Part 27

241 2 0
                                    

SUPER LANG HOOFDSTUK!

POV SKY:

Ik word wakker en open mijn ogen, alleen maar om een lege bunk te zien. Ik frons klein. Dan zie ik dat Harry, die nu rechtover me zit, rechtop in zijn bunk zit. "Goed geslapen?" Grijnst hij. Ik knik en ga recht zitten. "Waar is Niall?" Vraag ik slaperig. "Gaan ontbijten." Zegt hij. Ik knik. Ik veeg het slaap uit mijn ogen. "Hadden jullie het gezellig vannacht?" Grijnst hij. Ik frons klein. "Euhm.. Ik kon niet slapen en Niall was nog wakker dus..." Verzin ik snel. Hij knikt. Ik spring uit Nialls bunk en land mooi op mijn sokken. Ik zie dat de andere gordijntjes nog dicht zijn, dus de jongens slapen nog. "Hé, is dat niet Louis' trui?" Vraagt Harry bedenkelijk. "Uh Ja." Zeg ik zachtjes. "Ik wil er niet over praten." Zeg ik snel. Ik loop naar de keuken, waar Niall al staat. Ik ga voor het kastje staan en zucht. "Ni?" Vraag ik met een pruillipje. Hij glimlacht klein. Hij neemt een tas uit het kastje en geeft hem aan mij. Ik glimlach. Hij kust m'n voorhoofd en een kriebeling gaat door mijn lichaam. "Goodmorning." Zegt hij. Ik glimlach. "Goodmorning." Zeg ik terug.

Hij loopt naar de lounge. Ik neem melk en vul de tas. Ik drink het in 1 keer leeg. Ik zet het glas in de wasbak en ga ook naar de lounge, waar Niall en Calum al zitten. "Goodmorning Hood." Zeg ik met een kleine grijns. "Morning Tomlinson." Zegt hij. Ik plof naast hem neer. "I'm tired!" Kreun ik geïrriteerd. Ik laat mijn hoofd leunen op Calums schouder. Hij zucht. "Me to sister. Me to." Zucht hij. Uit mijn ooghoek zie ik hem grijnzen. "Die grijns bevalt me niet." Zeg ik eerlijk. "Cuddle time!" Roept hij. Hij gooit zijn arm om mijn middel en laat zich vallen, maar trekt me mee, waardoor ik nu bovenop hem lig. Ik schiet in een giechel-bui. Hij slaat ook zijn andere arm om me heen en houd me stevig vast. "Ik lig best goed zo." Lach ik. "Ik ook." Lacht Calum. Zo blijven we effe liggen.

"Oké genoeg." Zeg ik, waarna ik me uit zijn greep bevrijd. Ik kijk naar Niall en zie hem een beetje jaloers. "Ben je jaloers?" Vraag ik lacherig. Hij antwoord niet. "Aw.. Kom hier." Ik glimlach klein. Ik sla mijn handen rond zijn nek en hij neemt mijn torso stevig vast. Ik laat me naar voren vallen, zodat ik nu bovenop hem lig. Ik voel hem glimlachen. Ik kijk op. "Zo wil ik het zien." Zeg ik tevreden. Ik geef een zacht kusje op zijn bolle wang. "Mensen neem een kamer." Ik zie Ashton afschuwend staan. Ik grijns en laat mijn hoofd dan weer in de zetel rusten. Niall neemt me nog steviger vast en wrijft over mijn rug. "Wie moet er een ka- oké, ik had het kunnen weten." Lacht Harry. "Ik heb honger." Zeg ik. Ik laat Niall los en wandel weer naar de keuken. Ik neem een bord en neem wat ontbijt. Ik ga aan tafel zitten en begin te eten.

Na het eten neem ik een snelle douche en kam ik mijn haar. Ik kleed me aan en loop naar de lounge. 5sos en Connor en James zitten er, samen met 1d. "Waar zijn Brad en Tris?" Vraag ik. "Uitrusten voor vanavond." Zegt James. Ik knik. "Lou?" Vraag ik. Louis kijkt me aan. Ik geef hem zijn trui terug. Hij glimlacht klein. Hij neemt mijn pols en trekt me mee naar vanachter. "OMG meid." Zegt hij. Ik trek mijn wenkbrauwen op. "Je hebt gewoon in zijn bunk geslapen!" Fluisterschreeuwd hij. Ik glimlach. "Dus. Sinds waneer zijn jullie een koppel?" Vraagt hij. "We zijn geen koppel." Zeg ik lacherig. "Wel, wanneer worden jullie dan een koppel?" Vraagt hij. "Waarschijnlijk gewoon niet." Zeg ik.

Ik hoor allemaal rare geluiden van uit de lounge komen. "Laten we maar eens gaan kijken." Zegt Louis lachend. Ik knik en we lopen weer naar de lounge, nadat hij de trui bij zijn valies heeft gelegd. We komen de lounge binnen en zien Luke, Michael, Liam en Zayn raar dansen en een glimlach komt vanzelf rond mijn lippen. En niet veel later zijn bijna alle jongens aan het dansen. Bijna. Alleen Niall niet. Ik grijns klein en schuif wat dichter. Ik neem zijn handen en trek hem lachend recht. Ook hij glimlacht. Het veranderd van muziek en nu speelt 'Somebody to you' van The Vamps. Iedereen is raar aan het dansen en Niall uiteindelijk ook. De hele middag dansen en zingen we door de bus. Na een tijdje trek ik me wel terug, om een paar dingen weer in de valies te steken, aangezien we vanavond in een hotel slapen omdat de jongens een concert hebben.

Adopted by One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu