POV LIAM:
Ik open de voordeur. "Guys? Is Sky al thuis?" Roep ik. "Nee, waarom?" Vraagt Niall. "Jij ging haar toch halen?" Vraagt Louis. "Uh ja, nee, ik weet het niet.. Uh.." "Liam?" Vraagt Zayn. "Er was een meisje, Madison, en ik dacht dat het een vriendin was van Sky. En Sky deed onbeleefd en toen Madison weg was zei ik er wat over tegen Sky, en ze werd kwaad want blijkbaar was die Madison een pester. En Sky liep weg en ik vroeg waar ze heen ging en ze zei 'thuis' maar nu is ze hier niet en nu flip ik helemaal want ik ben ons kind kwijt!" Ratel ik aaneen. "Oké, Li, gewoon rustig worden. We vinden haar wel." Zegt Harry. "Misschien is ze nog onderweg naar huis." Zegt Niall. Ik schud mijn hoofd. "Ik heb haar niet gezien onderweg." Zeg ik. "Oké. Waar kan ze allemaal zijn?" Vraagt Zayn rustig. "Geen idee." Zeggen ik en Louis tegelijk. "We splitsen op. Niall, Louis en ik gaan naar het bos en het park, en jullie gaan naar het weeshuis om te vragen waar ze kan zijn." Zegt Harry. Ik knik. We lopen naar buiten. Ik en Zayn gaan naar het weeshuis met de auto. We komen aan de balie. "Mogen we u iets vragen?" Vraag ik. De vrouw knikt. "Waar ging Sky heen als ze alleen wou zijn?" Vraagt Zayn. "Sky? Ze zat in haar kamer. En als ze zelfs Emma niet wou zien, ging ze naar het bos." Zegt ze. "Het bos?" Vraag ik. Ze knikt. "Ja. Als je het pad volgt, loop je in grote cirkels. Je gaat midden van het pad naar binnen, naar het midden van de cirkel zeg maar. Er staat een grote eik, daar klimt ze dan in, het zal je wel opvallen." Zegt ze. Ik knik. "Bedankt." Zeg ik. "Is er wat met Sky? Mevrouw Jones was misschien niet de aardigste, maar ik en Sky waren best goeie vrienden. Als er wat met haar is zou ik dat graag weten." Zegt ze bezorgt. "Euhm.. Er is een woordje gevallen tussen Sky en mij en ze is weggelopen." Zeg ik zachtjes. Het meisje knikt. "Laat iets weten als ze gevonden is. Bel gewoon op het nummer van het weeshuis, ik zit hier toch nog de hele avond." Zegt ze lief. Ik knik en we lopen naar buiten. Ik bel Niall direct.
POV NIALL:
Liam belt me. Ik neem direct op. "Hey Li, hebben jullie nieuws?" Vraag ik. "Ja. Ze is in het bos." Zegt hij. "Daar zijn we nu! Weet je ook waar ze ongeveer is?" Vraag ik. "Ja. Als je het pad volgt, loop je in een grote cirkel. Ga naar het midden van het pad, en dan loop je naar binnen. Naar het midden van de cirkel zeg maar. Normaal is daar een grote eik. Daar zit ze in." Zegt hij. "Oké, we gaan er nu naartoe. Komen jullie ook naar hier?" "Ja." Ik leg af. "Guys ik weet waar ze is." Zeg ik. "Waar dan?" Vraagt Louis. "Exact in het midden van het bos." Zeg ik. "Dan zijn we er bijna!" Zegt Harry. "Laten we lopen. Het is bijna donker en het is creepy in een donker bos." Zegt Louis. Hij begint te lopen. Ik en Harry lopen hem direct achterna. Ik ga sneller lopen, zodat ik vooraan loop. Ik loop van het pad af. Nu is het nog effe lopen. In de verte zie ik de grote eik al staan. Ik zet het op sprinten. Ongeveer 10 meter van de eik af, stop ik met lopen. Ik doe het teken naar de jongens dat ze stil moeten zijn. Ze knikken. Ik wandel dichter bij de jongens. "Laat mij dit regelen. Oké?" Fluister ik. Weer knikken ze. Ik wandel voorzichtig naar de boom toe. Ik ga tegen de stam staan en kijk naar boven. Ik zie haar zitten, haar boekentas hang aan een tak naast haar. Ze zit met haar rug tegen de stam en ze tekent, of schrijft iets ofzo. Ik begin te klimmen. Ze schrikt als ze me ziet. Ik ga op de tak naast haar zitten, ook met mijn rug tegen de stam. Ze heeft oordopjes in en luistert muziek. We zijn even stil. "Sky, we waren allemaal echt ongerust." Zeg ik. Ze zet haar muziek stop en trekt de oortjes uit. "Hoe wist je dat ik hier was?" Vraagt ze zachtjes, bijna bang om met me te spreken. "We zijn naar het weeshuis geweest, de vrouw aan de balie zei dat je hier was." Zeg ik voorzichtig. Ze knikt zwakjes. "Waarom zit je hier?" Vraag ik. "Er komt bijna nooit iemand in dit bos. En dit is de hoogste boom van heel het bos, en als je helemaal boven staat, heb je uitzicht over heel het bos en heel de stad." Zegt ze voorzichtig. Ik knik. "Wat heb je getekend?" Vraag ik als ik de potloodlijnen op haar blad zie. Ze draait haar schetsboek zodat ik een geweldig mooie tekening kan zien.
"S-Sky, dat is prachtig.. Maar, wa-" "Iedereen rondom me heeft een vriendje of een vriendinnetje. En ik? Ik heb 47 paar All Stars en een voedselverslaving. Weet je, ik ben eigelijk echt bang dat niemand ooit verliefd op me zal worden. Want waarom zouden ze? Ik ben sociaal awkward, ik besteed meest van mijn tijd online, ik ga laat naar bed en ben moe van school. Op school kijken jongens me zelfs niet eens aan omdat ik ze afschrik." Zegt ze. Ze heeft tranen in haar ogen, net als ik. "Nobody will ever love me, Niall." Piept ze. "Ik zou je knuffelen als we niet 15 meter boven de grond hingen." Zeg ik. Ze lacht door de tranen heen. "Single zijn betekent niet dat je zwak of lelijk bent. Het betekent dat je sterk genoeg bent om te wachten op het juiste moment en hetgeen wat je verdient." Zeg ik. Ze glimlacht klein. "Wat was je daarnet eigenlijk aan het luisteren?" Vraag ik. Ze glimlacht klein. "Shawn Mendes." Zegt ze. Ik knik. "Laten we nu maar naar-" "Thanks Niall." Onderbreekt ze me. Ik glimlach klein. "Kom, we gaan naar beneden." Zeg ik. Ze knikt. Ze neemt haar rugzak en doet haar schetsboek en potlood er in. Ze gooit haar rugzak over haar rug en ik begin met naar beneden klimmen. Al snel ben ik beneden. Sky springt het laatste stukje, en ik vang haar op. "Ik kon ook gewoon op m'n voeten landen hoor." Zegt ze lachend. "Weet ik." Zeg ik terwijl ik haar neerzet. Ze kijkt Liam aan. "Liam." Zegt ze, terwijl ze hem om de nek vliegt.
We gaan met z'n allen naar huis. "Ik ga slapen." Zegt Sky. Ze dropt haar rugzak op de grond. "Maar je hebt nog niet gegeten." Zegt Louis. Ze haalt haar schouders op en loopt naar boven. "Ik maak me zorgen." Zegt Harry. Ik knik. "Ik ook." Zegt Liam. "Wat zei ze daarnet eigelijk?" Vraagt Zayn. "Wel.." Ik neem haar rugzak en open hem. "Niall dat is nie-" Ik negeer Louis en haal haar schetsboek er uit. Ik toon ze de tekening die Sky ook aan mij toonde. "Ze is bang dat nooit iemand van haar zal houden. Want iedereen rondom haar heeft een vriendinnetje." Zeg ik. "Wow." Zegt Louis. Ik knik. "Ik ga wel even." Zeg ik. Ze knikken. Ik ga ook naar boven. Ik open voorzichtig haar kamerdeur. Ze ligt op haar bed, starend naar het plafond. Haar armen liggen naast haar lichaam, ze ligt boven haar dekens. Ik ga zonder iets te zeggen naast haar liggen en ook ik staar naar het plafond. "Niall?" Vraagt ze, haar blik niet afwendend van het plafond. Ik kijk haar aan. "Wil je hier blijven vannacht?" Vraagt ze. Ze kijkt me aan. Ik glimlach klein. "Tuurlijk." Zeg ik. Ik plaats een zacht kusje op haar slaap. Ik ga naar mijn eigen kamer om om te kleden. Ik loop terug en zie dat Sky al omgekleed is en al in bed ligt. Ik ga naast haar zitten. "Normaal slaap ik zonder shirt. Wil je dat ik hem aanhou?" Vraag ik. Ze schud haar hoofd. "Hoeft niet." Zegt ze. Ik trek mijn shirt uit en ga naast haar liggen. Ik doe het licht uit. Ik draai me op mijn zij, zodat ik haar kan aankijken. "Goodnight Sky." Zeg ik zachtjes. "'Night Niall." Fluistert ze. Ik glimlach klein en val in slaap.
A/N Hey Hey!
Sorry dat ik gister niet kon uploaden! Maar ik had gister een best drukke dag en had veel huiswerk dus kon ik niet echt. Dus sorry! Maar hier is her nieuwe hoofdstuk! Hope you Like it! En vote?
Hope you all have a great day. 💋❤️-xXx- L
JE LEEST
Adopted by One Direction
FanfictionSky word geadopteerd door de 5 jongens van One Direction. Het leven met 5 popsterren is niet makkelijk, dat weet iedereen. Paparazzi's, roddels en haat, spelen dan ook een grote rol in haar leven. Haar leven zal nooit meer het oude worden, dat is ze...