Part 12

406 13 0
                                    

POV SKY:

Ik word wakker door het felle zonlicht dat in mijn ogen schijnt. Ik open langzaam mijn ogen. De zon verligt de hele kamer. De witte lakens en kussens liggen verspreid over het bed. Ik lig nog steeds op Nialls borst. Niall is zachtjes met mijn haar aan het spelen en zachtjes aan het neuriën. Het is een heel mooi liedje. Voorzichtig zet ik me recht. Ik kijk hem aan. "Goodmorning." Zeg ik zachtjes. "Goodmorning." Zegt hij met een ochtendstem. Ik leg nog even mijn hoofd op zijn borst. Hij houd me stevig vast en rust zijn hoofd op de mijne. "I like this." Fluistert hij. "Me too." Zeg ik zachtjes. "Ben je al lang wakker?" Vraag ik. "Twintig minuutjes ongeveer." Zegt hij. "Waarom ben je dan niet naar beneden gegaan?" Vraag ik hem. "Geen idee, ik denk.. ik lag hier gewoon goed." Zegt hij. Ik glimlach. "En ik wou je niet wakker maken." Zegt hij er nog bij. Ik lach. Met mijn ene hand maak ik zachtjes vormpjes over zijn buik. Hij lacht. "Je kietelt me." Lacht hij. Ik stop dan maar met vormpjes maken. Ik laat mijn hand op zijn buik rusten. Ik blijf zo even liggen, ik lig best wel goed zo. "Laten we naar beneden gaan." Zegt hij. "Maar ik lig zo goed." Zeg ik. "Ik ook, maar de jongens gaan zich afvragen waar we zijn." Zegt hij. Daar moet ik hem gelijk geven. Ik zucht en ga van hem af. Ik loop naar de badkamer en doe hem op slot. Ik neem een snelle douche en droog me dan af. Ik ga naar de inloopkast en neem er kleren uit. Ik trek ze aan en loop naar beneden.

Ik loop de woonkamer in, en word direct met een grijns door de jongens aangekeken. "Wat?" Vraag ik. "Hadden jullie het naar je zin vannacht?" Vraagt Harry met een grijns. Ik frons. "Jullie hebben ons allemaal wakker gehouden." Zegt Louis. "Wow wow wow! Hebben ze gedaan wat ik denk dat ze gedaan hebben?!" Vraagt Liam, die aan het einde van de gang sliep, dus ons waarschijnlijk niet kon horen. "Ho rustig aan boyyyy!" Roep ik. "We hebben helemaal niets gedaan. We hebben alleen kussengevecht gehouden." Zeg ik. Niall knikt. Liam zucht opgelucht. Ik loop naar de keuken. Ik neem ontbijt. Ik prop de croissant in mijn mond. Ik loop weer naar de woonkamer en op dat moment gaat de bel. Mijn hoofd schiet richting de deur. Louis gaat open doen. Ik hoor hen praten met een paar mensen. Opeens lopen er twee meisjes door de deur. Het ene meisje loopt direct naar Niall, en het andere meisje komt naar mij toe. "Ben jij Sky?" Vraagt ze. Ik knik. "Dus jij bent het nieuwe lid van de familie?" Vraagt ze met een glimlach. Ik knik en glimlach klein. "Ik ben Phoebe." Zegt ze met een schattige glimlach. Ze gaat op m'n schoot zitten. Ik hou haar aan haar middel vast. Ze is best schattig. Louis en een man en vrouw komen ook binnen. "Mam, pap, dit is Sky." Zegt hij. Ik glimlach klein. Ik steek mijn hand uit. De vrouw schud hem. "Ik ben Johanna, Louis' moeder." Zegt ze met een vriendelijke glimlach. Ook schud de man mijn hand. "Mark, hun vader." Zegt de man, die ook mijn hand schud. Ik glimlach. Ik laat zijn had los en hou Phoebe weer vast. "Ik zie dat de meisjes het hun al gemakkelijk hebben gemaakt?" Lacht Louis, die naast me komt zitten. Daisy is op Nialls schoot gaan zitten. Ik glimlach. "Daisy, heb je je al voorgesteld aan Sky? En gedag gezegd tegen de andere jongens?" Vraagt Johanna. Ze schud haar hoofd van nee. "Nou ga van Nialls schoot af en geef iedereen een knuffel en stel jezelf voor aan Sky." Zegt ze weer. Ze knikt en gaat van zijn schoot af. Ze geeft iedereen een snelle knuffel. "Ik ben Daisy." Zegt ze met een glimlach. Ik glimlach terug. "Wel ik ben Sky." Zeg ik. Ze kijkt diep in m'n ogen. "Is dat omdat je ogen hetzelfde kleur als de lucht hebben?" Vraagt ze. "Ik weet het niet. Ik denk het wel." Zeg ik. Ze glimlacht en huppelt weer naar Niall. "Willen jullie wat drinken?" Vraagt Liam. "Water is goed." Zegt Mark. Liam kijkt de meisjes aan. "Cola!" Roepen ze tegelijk. "Nee!" Roept Johanna speels. "Geef ze ook maar water." Zegt ze tegen Liam. Hij knikt en loopt naar de keuken. "Sky, kun jij vlechtjes maken?" Vraagt Phoebe. Ik zeg ja. "Wil je een vlechtje maken!" Roept ze. "Oké." Zeg ik lachend. Ze geeft me een elastiekje, dat rond haar pols zat. "Één of twee?" Vraag ik. "Ééntje." Zegt ze. Ik begin aan een kopvlecht. Ik hoor en zie uit mijn ooghoek Louis een foto maken. Ik grijns klein. Ik maak het vlechtje af en draai het elastiekje er rond. "Voila." Zeg ik. Ik neem haar weer vast aan haar middel en laat mijn hoofd op haar schouder rusten. "Mama! Mogen Phoebe en ik strakjes zwemmen?" Vraagt Daisy. "Alleen als er iemand meegaat." Zegt Mark. "Maar ik ben toch bij Daisy! En Daisy is toch bij mij! We zijn toch niet alleen!" Roept Phoebe. Ik grijns. "Iemand ouder dan 7." Zegt Johanna. "Niall kan meegaan met mij, en Sky kan meegaan met Phoebe." Zegt Daisy. "Als Niall en Sky dat goed vinden." Zegt Mark. Ik knik en kijk Niall aan. Hij knikt en glimlacht ook. "Als mijn zusjes dat niet erg vinden, ga ik ook mee zwemmen." Zegt Louis. "Ja!" Roepen ze tegelijk. Ik glimlach.

"Mogen we nu al zwemmen?" Vraagt Daisy voor de zoveelste keer. "Ja! Alsjeblieft?" Vraagt Phoebe. "Oké." Zucht Johanna. Ik haal Phoebe van mijn schoot. Ze loopt naar de zak van haar moeder en haalt haar badpakken uit. Ik loop naar boven en trek mijn bikini aan. Ik ga weer naar beneden en zie dat IEDEREEN (behalve Zayn, Johanna en Mark) in zwemkledij staat. "Kom!" Roept Phoebe. Ze neemt mijn hand en trekt me mee naar buiten. "Sky ga jij me helpen met mijn zwembandjes?" Vraagt Daisy. Ik knik. Ze neemt haar zwembandjes, die al opgeblazen zijn, en trek ze over haar armpjes. Ik doe hetzelfde bij Phoebe. Ik ga het water langzaam in. Het water is best koud. "Wacht het water is-" Maar ik kan mijn zin niet afmaken, want Daisy springt het water al in. Als ze weer boven komt, roept ze: "Het water is super koud!" Ik grijns. Phoebe zit een beetje met haar bandjes te prutsen. "Kom je ook het water in?" Vraag ik lief. Ze schud haar hoofd. Ik leun op de rand. "Waarom niet?" Vraag ik met een frons. "Daisy kan al zwemmen, maar ik nog niet." Zegt ze beschaamt. "Dat is toch niet zo erg. Ik kon pas zwemmen toen ik 10 was." Zeg ik. Ze glimlacht klein. "Kom, dan gaan we samen zwemmen." Zeg ik. Ze glimlacht en gaat op de rand zitten. Ik hef haar voorzichtig het water in. Ze haakt haar beentjes rond mijn middel en ik blijf op de boden staan. "Als je wilt, kan ik het je leren." Zeg ik. Ze schud direct haar hoofd. "Oké, als je niet wil dan doen we dat niet." Zeg ik lief. Ze glimlacht klein. Ik begin wat ga stappen. Plots word er wat water in mijn gezicht gegooid. Ik kijk naar de richting waar het water vandaan kwam. Harry. Ik grijns. "Gooi maar water op hem." Fluister ik in Phoebe's oor. Ze knikt en doet zoals gevraagd. Ze schiet in een schattige giegelbui. Ik glimlach.

Na een leuke namiddag, moeten Phoebe, Daisy, Mark en Johanna naar huis. "Wanneer zie ik Sky weer?" Vraagt Phoebe. Ik glimlach en hurk bij haar neer. "Zodra Louis weer bij jullie komt, of jullie naar hier komen, dan ben ik er ook bij." Zeg ik. "Beloofd?" Vraagt ze. Ik knik. "Beloofd." Zeg ik. Ze geeft me een stevige knuffel. We nemen afscheid. Ik zucht en ga in de zetel zitten. Liam gaat voor me zitten en kijkt me serieus aan. "Sky." Begint hij. "Liam." Zeg ik droog. "Ik heb gehoord dat jij en Niall de andere jongens hebben wakker gehouden." Zegt hij vragend. Ik zucht. "Liam. Niall en ik hebben kussengevecht gehouden." Zeg ik. "Maar hoe hebben jullie de anderen dan wakker gehouden?" Vraagt hij. "Wel, we hebben vrij luid gelachen en we hebben liedjes gezongen. Luid." Zeg ik droog. Hij maakt een sarcastisch geluid. "Li het is echt waar!" Zeg ik. "Ja, vast."

Adopted by One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu