part 25

216 2 0
                                    

POV SKY:

Ik word wakker in Nialls armen, onder het warme deken, nogsteeds op dezelfde plaats als gister. Ik kijk op mijn gsm en zie dat het 11u is. Ik wrijf zachtjes over Niall zijn wang, om hem wakker te maken. "Ni?" Hij knijpt zijn ogen dicht en opent ze dan langzaam. "Goodmorning." Fluister ik. "Goodmorning." Zegt hij slaperig. "Hoe laat is het?" Vraagt hij, wrijvend in zijn ogen. "11u." Zeg ik. Hij knikt. "Goed geslapen?" Vraagt hij dan. Ik knik. "Jij?" Hij knikt. "Eten?" Vraagt hij, lichtjes lachend. Ik knik en glimlach. Hij kruipt uit mijn bunk en ik daarna ook. We lopen naar de keuken. Ik kijk naar het kastje en zucht. "Kan je mij eens een tas aangeven?" Vraag ik. Hij glimlacht klein. Hij strekt zijn arm en ik kijk naar zijn voeten. Hij staat op zijn tippen! Da's super cute. Hij kijkt me vragend aan. Ik wijs naar zijn voeten. "Ik wist niet dat je op je tipjes moest staan." Lach ik. Hij glimlacht en gaat weer normaal staan. Hij geeft het glas aan mij. Ik vul het met melk en loop naar de tafel, waar Harry, Liam en Louis al zitten.

Ik ga zitten en drink van mijn melk. "Goodmorning." Zegt Harry met een ochtendstem. "Morning." Zeg ik. "Gezellig vannacht?" Grijnst Louis. Ik bloos een beetje en bijt zachtjes op mijn onderlip. Louis grijnst. Ik kijk Harry aan, die met een lepeltje cirkeltjes draait in zijn koffie en zijn hoofd omlaag houd. Ik frons klein. "Ik hoorde jullie gister huilen. Wat was er?" Vraagt Liam. "Wel, ik kon niet slapen en blijkbaar Niall ook niet, dus hebben we een film gekeken." Zeg ik. Liam fronst. "Waarom huilden jullie dan?" Vraagt hij. "We hebben Titanic gekeken." Zeg ik. Hij knikt. Ik zie Louis eten en krijg ook honger. Ik draai me om en zie Niall eten pakken. "Ni?" Hij kijkt me vragend aan. "Wil je voor mij ook meenemen?" Vraag ik. Hij knikt; en niet veel later komt hij naast me zitten en geeft me mijn bord eten. Ik glimlach en neem het bord aan. "Dankje." Zeg ik. "Alsje." mompelt hij. Ik bekijk het bord beter. Er liggen 2 croissantjes en wat rood fruit op. Ik begin met het fruit en daarna de croissants.

Na het ontbijt neem ik kleren en kleed ik me om. Ik kam mijn haren en laat ze los hangen. Ik loop de badkamer uit en zie niet alleen 1d, maar ook The Vamps. "Hey." Zeg ik, luid genoeg voor iedereen om het te horen. Ik krijg een paar keer antwoord terug. "Sky en Niall hebben samen in 1 bunk geslapen." Hoor ik Louis tegen Brad zeggen. "Dus jij en Niall?" Vraagt hij, wiebelend met zijn wenkbrauwen. Ik schud mijn hoofd. Ik zucht en neem mijn gsm. Ik loop naar mijn bunk en ga er in zitten. Ik open Instagram en zie dat Liam een foto van mij en Niall heeft gepost. Ik glimlach en like de foto. Er staat ook een tekstje bij: 'just date already! ❤️😘' Ik grijns. We liggen best wel schattig zo, al zeg ik het zelf. Ik scrol nog wat door Insta en zie een paar geruchten over mij en Harry staan. Ik kijk dan naar de reacties op mijn foto. Het is (weer) bijna allemaal haat. Ik zucht. Dan krijg ik plotseling een berichtje. Ik zie dat het van Dylan is en een glimlach vormt rond mijn lippen. Ik lees het.

'Hey, Sky. Ik vind je echt geweldig. Maar de laatste 4 weken had je geen tijd om met mij rond te hangen of zelfs naar school komen, en wel om op een awardshow te staan en op nationale tv te komen. Als je niet met me om wil gaan kun je dat ook gewoon zeggen. Sorry, maar het is over.' Ik krijg tranen in mijn ogen. Ik sluit mijn gsm en gooi hem ergens in de bunk. Ik loop naar de lounge en plof naast Harry neer. Ik zucht geïrriteerd. Ik ben niet bepaald verdrietig, gewoon boos. Kan ik eraan doen dat ik 4 weken niet naar school KON omdat mijn been in het gisp zat en omdat ik in een fucking coma lag. Toch rolt er een traan over mijn wang.

"Sky?" Vraagt Harry bezorgt. Ik ga liggen en leg mijn hoofd op zijn schoot. Ik zucht. "What's wrong?" Vraagt hij lief, terwijl hij over mijn haar streelt. "I'm done with boys." Hij trekt zijn wenkbrauwen op. "I mean, I haven't ever started with them. But I'm done." Zeg ik. Hij schiet in de lach. "Daar is niets grappigs aan!" Zeg ik, quasi boos. "Sorry." Zegt Harry, die zijn lach probeert in te houden. Ik zucht en kijk hem doodserieus aan. "Dylan?" Vraagt hij. Ik knik als antwoord. "Laten we over wat anders beginnen." Zegt hij, nogsteeds strelend over mijn haar. James heft mijn benen op en gaat zitten, waarna hij mijn benen weer over zijn schoot legt. "Lig je goed, Sky?" Lacht Liam. Ik grijns. "Eigenlijk wel ja." Zeg ik grijnzend.

"Wie is er morgen eigenlijk het voorprogramma?" Vraag ik. "Het is zeg maar verdeeld. De eerste helft van de tour gaan The Vamps als voorprogramma, dan is eer een week een break, en de tweede helft gaat 5sos als voorprogramma." Zegt Niall, die tussen Louis en Harry gaat zitten. Ik knik. Harry speelt in stilte verder met mijn haar. Opeens stopt de bus met rijden en Harry's hoofd schiet omhoog. "Waarom stoppen we?" Vraag ik. De chauffeur komt naar ons toegelopen. "We houden even een pauze. Wie de benen wilt strekken kan dat nu doen, we vertrekken weer in 20 minuten." Zegt hij. Ik knik en ga recht staan. Ik strik mijn veters beter en ga naar de deur. "Ik ga ook." Zegt Louis, die naast me komt staan.

We lopen naar buiten en staan op een soort van parking aan een bos. "Gaan we het bos in?" Vraagt Louis. Ik knik en we beginnen te wandelen. Ik zie vanuit mijn ooghoek een paar mensen wat foto's trekken. Ik laat het links liggen. Ik adem de frisse boslucht in en glimlach klein. "Als kind was ik echt altijd in het bos te vinden." Zeg ik. Louis kijkt me aan en glimlacht. "Ik ook. Daar, of aan het voetballen." Zegt hij. Ik knik begrijpend. We wandelen in stilte verder. Ik kijk naar de bladeren die onder mijn voeten kraken. "Weet jij misschien wat er vanmorgen was met Harry? Hij leek zo verdrietig." Zeg ik. Hij knikt.
"Heimwee." Zegt hij. Ik knik. Ik ben stil, maar mijn brein is aan het werk gezet. Wat als die foto's, die net getrokken zijn, vrij komen? Ga ik dan nog meer haat krijgen? Dat heb ik de laatste tijd wel genoeg eigenlijk.

Er rold een traan over mijn wang, waarvan ik niet eens wist dat die er zat. Louis veegt hem zachtjes weg. "Sky whats wrong?" Vraagt hij. Ik kijk naar de mensen, die ons ondertussen aan het volgen zijn. Hij zucht. "Ik wil geen haat meer krijgen." Piep ik. Hij neemt me stevig rond mijn nek vast. Ik hou zijn torso vast, maar heb niet veel kracht. Hij wrijft met zijn duim cirkeltjes in mijn nek. Ik zucht en laat mijn hoofd op zijn schouder rusten. "Laten we terug naar de bus gaan. Oké?" Vraagt hij lief. Ik knik en we laten elkaar los. Hij houd zijn ene arm over mijn schouders en we lopen in stilte terug naar de bus. We stappen naar binnen. "Ik ga naar mijn bunk." Zeg ik zachtjes, zodat alleen Louis het kan horen. Hij knikt. "Neem maar een grote comfy sweater uit mijn koffer en doe die maar aan." Fluistert hij. Ik glimlach klein. Hij kust me op mijn voorhoofd en ik wandel naar de koffers. Ik open Louis' koffer en neem er een grote trui uit. Uit mijn koffer neem ik een jogging broek en loop naar het badkamertje. Ik kleed me om en doe mijn haar in een losse knot.

Ik wandel naar mijn bunk, de jongens negerend, en ga liggen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik wandel naar mijn bunk, de jongens negerend, en ga liggen. Ik kijk naar mijn gsm, die ik daar had gesmeten, en zie dat het scherm een beetje gebarsten is. Ag jah. Ik trek het deken over me heen. Ik neem mijn gsm en oortjes. Ik zoek Jack en Jack op en zet "wild life" op. Jack en Jack? Ja, ik heb een soort van Celebretie-crush op Jack Johnson. Hij is gewoon zo cute! Natuurlijk zal ik hem nooit ontmoeten, maar jah. Ik ga naar Pinterest en zoek foto's van hun op. Na een uurtje dat gedaan te hebben, besluit ik maar om wat te rusten.

Adopted by One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu