POV LOUIS:
"Ik ga ook slapen." Zeg ik. De jongens knikken. Ik wandel naar boven, maar in het midden van de trap hoor ik iets. Het is.. geschreeuw? Ik wandel verder naar boven en hoor het geschreeuw harder worden. Ik open Sky's kamerdeur. Ik zie haar over haar bed heen tossen en schreeuwen. Zweetdruppels hangen over haar voorhoofd. Ik wandel naar haar toe. "Pleas! Ik smeek je!" Roept ze. Ik ga naast haar op bed zitten. "Sky? Sky." Ze word niet wakker. Ik leg mijn hand op haar arm, maar ze duwt me direct weg. "Sky! Tis oké! Sky!" Roep ik boven haar geschreeuw uit. Ze blijft maar schreeuwen. "Nee! Alsjeblieft!" Roept ze steeds weer. "Sky! Ik ben het! Louis!" Roep ik nog eens. Ze blijft over het bed heen tossen, schreeuwen en huilen tegelijk. "Word wakker! Sky word wakker!" Ineens schiet ze wakker. Ze kijkt me aan en begint te huilen. Ik neem haar in een stevige knuffel. Ik wrijf cirkels over haar rug, in poging haar te kalmeren. Ze blijft snikken en haar schouders schokken voortdurend. "Het is oké." Fluister ik meerdere keren in haar oor. Ze schud haar hoofd. "L-Lou, he-hebben j-jullie me ge-geadopteerd o-omdat ik v-voor de pu-publiciteit was?" Krijgt ze er met moeite uit. "Wat? Sky nee. Waarom zou je dat denken?" Vraag ik haar met tranen in mijn ogen. "N-niemand wilt mij, maar jullie wouden mij wel. Dat z-zouden alleen mensen d-doen die iemand MOETEN adopteren." Zegt ze in tranen. "Sky, we hebben je geadopteerd omdat we je wouden. Niall kwam met het geweldige idee, en we waren sowieso al van plan om iemand te adopteren." Zeg ik terwijl er een traan uit mijn ogen ontsnapt. Ze kijkt me recht in mijn ogen aan. "W-waarom hebben jullie m-mij dan gekozen? Jullie konden nog weigeren." Zegt ze. Ik trek haar op mijn schoot. "Sky. Je bent geweldig! Waarom zouden we je niet willen? Je bent grappig, je zit vol sarcasme, en aan je talenten te horen, ben je ook nog eens muziekzaal! Je bent geweldig Sky. Denk niet zo slecht over jezelf." Zeg ik. Ze glimlacht klein. "Will you sing to me?" Vraagt ze zachtjes. Ik glimlach. Ze legt haar hoofd op mijn borst en ik begin zachtjes 'more than this' te zingen. Ze sluit haar ogen. Wanneer het liedje uit is kijkt ze me aan. "Das een mooi liedje." Fluistert ze. Ik glimlach. "Wie heeft het geschreven?" Vraag ze dan. "Het is van ons." Zeg ik glimlachend. Ze glimlacht terug. "I Like it." Zegt ze. Weer glimlach ik. "Ga maar slapen. Morgen hebben we veel te doen." Zeg ik. "Wat gaan we morgen doen misschien?" Vraagt ze me. "Wel, morgen gaan we kleren voor je kopen. Je kleerkast is nog veel te leeg, en we stoppen pas als je kast helemaal gevuld is." Zeg ik. Haar ogen worden groot. "1. Zoveel geld heb ik niet. 2. Die kleerkast is giga!" Zegt ze. "1. Wij kopen die kleren wel voor je. Het klinkt misschien arrogant, maar we hebben genoeg geld. 2. Pech." Zeg ik met een grijns. Ze zucht. "En, morgen gaan we op naar een interview. We gaan vertellen dat we iemand hebben geadopteerd en dan kan je ook wat over jezelf vertellen." Zeg ik. "Cool." Zegt ze terwijl ze gaapt. "Slaap maar." Zeg ik terwijl ik me recht stel. Ik wandel naar de deur. "Louis!" Ze houd me tegen. "Ja?" "Euhm.. Z-zou je uhm.. Hier willen blijven? Alsjeblieft?" Vraagt ze zachtjes. Ik glimlach klein. "Tuurlijk. Ik ga me eerst even omkleden." Zeg ik. Ze knikt en gaat liggen. Ik wandel naar mijn kamer en trek mijn kleren uit. Ik neem een joggingbroek en trek hem aan. Ik ga terug naar Sky's kamer en kruip naast haar in bed. Ze gaat tegen me aanliggen en ik sla beschermend een arm om haar heen. Ik geef een zacht kusje op haar slaap. "Goodnight Sky." Fluister ik. "Night." Zegt ze zachtjes. Ze sluit haar ogen en valt in diepe slaap.
Ik vraag me af waarom haar ouders haar hebben weggegeven. Oké, ze was klein en ze wisten niet hoe ze ging opgroeien enzo, maar.. waarom? Ze is geweldig! Haar ogen zijn felblauw, dezelfde kleur als de lucht, vandaar haar naam Sky denk ik. Ze is echt grappig en sarcastisch en dat vind ik denk ik het leukste aan haar. Met Sky in mijn achterhoofd, val ik in een diepe, droomloze slaap.
VOLGENDE OCHTEND
POV SKY:
"Moeten we ze wakker maken?" "Nee, eerst een foto nemen." Ik hoor een klik. Ik hou mijn ogen dicht en beweeg geen spier. "Oké, hoe gaan we ze wakker maken?" "Zachtjes, of op een leukere manier?" "Een leuke manier natuurlijk." "Hoe dan?" Dan is het stil. Opeens voel ik het bed indeuken en springen de jongens op het bed. Mijn ogen vliegen open. Ik schiet in de lach, net zoals Louis. Harry springt naast me, waardoor ik uit het bed vlieg. Ik val op de grond en kreun van de pijn. "Goeiemorgen Harry." Kreun ik. "Sky sorry!" Roept hij direct. Ik schiet in de lach. "Kom op slaapkoppen! We zijn al te laat opgestaan!" Roept Liam. Ik zucht. Ik blijf mooi op de grond liggen. Ik word door Harry opgepakt en over zijn schouder gegooid. Mijn shirt zakt naar beneden, waardoor je mijn bh-bandje kan zien. Opeens word mijn shirt omhoog getrokken, zodat je het niet meer ziet. Ik kijk op en zie dat het Niall is. Ik glimlach klein en hij glimlacht terug. Ik laat me gewoon hangen. We lopen de trap af, met de jongens gevolgd. Ik word op een stoel gezet in de keuken. Er word een bord voor mij geplaatst, met 2 croissantjes erop. Ik kijk de jongens droog aan. "Hiermee heb ik niet genoeg hoor." Zeg ik droogjes. "We hebben er nog, maar die kun je op eten in de auto, we hebben geen tijd." Zegt Zayn. Ik zucht en neem het eerste croissantje vast. "Prop het snel in je mond, kleed je aan. Je kan je later wel douchen ofzo." Zegt Liam. "Ik verhonger nog liever dan dat ik stink. En dat zegt al veel, want eten is bae." Zeg ik. Ik prop het croissantje in mijn mond en loop naar boven.A/N Hey Hey!
Sorry voor de cliffordhanger! Het einde is een beetje raar, maar dat geeft niet. It's okay to be weird. Het boek is nu misschien nog niet zo interessant, maar dat komt in de volgende delen zeker wel. Super tof dat je wilt verder lezen! Comment zeker. En vote?
Hope you all have a great day. 💋❤️-xXx- L
JE LEEST
Adopted by One Direction
Fiksi PenggemarSky word geadopteerd door de 5 jongens van One Direction. Het leven met 5 popsterren is niet makkelijk, dat weet iedereen. Paparazzi's, roddels en haat, spelen dan ook een grote rol in haar leven. Haar leven zal nooit meer het oude worden, dat is ze...