Пролог

23.1K 695 86
                                    

В кімнаті панує суцільна темінь. Вона заполонила не тільки невеличке приміщення, а й душу і здоровий розум молодого хлопця, який притулився головою до однієї з стін. Навколо тільки спокій і тиша, яку він обожнював всім серцем.  Здавалося б,що ніхто не має права порушити цей баланс. 
Проте самотність потурбував телефонний дзвінок. Голосна мелодія смартфону почала різати слух юнака і він був змушений відповісти надокучливому співрозмовнику . На іншому кінці дроту почувся низький чоловічий голос, який був добре знайомий нашому головному герою.
-Він на гачку , друже, - промовив суворим тоном товариш.
-Виїжджаю.
Хлопець далеко не був балакучим, завжди говорив коротко, ясно і по темі. Більше за надокучливість він терпіти  не міг тільки, коли у нього забирають дорогоцінний час, розповідаючи історії, які не несуть особливого сенсу і ніяким чином не стосуються його роботи та життя. Тому, коли у телефоні почулися короткі гудки, йому справді стало легше, і хлопець, гучно видихнувши, закинув смартфон у задню кишеню своїх джинс.

Високий юнак у чорному пальті швидко виходить на вулицю, різко відчинивши старі двері ногою. Місячне світло відразу падає на лице юнака і ми нарешті можемо роздивитися його риси обличчя. Заглянути у очі заважають темні окуляри, його своєрідний талісман. Ніхто, крім близьких друзів, не може розгадати загадку, таємницю цього аксесуару. Гострі вилиці, доторкнувшись до яких, здавалося, можна порізатися . Чорне, як смола, волосся, пасма якого падали на лице юнака. Пухкі губи, рівні зуби і гострі ікла. Заманливий , привабливий, фатальний і холоднокровний. Його не можна було назвати найкрасивішим чоловіком у світі, але у ньому було щось магнетичне, що не давало тобі шансу відірвати погляд від його обличчя хоча б на декілька хвилин. Його дійсно хотілося детально розглядати, вивчати, навіть не кліпаючи.

Наступний пункт призначення. Холодне і сире приміщення, щось схоже до підвалу. Недостатньо свіжого повітря, щоб перебувати тут надто довго. Атмосфера, немов тиснула на присутніх, змушуючи негайно покинути це місце. На брудній підлозі сидить зв'язаний товстий чоловік з огидними рисами обличчя. Навколо, тільки деколи можна почути, як краплі води зі стелі розбиваються в бетон. Старі металеві двері повільно відчиняються, створюючи голосний та неприємний скрип. Ззаду чоловіка, наче тінь, з'являються три хлопця, а у приміщення заходить юнак у чорних окулярах. Жертва нервово переводить погляд на двері, голосно ковтаючи, і у його очах з'являється, такий приємний для них, страх. Юнак ж граційно поправляє свою зачіску і повільно наближається до чоловіка. Його ходьба більше схожа на невимушений танець, неначе він зараз знаходиться у якомусь барі з доволі приємною компанією. На його обличчі розтягнулася задоволена посмішка. По підвалу розходиться мелодійний цокіт його взуття, що змушує всіх затамували подих.
-Як справи? - грайливо запитав юнак, як у давнього знайомого, з яким товаришує не менше десяти років. Тиша...
Відповіді він не отримав, тільки погляд чоловіка, який був сповнений ненавистю до всього живого. Він тримався доволі добре, але страх у його очах не міг залишитися непоміченим. Настрій у нашого героя змінився зі швидкістю світла(можливо, швидше). Нахабна посмішка зникла з лиця, дихання стало важким, а руки стиснулися у кулаки.
-Гм,ти ж знаєш, що з нами жарти погано закінчуються. Не потрібно було починати цю гру. Від нас не сховаєшся , нічого не приховаєш і не втечеш . Реальне життя немає нічого спільного з фільмами про супергероя, який спасе всіх від купки злодіїв. Навіть якби він існував, то не допоміг би тобі у цій ситуації ,- прошепотів юнак за декілька сантиметрів від його обличчя, змушуючи стікати останні краплинки поту з  чола  чоловіка.
Юнак повернувся на 180 градусів і пішов до виходу, що означало тільки одне.
-ЛЮТЕР, - закричав чоловік і його дикий голос пролунав ехом по приміщенню . Крик був більше схожий на рев якоїсь небезпечної великої тварини, аніж такої звичайної і крихкої людини. Всього лише 206 кісток .
Після цього звук пострілу заклав вуха всім глядачам цієї вистави. Та нарешті запанувала суцільна тиша. Кінець гри одного актора на сцені . Лютер не вбиває, він наказує . У руках хлопця і його банди твоя доля та майбутнє. Він ніколи не піддається дурним почуттям та емоціями. На його думку, саме це є слабким місцем кожного. Людина, яка вибирає слухати серце, а не мозок-довго не проживе. У цьому місті панують свої закони, які далекі від головних принципів демократії і моралі.
Місто засинає, прокидається мафія.

Гра на коханняWhere stories live. Discover now