POV SKY:
Niall neemt zijn gsm en zet een slow liedje aan. Hij steekt zijn gsm in zijn achterzak en steekt zijn hand uit. "Mag ik deze dans van u?" Vraagt hij, zo deftig mogelijk. Ik grinnik en neem zijn hand aan. Hij maakt een buiging. Ik schiet in de lach. Hij trekt me dichter bij hem en legt zijn hand tegen mijn onderrug. Ik laat mijn hand op zijn schouder rusten. De regen doorweekt zijn haar en kleren terwijl we over het pad heen slowen. Ik glimlach. "Sky?" Ik kijk hem vragend aan, en knik, als teken dat hij verder mag.
"Wil je mijn vriendin zijn?" Vraagt hij schattig. Ik glimlach klein en druk mijn lippen zachtjes tegen de zijne. "Ik gok dat dat een ja is." Grijnst hij. Ik glimlach. Hij laat me los en draait me in een rondje, waarna ik eindig in een dip. Als ik weer recht kom, plaatst hij een zacht kusje op mijn wang. "Ik had me dit moment niet beter kunnen voorstellen." Mompelt hij. Ik glimlach klein en knik. Ik laat zijn hand langzaam los en leg mijn handen in zijn nek. Het liedje is uiteindelijk gedaan. Weer drukt hij een kusje op mijn wang. "Laten we terug naar de bus gaan." Zegt hij. Ik knik. Hij neemt mijn hand vast en verstrengeld onze vingers. We wandelen in stilte terug naar de bus, genietend van elkaars bijzijn en van de regen. Ik open de deur en we wandelen naar binnen. We laten elkaars handen los. Ik neem mijn doorweekte beanie af en schop mijn, ook doorweekte, All Stars uit. "Sky, meekomen." Zegt James. "Ni, meekomen." Zegt Liam. James trekt me mee naar helemaal achterin de bus, en Liam trekt Niall mee naar helemaal vooraan de bus. "Verklaar dit." Zegt hij, terwijl hij deze foto in mijn gezicht duwt.
Ik glimlach direct. "OMG! Jij en Niall!" Fluister-schreeuwt hij. Ik bijt zachtjes op mijn onderlip. "Geen zorgen, ik en Liam zijn de enige die het gezien hebben. We zaten naast elkaar naar buiten te kijken en toen zagen we jullie. Ni had blijkbaar tegen Li gezegd dat hij jou leuk vond. Liam was de enige die het wist van Niall." Zegt hij. Ik knik. "Oké. Maar nu ga ik me omkleden, want ik ben doorweekt." Mompel ik. Hij haalt zijn schouders op. "Oké." Zegt hij. Ik loop naar de voorkant van de bus, waar Liam net met een grijns op zijn gezicht weg loopt. "Hey." Zegt Niall. Ik glimlach. "Hi." Zeg ik. Ik open mijn koffer en zoek iets makkelijks om aan te trekken. Niall gooit een shirt naar me. Ik frons klein. "Doe die maar aan." Zegt hij. Ik glimlach. "Thanks." Zeg ik.
Ik loop naar de badkamer en doe de deur op slot. Ik neem een warme douche. Ik kam mijn haren en doe ze in een messy-bun. Ik gooi Nialls Jersey over mijn hoofd, waardoor ik alleen de Jersey, een bh, onderbroek, en warme sokken aan heb. De Jersey komt net over mijn kont, en komt dus als een kort kleedje. Ik doe het beetje make-up dat ik aan heb van mijn gezicht, doe mijn contactlenzen uit en zet mijn bril op. Ik wandel uit de badkamer en wandel naar de keuken. Ik kan nog net bij de tassen. Ik neem er een en maak warme chocomelk. Met mijn chocomelk loop ik naar de lounge. Ik ga zitten en vouw mijn benen in kleermakerszit. Ik drink voorzichtig van mijn chocomelk als Louis naast me komt zitten. "Hey." Zeg ik. "Hey." Mompelt hij.
"Mag ik je iets vragen?" Vraag ik. "Dat was al een vraag." Zegt hij. Luke, die aan de andere kant van me zit, lacht om Louis' reactie, terwijl ik nogmaals van mijn drinken drink. "Is mijn achternaam echt Anderson?" Vraag ik, straight to the point. Hij kijkt me met grote, betraande ogen aan. "Sky ik-" "Je hoeft je niet te verontschuldigen, gewoon antwoorden." Onderbreek ik hem. James, Liam, Luke en Niall kijken ons met grote ogen aan, terwijl ik mijn ogen op Louis gefocust hou. Hij blijft even stil. Ik trek een wenkbrauw op. Hij zucht en laat zijn hoofd zakken, maar ik blijf naar hem staren. Er rolt een traan over zijn wang. "Hoe wist je het?" Vraagt hij zachtjes.
Ik zoek even naar woorden. "Ik had een nachtmerrie, en mijn naam kwam er in voor." Zeg ik. "James bevestigde dat Anderson mijn achternaam was, maar ik wou het van jou horen." Eindig ik. Hij kijkt naar me op en knikt langzaam. Ik zucht en zet mijn tas op het tafeltje. Ik sla mijn armen om zijn nek en knuffel hem stevig. Hij neemt mijn torso stevig vast en zucht. "Sorry Sky." Mompelt hij. "Geeft niet. Jullie wouden me beschermen." Zeg ik. Na een tijdje laten we elkaar los. Ik kijk naar Niall. 'Sorry.' Lees ik zijn lippen. Ik glimlach klein. "Wees maar gerust hoor. Ik wil mijn familie niet eens ontmoeten." Zeg ik, waardoor Liam, Niall en Louis gaan glimlachen.
Ik wandel de badkamer in en neem mijn tandenborstel en tandpasta. Ik begin mijn tanden te poetsen. Harry komt ook de badkamer binnen wandelen en poetst ook zijn tanden. Daarnet zijn we nog gestopt en zijn de jongens naar hun eigen bus gegaan, en de jongens van 1d naar hier gekomen. Nadat ik mijn tanden heb gepoetst wandel ik naar mijn bunk. Ik ga liggen en neem mijn gsm. Ik open Instagram. Ik heb vele nieuwe reacties op mijn foto's. Veel positieve deze keer. Ik glimlach naar mijn scherm. Er is zo goed als geen haat gekomen. "Waarom zo happy?" Vraagt Zayn, die vanuit zijn bunk naar me kijkt. Ik kijk hem glimlachend aan. "Ik heb veel nieuwe reacties van fans op mijn Instagram. En er is zo goed als geen haat bijgekomen, in tegendeel. Er zijn veel lieve reacties." Zeg ik. Hij glimlacht.
"Goodnight." Zegt hij. "'Night." Zeg ik. Hij doet, net zoals Liam en Louis, zijn gordijntje dicht. Harry gaat ook in zijn bunk liggen. Na een tijdje leg ik mijn gsm weg. Even later komt ook Ni aangewandeld. Hij hurkt bij mijn bunk neer en glimlacht. Ik glimlach klein en ga een beetje recht zitten. Hij kust me zachtjes. Ik leg voorzichtig mijn hand op zijn wang en wrijf er met mijn duim over. Hij bijt zachtjes op mijn onderlip. Daarna trek ik terug. "I love you." Fluistert hij. Ik glimlach. "I love you to." Fluister ik. Ik haal mijn hand langzaam van zijn wang. Hij kust me nog lief op m'n voorhoofd en loopt dan naar zijn eigen bunk. Ik glimlach nogmaals naar hem, voordat ik mijn ogen sluit en in slaap val.
JE LEEST
Adopted by One Direction
Fiksi PenggemarSky word geadopteerd door de 5 jongens van One Direction. Het leven met 5 popsterren is niet makkelijk, dat weet iedereen. Paparazzi's, roddels en haat, spelen dan ook een grote rol in haar leven. Haar leven zal nooit meer het oude worden, dat is ze...