Part 14

412 10 4
                                    

Extra lang hoofdstuk!
POV SKY

Al snel ben ik thuis. Ik moest te voet naar huis, omdat de jongens me niet konden komen halen, en ze zijn ook niet thuis vandaag, dus ben ik alleen. Ik zucht en loop naar de keuken. Ik neem een blikje cola en drink het op. Da ga ik naar boven en open ik mijn kamerdeur. Op mijn bed ligt een lichtroze kleedje, met gouden randjes. Er ligt een klein briefje bij. 'Om 19u sta je klaar, en krijg je de beste avond van je leven. Maak jezelf op en trek het kleed aan, het zal je prachtig staan. We hebben een date voor je geregeld en om 19u stipt staat hij aan de voordeur.

Have fun.
-xXx- Liam, Louis, Niall, Harry en Zayn. '

Ik kijk naar het kleed. Het is prachtig! Normaal zou ik dit niet mooi vinden, maar deze is echt heel mooi. Er zit goud aan de bovenkant en heeft een lichtroze rok.

Ik trek mijn jas, trui, shirt, broek, schoenen, sokken, armbandjes, onderbroek en bh uit en gooi ze bij de vuile was

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik trek mijn jas, trui, shirt, broek, schoenen, sokken, armbandjes, onderbroek en bh uit en gooi ze bij de vuile was. Ik zet Jack en Jack aan. Wat? Jack Johnson is HOT. En cute. Ik ga onder de douche staan en was me. Ik was ook mijn haren. Ik droog me af en knoop de handdoek rond me. Ik föhn mijn haar. Ik neem de stijltang en stijl mijn haren. Ik zoek lingerie uit en trek het aan. Ik neem sokken, doe ze aan en trek het kleed aan. Ik ga voor de spiegel staan en zip de rits dicht. Daarna doe ik een lichtroze oogschaduw. Ik dans nog even mee op 'California' van, natuurlijk, Jack en Jack, en breng dan mijn lichtroze lipgloss aan. Ik kijk mezelf aan. Ik glimlach klein. Ik kijk op de klok en zie dat het 18 u 55 is. Snel schuif ik mijn armbandjes over mijn pols. Ik zet de muziek uit. Ik neem een klein roze handtasje en doe er mijn gsm en wat geld in. Ik neem mijn schoenen en huppel van de trap. Ik ga op de bank zitten. Ik trek mijn schoenen aan en zip ze dicht.

Net op het moment dat ik ze dicht heb gedaan, gaat de deurbel

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Net op het moment dat ik ze dicht heb gedaan, gaat de deurbel. Ik adem diep in en loop naar de voordeur. Ik kijk naar de grond en open de deur. Ik kijk op en kijk recht in twee felgroene ogen. "Harry?" Hij glimlacht. "We hadden een date voor je, maar hij heeft op het laatste moment afgezegd. Daarom gaan we met z'n allen." Zegt hij met een glimlach. Ik glimlach ook. "Je ziet er geweldig uit." Zegt hij terwijl hij me van top tot teen bekijkt. Ik glimlach. "Je ziet er zelf ook niet te slecht uit handsome." Zeg ik. Hij glimlacht. Hij steekt zijn hand uit en ik neem hem. We lopen de deur uit en hij sluit hem. Hand in hand lopen we naar de auto, die een paar meter verder staat geparkeerd. Niall springt uit de auto als hij me ziet. Hij loopt naar me toe en vliegt me om de nek. Hij neemt me op en draait me in een rondje. Hij zet me weer neer en laat zijn handen op mijn heupen rusten. "Je bent prachtig." Zegt hij zachtjes. "Een pak staat jou ook goed hoor." Zeg ik. Ik glimlach. Hij laat mijn heupen los. "Je hebt hakken aan!" Roept hij blij. Ik lach. "Ja, maar het zijn nogsteeds All Stars." Hoor ik Louis zeggen. Ik draai me om en zie ook Zayn, Liam en Louis, lachend, in pak staan. Ik glimlach. Ik geef ook hun een knuffel. "Kom! Het bal gaat beginnen!" Zegt Liam. Ik glimlach en we stappen de auto in. Ik zit bij Zayn op schoot. "Sky?" Vraagt hij zachtjes. Ik maak een vragend geluid. "Je ziet er geweldig uit." Zegt hij. Ik glimlach naar hem.

Adopted by One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu