Part 31

183 1 0
                                    

POV SKY:

Ik trek mijn beanie over mijn hoofd en wandel het hotel uit. Camera's flitsen in ons gezichten. "Sky! How are you and Harry doing!?" Ik trek een raar gezicht. Ik zie Luke voor me wandelen en krijg een idee. Ik neem een aanloop en spring op zijn rug. "Hey Sky." Zegt hij lachend. "Hi." Lach ik. "Je hebt toch zelf benen gekregen?" Vraagt hij. Ik maak een hummend geluid. "Ja, maar dit is leuker." Zeg ik giechelend. Hij schud lachend zijn hoofd.

"Luke?" Vraag ik na een korte stilte. "Jep." Zegt hij, de P ploppend. Ik kijk nogmaals rond me. De fotografen en interviewers komen steeds dichterbij ons. De security houd nog wel een pad voor ons vrij, maar ze zijn heel dichtbij. "I'm scared." Fluister ik in zijn oor. Hij neemt mijn hand vast en geeft er een klein kneepje in. " 't Komt goed Sky, ik ben bij je." Zegt hij zachtjes, zodat alleen ik het kan horen. Ik knik en knijp mijn ogen dicht. Ik hoor de jongens wat onduidelijks roepen, en dan schiet Luke in de lach. "Niall is zijn shirt kwijt!" Roept/lacht hij. Mijn ogen vliegen open en mijn hoofd schiet naar achteren, waar Niall liep. Ik zie hem, inderdaad, zonder shirt en begin direct te blozen. Luke begint, net zoals de andere jongens, naar de bus te lopen.

Al snel loopt hij de tourbus in. Hij laat me vallen in de lounge. Hij laat zichzelf naast me vallen en we schieten beiden in de lach. "Heb ik iets gemist?" Vraagt Louis, zodra hij de bus instapt. "N-Ni is zijn s-shirt kwijt!" Lach ik. Hij fronst, maar schiet ook in de lach zodra Niall de bus in stapt. De deur gaat toe en de bus begint langzaamaan te rijden. Ik zit in deze bus met Louis, Liam, Niall, Luke, Michael en James. Niall is een nieuw shirt gaan aantrekken. "Ik ga m'n haar kleuren." Mompelt Michael. Mijn ogen lichten op. "Ik wil m'n haar ook kleuren!" Roep ik enthousiast en Michael glimlacht. "Echt? Welk kleur?" Vraagt hij, bijna even enthousiast als ik. Ik haal mijn schouders op. "Blond denk ik. Ik ga niet weer beginnen met allerlei gekke kleuren." Zeg ik bedenkelijk.

"Heb je je haar al vaker gekleurd?!" Roept Niall, die de lounge binnen wandelen. Ik knik. "Blauw, groen, paars, oranje, noem maar op." Zeg ik. Ik neem mijn gsm en neem een foto van mij en Emma. Op de foto heb ik nog fel blauw haar. Ik toon de foto en meerdere monden staan open. "Dat is VET COOL!" Roept Michael. Ik glimlach. "Ik ga denk ik m'n haar blond verven, en dan de puntjes in een kleur." Zeg ik bedenkelijk. "Welk kleur?" Vraagt Michael. Ik haal mijn schouders op. "Welke kleur heb je gekocht?" Vraag ik. "Paars." Ik knik. "Dan halen we nog blond in de winkel en dan kan ik ook m'n haar kleuren." Zeg ik. "Top." Zegt hij, waarna we een high five geven. Ik wandel naar voren en vraag de chauffeur om naar een winkel te rijden.

Al snel staan we aan de winkel en koop ik blonde haarverf. Ook zie ik blauwe staan en beslis uiteindelijk die ook te kopen. Ik sta aan de kassa en duw mijn zonnebril beter op mijn neus. De vrouw aan de kassa scant de doosjes en kijkt me dan aan. "Excuseer mij, maar is het mogelijk dat ik u ergens van herken?" Vraagt ze beleeft. "Euhm... Nee, sorry." Zeg ik snel. "Weet je zeker dat-" "Ja ik ben het zeker." Kap ik de vrouw af. Ik neem het zakje. Ik gooi een briefje geld op de toonbank en loop de winkel uit, bang om herkent te worden. Een paar meisjes kijken naar me om.

"Oh My God! Dat is Sky Tomlinson!" Roept 1, terwijl ze naar me wijst. Ik begin te rennen en de drie meiden lopen achter me aan. De bus staat een paar straten verder zodat het minder opvalt. Ik snak naar mijn gsm en zoek Louis' nummer in mijn contacten. Ik duw op bellen en hij gaat een paar keer over. Ik kijk achter me en zie dat er meerdere mensen lopen. "They can't leave me alone, can they?" Mompel ik.

"Met Louis!" Zegt hij blij. "Lou! OMG fijn dat je opneemt." Roep ik door de gsm. "Wat is er Sky? En waarom roep je zo?" Vraagt hij. "Uh... we zitten met een klein probleempje." Zeg ik. "Hoe groot is het probleem?" Vraagt hij. Ik kijk nog eens achter me. "Een stuk of... 20 à 25." Zeg ik. Hij schiet in de lach. "Hoever ben je?" Vraagt hij. "Uh..." Ik kijk nog eens achter me en weer voor me. "2 Straten." Roep ik. Dan krijg ik een idee. "Zeg tegen de chauffeur dat hij klaar moet staan om te rijden! Zeg tegen Harry dat hij de deur open houd en klaar is om die deur toe te smijten zodra ik binnen ben!" Roep ik. "Komt voor elkaar." Zegt hij. "Bye." Zeg ik nog, voor ik afleg. Ik steek mijn gsm weg en loop verder. Ik kijk nog eens achter me. Ik glimlach en loop verder. Er valt zachte regen neer en mijn beanie en trui worden langzaamaan doorweekt. Eigenlijk vind ik dit zo er nog niet. Ik glimlach breed en kijk naar de lucht. Het regent, maar toch kan ik de zon zien. Ik kijk weer voor me en zie de bus staan. Op dat moment gaat de deur open. Ik zet het op sprinten.

Ik zet een paar laatste stappen, en spring de bus in. Ik vlieg recht in Nialls armen. Ik hoor de deur dicht vliegen. De chauffeur begint met een vlaag te rijden, waardoor Niall en ik omvallen. Ik val met mijn rug tegen de grond en Ni hangt boven me, steunend op zijn handen die naast mijn hoofd zijn geplaatst. Mijn handen rusten tegen zijn borstkas. Ik staar diep in zijn ijsblauwe ogen en hij staart terug. Ik voel zijn warme adem op mijn gezicht neerkomen en de geur van lichte munt vervult mijn neusgaten. Mijn onderlip huivert zachtjes, mijn hartslag racet en mijn handen trillen lichtjes. Zijn ogen flickeren een seconde naar mijn lippen en dan weer naar mijn ogen. Even is alles perfect.

Adopted by One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu