hij, of Joshua, of Daniël en ik wil niet uitgelachen worden omdat ik met een lelijke gasten als hun ga. Ik heb een reputatie hoog te houden." Zegt ze. Ik zucht. "Dus.. Wie heeft jou al allemaal gevraagd?" Vraagt ze. "Niemand." Zucht ik. Ze schiet in de lach. "Wat grappig. Maar serieus, wie?" Vraagt ze. Ik kijk haar serieus aan. "Oh, dus je bent serieus?" Vraagt ze. Ik knik zachtjes. "Wel... Ik zie je morgen." Zegt ze, terwijl ze wegloopt. Ik zucht. Ik haal mijn boeken uit mijn rugzak en steek ze in mijn kluisje. De vakken waarvan ik huiswerk heb, neem ik de boeken wel mee. Ik sluit mijn kluisje. Ik wandel de school uit, en zie Liam aan de auto staan. Ik werp mijn blik op de grond. Ik wou mijn excuses nog aanbieden aan Niall..

"Ik hoor dat het seutje geen date heeft voor het schoolbal?" Zegt Madison, die naast me komt lopen. Ik zucht. "Waarschijnlijk kom je nooit aan een date, het is misschien beter als je gewoon niet gaat." Fluistert ze in mijn oor. Ik blijf doorlopen en kom eindelijk bij Liam, maar Madison staat nogsteeds naast me. "Hey Li." Zeg ik. "Hey Sky, is dit een vriendin?" Vraagt hij me. "Ja! S en ik zijn beste vrienden." Zegt ze. Ik draai mijn ogen. "Ik ben Madison." Zeg ze, terwijl ze haar hand uitsteekt. Liam schud haar hand en glimlacht. Echt Liam? Trap je daarin? Ugh. "Heb je een lift naar huis nodig?" Vraagt hij haar. "Nee, M gaat te voet naar huis." Zeg ik voor ze kan antwoorden. Ze glimlacht bitchy. Ze wandelt weg. "Dat was niet echt aardig." Zegt hij. Ik kijk hem aan. "Wat?" Vraag ik. "Je antwoordde voor haar, en het leek of ze wel een lift wou." Zegt hij. Ik zucht. "Dat was echt onbeleefd. Zo behandel je je beste vriendin toch niet." Zegt hij. "Ze is mijn beste vriendin niet eens! In tegendeel, zij is degene die me elke dag pest, en zij is degene die ervoor gezorgd heeft dat ik 4 keer van school getrapt ben! En waar moei jij je eigelijk mee? Jouw leventje is perfect!" Roep ik. Ik draai me om en loop naar de stoep. "Sky! Waar ga je heen?" Roept hij. "Naar huis!" Roep ik terug. Ik steek mijn oordopjes in en begin te lopen.

A/N Hey Hey!
Sorry voor de cliffhanger! Dit deel is niet zo heel goed maar veel beter kon ik het niet maken... School is voor mij weer begonnen dus vanaf nu ga ik wekelijks I.P.V dagelijks uploaden. Dagelijks uploaden lukte me toch sowieso al niet.. hopelijk vond je dit toch een leuk deeltje! En vote?
Hope you all have a great day. 💋❤️

-xXx- L

Adopted by One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu