Part 21

300 5 0
                                    

POV SKY:

Vandaag zijn we vrijdag en straks zijn dus de Brits. Morgen vertrekken we al op tour, dus ik ben nu aan het inpakken. Met luide muziek aan, Jack en Jack of course, dans ik door de inloopkast, zoekend naar een paar shirts. Het duurde een tijdje tot ik ze eindelijk gevonden heb, en wanneer ik ze had loop ik weer naar mijn bed, waar mijn valies op ligt. Ik leg ze in de valies, terwijl ik mee zing op Heart Attack van Demi Lovato. Ik doe er nog wat sweaters en warme sokken in en sluit de valies, de rest zit er toch al in. "Klaar voor de tour?" Hoor ik een Iers accent van achter me zeggen. Ik draai me om en zie Niall tegen het deurgat leunen. Ik knik. "Heb je er ook zin in?" Vraagt hij grijnzend. Ik haal de valies van mijn bed af en ga erop zitten. Ik zet mijn muziek uit. "Jep." Zeg ik. Hij trekt zijn wenkbrauwen op. "Je hebt zin om 10 maand een half in een bus te zitten met 14 luidruchtige jongens?" Vraagt hij lachend terwijl hij naast me komt zitten. Ik lach zachtjes. "Wel, dat niet." Lach ik. "Maar ik heb best wel zin om op tour te gaan." Zeg ik erbij. Hij knikt. "We gaan met 3 bussen trouwens. 1 voor ons, 1 voor The Vamps en 1 voor 5sos, maar we zullen meestal allemaal samen in 1 bus zitten." Zegt hij. Ik knik.

"En bij wie ga ik in de bus?" Vraag ik. Hij haalt zijn schouders op. "Mag je kiezen." Zegt hij. Ik knik. "Ik ga gewoon bij jullie. Jullie ken ik het best." Zeg ik bedenkelijk. Hij knikt. "Heb je zin in vanavond?" Vraagt hij dan. Ik knik. "Ja, maar ik ben wel zenuwachtig." Zeg ik. "Waarom? Ik ben zeker dat het goed komt en ik ben zeker dat je er geweldig uit zal zien." Zegt hij. Ik zucht. "Ik denk ook wel dat alles goed komt. Behalve dat ik mijn nek breek door die hakken die ik aan moet." Zeg ik lachend. "Heb je hakken? Geen All Stars?" Vraagt hij ongelovig. Ik knik. "Wow." Zegt hij lachend. Ik glimlach klein.

"Ik ben best wel nerveus voor vanavond. Jullie zijn al eens naar de Brits geweest he? Hoe gaat dat eraan toe?" Vraag ik. "Wel, het is eigenlijk zoals elke award show. De auto stopt voor een rode loper zeg maar, je stapt uit en er zullen waarschijnlijk veel foto's getrokken worden. We wandelen wat verder en stoppen, zodat de paps foto's kunnen nemen. Dan gaan we naar binnen en begint de uitreiking. Na de uitreiking, zijn er meestal intervieuws. Daarna krijg je eten en drinken enzo. Het is best wel chil." Zegt hij op een rustige manier. Ik knik en zucht opgelucht. "Dat valt wel mee. Denk ik." Hij schiet in de lach. Ik glimlach. "En, ga jij in pak?" Vraag ik grijnzend. Hij knikt. "Al de jongens. Maar ik ben benieuwd naar wat jij aandoet." Zegt hij bedenkelijk. "Ik weet dat het een kleed is, maar niet welk kleur, lang of kort, spaghettibandjes of schouderloos." Gaat hij verder. "Wel. Het is een zwart kleedje, met spaghettibandjes." Zeg ik. "En meer mag je niet weten." Zeg ik er nog bij.

"Wel, Lou kan hier elk moment zijn om je haar en make-up te doen. Dus ik laat je alleen." Zegt hij. Ik knik. Hij staat recht en kust me op de kruin van mijn haar. Er gaat een kriebel door me heen. Wat is dat toch me mij da laatste tijd?! Hij loopt de kamer uit en sluit de deur. Ik ga recht staan en loop naar de kast. Ik hou het kleedje voorzichtig vast. Ik neem de schoenen en het kleedje en leg ze op het bed. Op dat moment loopt Lou de kamer binnen. "Hey." Zegt ze. "Hi." Zeg ik glimlachend. Ze zet een make-up doos op mijn bureau.

"Mag ik je kleed eens zien? Dan weet ik welke make-up ik moet doen en wat ik met je haar moet." Zegt ze. Ik knik. Ik hou het kleedje hoog. Ze knikt. "Is het goed als je haar half opgestoken half los is?" Vraagt ze me. Ik knik. "Het is makkelijker als je eerst het kleed aandoet en dat ik dan je haar enzo doe." Zegt ze. Ik knik, neem het kleed en loop naar de badkamer. Daar had ik ook al zwarte lingerie klaargelegd, dus die doe ik eerst aan. "Sky?" Vraagt ze. Ik maak een vragend geluid. "Ga je met een date naar de Brits of ga je gewoon met de jongens?" Vraagt ze geïnteresseerd. "Met de jongens." Zeg ik fronsend, terwijl ik het kleedje over mijn hoofd trek.

"Ga je niet met Niall?" Vraagt ze grijnzend. Ik kijk haar raar aan. "Ik zag jullie daarnet toen hij je op je hoofd kuste." Verduidelijkt ze. Ik zucht. "Nee ik ga niet met Niall." Zeg ik bedenkelijk. Nu ik eraan denk.. "Lou mag ik je een vraag stellen?" Vraag ik. "Tuurlijk." Zegt ze. Hoe zeg ik dit... "De laatste tijd, gaat er steeds weer een kriebel doorheen m'n hele lichaam telkens hij me aanraakt. Het is een leuk gevoel, maar ik kan het niet tegenhouden. En telkens weer ga ik blozen en gaat mijn hart sneller. Ik weet niet wat er met mij gebeurd." Zeg ik, terwijl ik korte sokken aandoe. Ik kijk Lou aan. Ze glimlacht. "Wat?" Vraag ik. "Over wie heb je het?" Vraagt ze zachtjes.

"Niall." Zeg ik zacht, bijna onhoorbaar. Ze springt recht. "Oh My God Sky! Je vind hem leuk!" Roept ze. "Shh! Niet zo hard!" Fluisterschreeuw ik. "Dus, je vind hem leuk?" Vraagt ze grijnzend. Ik doe nog wat zwarte armbandjes over mijn polsen. "Ik-ik weet het niet." Zeg ik. "Aan je gevoelens te horen wel." Zet ze. "Ik weet niet wat ik doen moet! Zo heb ik me nog nooit gevoeld." Zeg ik, terwijl ik me op mijn bed laat vallen. "Sky, je vind hem overduidelijk leuk." Zegt ze. Ik zucht en ga weer recht zitten. Ze klopt op mijn bureaustoel. Ik ga erop zitten.

Ze begint met mijn gezicht te bekladderen. "Wat moet ik nu doen Lou?" Vraag ik zuchtend. "Vind hij jou ook leuk?" Vraagt ze. "Ik denk het niet. Ik bedoel, ik denk niet dat iemand mij ooit leuk zou vinden." Zeg ik bedenkelijk. "Tuurlijk wel Sky! Je bent echt een prachtige meid en je bent absoluut geweldig aan de verhalen van de jongens te horen." Zegt ze. "Praten ze dan over mij?" Vraag ik bang. "Wel... Ja. Maar op een goeie manier. Zeker Harry en Louis. Ik kan een twinkeling in hun ogen zien als ze aan je denken of over je praten. Ze zijn echt gefascineerd door je. Al de jongens." Zegt ze. Ik glimlach klein.

"Sluit je ogen effe." Zegt ze. Ik doe zoals gevraagd. "Maar even terug naar Niall. Ik denk wel dat hij je leuk vind. Ik bedoel, hij zou je niet gekust hebben als dat niet zo was." Zegt ze. "Ja, maar ook Liam en Louis hebben dat al gedaan. Het stelt niets voor." Zeg ik bedenkelijk. "Heb je nog geen moment gehad, waarbij jij en Niall heel dichtbij elkaar waren ofzo? Waar je echt het gevoel had dat er misschien wat meer zou zijn dan vriendschap?" Vraagt ze. Ik denk even na. "Wel... Toen ik net wakker was vanuit die coma, en me niets meer kon herinneren. Ik was moe en wou wat slapen. Hij kuste me op mijn slaap en alle herinneringen kwamen terug. Ik was zo blij dat ik recht sprong en hem knuffelde. We lieten elkaar zachtjes los en zijn lippen kwamen dichterbij. Ik kon zijn adem op me voelen. Toen kwam Liam binnen en lieten we elkaar direct weer los." Zeg ik bedenkelijk, elk moment zorgvuldig herinnerend. Ze begint aan mijn ander oog. "Sky, ik weet niet of je het door hebt, maar jullie vinden elkaar leuk." Zegt ze. Ik zucht.

Al snel is ze klaar met mijn gezicht en haar en mag ik in de spiegel kijken

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Al snel is ze klaar met mijn gezicht en haar en mag ik in de spiegel kijken. Eerst doe ik de hakken nog aan en kijk ik in de spiegel. Ik zie er, al zeg ik het zelf, prachtig uit. "Wat vind je ervan?" Vraagt ze. "Prachtig." Zeg ik zachtjes. Ik hoor een klopje op mijn kamerdeur en niet veel later staat Harry in de kamer. Ik kan hem via de spiegel, achter me zien. "Wow." Mompelt hij. Ik glimlach klein. Lou loopt de kamer uit en sluit de deur. Hij komt achter me staan en houd mijn heupen vast. "Je bent prachtig." Fluistert hij in mijn oor. Ik zucht nerveus. "Niet nerveus zijn. Alles komt goed." Zegt hij zachtjes. Ik glimlach klein. "Jij ziet er ook niet verkeerd uit." Zeg ik zacht. Zijn perfecte glimlach komt weer tevoorschijn. Zachtjes kust hij me op m'n wang. Hij neemt mijn hand en we lopen naar beneden, zenuwachtig voor wat gaat komen.


A/N Hi!!

Ik weet het, het is weer een eeuw geleden sinds ik een nieuw deel heb geplaatst. En sorry daarvoor! Maar ik zit op het moment in een grote writers-block en weet niet goed hoe ik met het verhaal verder moet... Maar hier is dus het nieuwe deel, met bijna dubbel zo veel woorden als een normaal hoofdstuk. Ik hoop dat je het leuk vond!

XXXX <3

Adopted by One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu