POV SKY:
Louis rijd, met naast hem Zayn. Harry, Niall en Liam zitten vanachter en ik zit bij Liam op schoot omdat er anders te weinig plaats is. Ik neem mijn gsm en zoek de jongens op. Ik facepalm mezelf direct. "Waarom facepalmde je?" Lacht Niall. "Dan gaan jullie me uitlachen." Zeg ik beschaamt. Ik sluit mijn gsm af. "Nee, nou zeg gewoon." Zegt Liam. "Ik realiseerde niet eens dat jullie Brits waren totdat ik het hier zag staan." Zeg ik. De jongens schieten allemaal in de lach. "Ik zat samen met meerdere accent in het weeshuis! Don't Blame me!" Zeg ik. Ik zucht en kijk naar buiten. Het is te stil naar mijn gevoel. "Mag de muziek aan?" Vraag ik. Louis zet de muziek aan. Het is Shawn Mendes. "Zet wat luider! Tis Shawn Mendes!" Zeg ik direct. Zayn doet zoals gevraagd. Ik neurie mee op de muziek, en voor ik het weet zing ik volledig mee. Het liedje is gedaan en het volgende komt op. "Sky je kan echt goed zingen." Zegt Niall. Ik glimlach klein. "Thanks." Zeg ik terwijl ik weer naar buiten kijk. "Sky, het is misschien raar om te vragen, maar ben je fan van ons?" Vraagt Zayn. Ik zucht. "Eerlijk? Jullie muziek is niet vreselijk, gewoon.... Slecht." Zeg ik. "Wel Thanks." Zegt Harry sarcastisch. Ik glimlach. "We zijn er!" Roept Louis, die de auto op de oprit parkeert. Ik neem mijn rugzak van de grond. Ik spring uit de auto en sta stijf als ik naar het huis kijk. "Sky, je staat in de weg." Zegt Liam. Blijkbaar blokkeer ik de deur, waardoor hij en Niall er niet uit kunnen. Ik blijf staren naar het grote huis. Opeens word ik van achter opgepakt en 3 meter verder gezet door Louis. "Wow Sky! Je bent echt super licht!" Zeg hij terwijl hij me neer zet. Ik bloos. Ik heb het niet graag over mijn gewicht, want ik vind mezelf te dik. Ik neem mijn rugzak beter vast. Ik adem diep in. Ik stap het huis binnen, nadat Zayn de deur opent. Hier is dus mijn nieuwe huis, hier ga ik dus wonen. Ik kijk de hal rond. Er hangen veel foto's van de jongens, en ik denk van hun familie. In het midden van de fotomuur hangt 1 grote foto, van de 5 jongens en hun familie. Ik glimlach klein. "We moeten nog een nieuwe foto trekken... Met jou erbij." Zegt Harry. Ik glimlach klein.
"Kom, dan toon ik je kamer!" Zegt Liam. Ik knik en we lopen de trap op. "Je slaapt rechtover Niall en tussen Louis en Harry. Zayn slaapt daar en ik slaap daar." Zegt hij. Ik knik. Hij opent de deur naar mijn kamer. Hij is wel dubbel zo groot als Emma en mijns kamer! De muren zijn wit en er is één muur met een groot raam, waar mijn bureau onder staat. Mijn bed staat tegen de muur, met rechtover mijn kast, ook tegen de muur. Er ligt een lichtblauw tapijt in het midden van de kamer en een zitzak tegen de muur, naast de kast. Langs beiden kanten naast mijn bed is er een deur. "Wat is er achter die deuren?" Vraag ik. "Kijk maar." Zegt hij met een grijns. Ik wandel naar de deur links van mijn bed. Ik open hem en zie een grote inloopkast. "Zoveel kleren heb ik toch niet! Dit is veel te groot!" Zeg ik. "Maar ben je er blij mee?" Vraagt hij. Ik knik. Ik loop rond het bed en open de tweede deur. Ik loop naar binnen en zie een eigen badkamer! Er is een douche, een wc, een wasbak en een grote spiegel. "Wow! Dit is echt te veel! Dank je wel!" Zeg ik blij. Ik loop naar Liam en geef hem een stevige knuffel. "Thanks." Zeg ik zachtjes. "Ga je eerst uitpakken of kom je al mee naar beneden?" Vraagt hij. "Uh.. Ik ga eerst uitpakken." Zeg ik bedenkelijk. Hij knikt. "Eten om zeven." Zegt hij. Ik knik en hij loopt de kamer uit. Ik neem mijn gsm uit mijn achterzak. Ik zet muziek aan op het luidste volume en leg mijn gsm op mijn bureau. Ik neem mijn rugzak en gooi hem op bed. Ik neem de posters er eerst uit, en hang ze boven mijn bed. Ik neem mijn sweaters er uit en wandel naar de veel te grote kleerkast. Ik plooi ze op en leg ze op een plankje. Ik zing mee op de muziek en neem mijn shirts en broeken. Ook die plooi ik op en leg ze op hun plaats. Ik neem al mijn All Stars en zet ze mooi op een rijtje onderaan de inloopkast. Ik heb alle kleuren korte, lange en ik heb er een paar met hakken onder. Ik ga terug naar mijn kamer en zie Louis op mijn bed zitten. Ik schrik en slaak een klein gilletje. "Je kan echt mooi zingen." Zegt hij. "Nee. En dat heb je al gezegd." Zeg ik. "Sky, neem het compliment gewoon aan." Zegt hij. "Nee." Zeg ik. "Jawel." "Nee." "Ja." "Nee." "Ja." "Nee." "Ja." "Ja." "Nee." "Ha! Loser! Zie je wel, ik heb altijd gelijk." Zeg ik tevreden. Hij zucht. "Ik kwam eigelijk gewoon om te zeggen dat het eten er is. Ik riep je, maar je hoorde me niet omdat je muziek te luid stond." Zegt hij grijnzend. Ik glimlach. Ik zet mijn muziek af en steek mijn gsm in mijn kontzak.
We lopen samen naar beneden. Hij loopt een kamer in, die blijkbaar de woonkamer is. We wandelen binnen en gaan zo verder naar de keuken. "Wat eten we?" Vraag ik. "Pizza." Zegt Niall glimlachend. Ik glimlach. Liam en Niall openen de pizzadozen. "We wisten niet welke pizza je lustte, dus we hebben salami genomen. Is dat oké?" Vraagt Harry. Ik knik. "Lekker." Zeg ik tevreden. "We eten in de woonkamer. Is dat een probleem?" Vraagt Zayn. "Geen enkel probleem joh!" Zeg ik. Ik neem een pizzadoos en loop naar de woonkamer. "We geraken wel niet allemaal in de zetel denk ik." Zegt Louis. Ik haal mijn schouders op. "Dan zit ik op de grond." Zeg ik, en ik ga op het tapijt zitten. Ik neem een grote hap van de pizza. De jongens gaan in de zetel zitten. "Naar welke film gaan we kijken?" Vraagt Harry. "Laten we IT kijken!" Zeg ik terwijl ik nog een grote hap neem. De jongens kijken me raar aan. "Wat?" Vraag ik. "Ben je daar niet bang voor ofzo?" Vraagt Zayn. Ik kijk hem raar aan. "Ik ben letterlijk opgegroeid met 75 jongens. Er is wel wat meer nodig om mij bang te maken hoor." Zeg ik. "Ik weet niet of het is omdat ik die film wil kijken, of omdat ik bang ben voor Sky, maar laten we IT kijken!" Ratelt Liam aaneen. Ik schiet in de lach. "Ik doe je echt niets. Tenzij ik je sla voordat karma dat doet." Zeg ik droog. "Ik mag haar." Zegt Louis. Ik glimlach. Liam zet de film aan. Ik prop het laatste beetje pizza in mijn mond. "Ben je nu al klaar?!"' Vraagt/roept Harry. Ik knik. "Wow! Je bent nog erger dan Niall!" Zegt Liam. Niall kijkt me aan en glimlacht dan. We geven een high-five en kijken weer naar de film.
Als er een jump-scene is, schiet ik in de lach. Ik kijk naar de jongens, die bang tegen elkaar aanzitten. Ik lach nog harder. De film is gedaan. "Jongens, ik ga slapen." Zeg ik terwijl ik gaap. "Nee! Laat ons niet alleen!" Roept Niall. Ik schiet in de lach. "Goodnight. Don't let the demons eat you in your sleep." Zeg ik, voor ik de deur sluit. Ik glimlach en wandel de trap op. Aangezien ik eigelijk mijn pyjama al aanheb, hoef ik niet meer van kleren te veranderen. Ik doe mijn All Stars af en zet ze in de kast. Ik neem mijn gsm en ga op mijn bed zitten. Ik chek Instagram en twitter nog even, voordat ik mijn gsm weer weg leg en het licht uit doe. Ik ga in bed liggen en sluit mijn ogen. Misschien is het hier nog niet zo heel erg.. Ik val al snel in een diepe slaap.
A/N Hey Hey!
2de hoofdstukje is klaar! Het laatste stuk is naar mijn gevoel wat slechter, dus sorry daarvoor... Ik hoop dat je het een leuk boek vind en verder wilt lezen. En vote?
Hope you all have a great day. 💋❤️-xXx- L
JE LEEST
Adopted by One Direction
FanficSky word geadopteerd door de 5 jongens van One Direction. Het leven met 5 popsterren is niet makkelijk, dat weet iedereen. Paparazzi's, roddels en haat, spelen dan ook een grote rol in haar leven. Haar leven zal nooit meer het oude worden, dat is ze...