Бліде лице,синці під очима, надмірна худоба. Дівчина стоїть перед великим дзеркалом в ванній і уважно роздивляється своє тіло. Вона не може повірити своїм очам. У відображенні студентка не впізнавала ту життєрадісну, веселу і щасливу Мері. На ній просто не було живого місця. Чисельні синці та рани, доторкнутися до яких було майже неможливо, через нестерпний біль.
-З тобою все добре? - запитав Лютер, стоявши за дверима.
Через комок в горлі дівчина не могла вимовити і слова. Вона не хотіла, щоб хлопець почув її тремтячий голос. Не хотіла знову здатися слабкою.
-Якщо ти далі будеш мовчати, я через 5 секунд виб'ю ці кляті двері, - не посилюючи голос, спокійно промовив хлопець.
Мері витерла останню сльозу на щьоці, міцніше зав'язала білосніжний халат і повільно відкрила замок.
-Лютер, можна я поїду додому?-перше питання, яке пролунало в бік юнака, коли дівчина вийшла з ванної кімнати. Вони дуже довго їхали сюди ,в цей час Мері спала у машині,тому зараз вона була здатна хоча б говорити і мислити.
Мері мимоволі притиснула до себе полотенце і намагалася говорити не голосно.
-Ти думаєш, що я віз тебе декілька годин до себе і зараз просто вночі відпущу додому? Ти мене явно недооцінюєш , - хитро усміхнувся юнак,а потім додав: -Ідемо, я покажу твою кімнату.
Не маючи вибору, дівчина кивнула .
-Я допоможу,ти ледь ідеш,-промовив юнак і почав притримувати її за талію.
Дівчині дійсно було важко ,тому вона не сперечалася. Мері ішла і уважно розглядала картини, які висіли на стінах. Роботи явно були виконані професіоналами, тому дівчина зробила висновок, що коштували вони немало . Дійшовши до великих темних дверей, Лютер відчинив їх і вони зайшли туди . Кімната була виконана у чорних і червоних тонах була середнього розміру ,але затишною.
-Захоплююче,-промовила дівчина,уважно роздивляючись кожний сантиметр приміщення. А й справді, кімната була зроблена зі смаком. Видно, що над нею працював дизайнер зі стажем. Мері не могла не помітити, величезну кількість картин у всьому будинку. Кожна з них була унікальна і неповторна. Проте робота, яка висіла над великим ліжком у цій кімнаті , привернула її увагу найбільше. Вона відрізнялася від всіх інших. На ній був зображений юнак, який вириває зі своїх грудей серце і протягує його дівчині навпроти . Кожна деталь була ідеальною. Мері ніколи не бачила таких незвичайних та водночас красивих картин.
-Мені дуже подобається, - її очі загорілися і вона уважно роздивлялася цей витвір мистецтва.
- Обіцяю тобі завтра розповісти історії всіх картин у цій квартирі. А зараз тобі потрібно виспатися. Зранку перевдягнешся у одяг ,що лежить на стільці. Якщо буде потрібна допомога ,на тумбочці лежить телефон. Він без паролю і там тільки мій контакт. Домовилися?- юнак допоміг дійти їй до ліжка .
-Добре,- тільки після цієї фрази він вийшов з кімнати ,зачинивши двері.
Буквально за пару секунд Мері опинилася під м'якою та величезною периною . В голові було багато запитань на які студентка не могла знайти відповіді. Проте втома дала про себе знати і вона заснула солодким сном.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Гра на кохання
RomanceЗ приходом темряви його шайка починає вносити власні корективи у чужі життя. Він вже давно потонув у вирі апатії і останнє, що його хвилює-твої почуття та плани на майбутнє. Не втечеш, навіть не намагайся. Кожного разу жертви дивляться у його обличч...