#23

5.3K 350 89
                                    

-Здається, що час виходити на полювання, - сказав Лютер і почав вертіти пістолет в руці.
-Лютер, ми не вбиваємо минулих спільників, ми всі давали клятву, - промовив Скай, піднявши одну брову. Юнак був на 100% впевнений, що Лютер нічого не зробить Герману, тому що клятва, яку вони дали один одному багато років тому завжди була найважливішим правилом у їхній банді . Тобто не порушувалася у будь-якому випадку.
Та слова ніби не доходили до його вух і він продовжував "бавитися" з пістолетом у руках і просто дивитися в стіну. Ця сцена більше нагадувала уривок з якогось фільму про божевільного кілера.
-Заспокойся, - не замовкав блондин.
Лютер різко піднімає праву руку у якій знаходилася зброя і натискає на курок. Звук,від якого буквально заклало вуха і ваза на полиці, яка стояла навпроти нашого головного героя розсипалася на маленькі частинки. Мері і Емма від неочікуваності не встигли й запищати ,а просто різко повернули голови до юнака. Ще буквально сантиметр і пуля б влучила прямо в голову Райану, який сидів в кріслі навпроти всіх присутніх. Проте Райан і не кліпнув . Звичка?
-Внесемо корективи, - промовив спокійно Лютер і заховав пістолет у задню кишеню джинс .
-Озвуч план дій, - сказав Скай, вставши з місця. Спільник добре розумів, що Лютер не буде викидати слова на вітер і вже добре спланував їхні наступні дії.
- Будемо діяти незвичним для нас способом,тому що варто не забувати скільки часу ми пропрацювали разом і Герман знає кожен нюанс нашої стратегії. Коли ми зазвичай діємо ? -поставив запитання хлопець,вставши впритул до Ская . Авжеж відповідь на нього міг дати кожен з присутніх.
-Всі випадки нападів були зафіксовані тільки вночі,але нападати у світлу пору буде занадто нерозумно, - сказала Мері і стала третьою біля юнаків.
-А якщо діяти одночасно у світлу і у темну пору? - промовила Емма.
-Що ти маєш на увазі? - запитав Скай, повернувшись до блондинки.
-Тут два варіанти. Ранок або вечір. Не думаю, що на вулиці буде мало людей, коли темніє. Все-таки ввечері на вулицях багато малоліток, які думають, що тинятися провулками у такий час круто. А у цьому ділі зайвих свідків або жертв нам непотрібно. Інша справа світанок. Десь у 4 годині на вулицях ще пусто і вони не будуть очікувати нападу в такий період доби, - сказала Емма і всі подивилися на неї, як на лауреата Нобелівської премії .
-Таке відчуття, що ти вже організовувала злочини, - промовив Скай.
- Нам якраз був потрібен мозок у групі, здається, що ми його знайшли, - промовив Райан і усміхнувся .
-Так що далі?
-Тут знову два варіанти. Або зранку нападати на їхній штаб, або заманювати їх сюди. Ми зробимо так, щоб вони дізналися наше місце розташування, а тут їх буде чекати сюрприз. Тільки потрібно все зробити максимально натурально.
-Думаю, що на те, щоб дізнатися, де знаходиться їхній штаб піде багато часу. Другий варіант кращий.
- Мері, ввімкнеш телефон і набереш мамі, - промовила Емма.
-А це вже навіщо? - запитали хлопці.
-Не тормозіть . Ви думаєте, що у Германа немає людини, яка може відразу вислідити місце розташування Мері через її телефон? Плюс Я впевнена,що вони зможуть і прослухати мобільний. А якщо ви хочете, щоб все виглядало натурально, то потрібно, щоб вона позвонила своїй мамі і розповіла їй, як вона сумує за нею.
-Просто геніально, де ти це все дізналася? - запитав Скай.
-А це вже секрет, - промовила Емма і підморгнула юнаку . Дівчина самовпевнено усміхнулася, коли побачила, що хлопець після цього жесту різко перевів погляд.
-Після цього Райан завезе вас у безпечне місце, а ми якось самі вже тут розберемося, - сказав Лютер.
- Коли ми тільки виїдемо з цього лісу нас спіймають за три секунди. Думаю, що в нього точно не один спільник,-заперечив Райан.
-Ми не можемо так ризикувати, - промовив Скай, глянувши на Лютера, а потім додав:-Ти це розумієш?
-Як ніхто інший,-відрізав хлопець.
-Хватить вже з нас порошинки здувати, не такі вже і беззахисні, - промовила Мері, а коли хлопці обернулися до неї, то побачили, що тепер вона вертіла пістолет в руках.
-Як ти його забрала? - запитав Лютер, після того як перевірив кишеню.
-У будь-якому випадку ми можемо постояти за себе, - проігнорувавши запитання хлопця, сказала студентка.
-Та ти навіть з нього не зможеш вистрілити, - промовив Лютер.
-Перевіримо ? - сказала Мері, усміхнувшись .
-Давайте не будемо, - заперечив Скай і акуратно забрав з рук леді зброю.
-Ми можемо заховатися на горищі або у підвалі, - сказала Емма.
-А якщо він нас тут всіх повбиває, як вам вибратися звідти? - запитав Скай.
-Не думаю, що Герман буде тут сидіти три дні і чекати з моря погоди.
-Ні, ні і ще раз ні, - крикнув Скай і суворо подивився на Емму, яка стояла біля нього.
- У тебе є інші варіанти? - ще голосніше промовила дівчина у відповідь.
-Потім будете розбиратися у своїх сімейних мелодрамах . Коротше кажучи, дівчата будуть на горищі, кожній дамо пістолет, я буду стояти біля головного входу, Лютер біля чорного, а Скай на другому поверсі недалеко від драбини, щоб якщо щось піде не так він зміг захистити горище. Всім зрозуміло? - промовив Райан, а потім додав :-Кращого варіанту немає.
-Завтра ще обговоримо дрібниці, а на наступний ранок будемо діяти, - закінчив Лютер і всі розійшлися по своїм кімнатам .
👇🏻
Цікаво дізнатися, який персонаж з книги ваш улюблений і чому?

Гра на коханняWhere stories live. Discover now