#3

7.2K 431 38
                                    

                                                                        
Маленька дівчина починає повільно робити кроки назад, але через декілька секунд вдаряється у стіну. Глухий кут. Через свою необережність вона опинилася у пастці, немов дика пташка, яка потрапила у руки вмілого мисливця. У провулку тепер розноситься не тільки хрипкий сміх,а й цокіт взуття . У голові дівчини зникли всі думки, дихати стало важче, тому що до неї наближається той, кого вона боїться більше за смерть. Невже це кінець? Вб'ють і оком не моргнуть ? Її очі починають бігати туди-сюди у пошуках хоча б якось предмета  навколо, чим можна було б вдарити супротивника. Доволі абсурдна ідея, але у паніці придумати щось краще  неможливо.
З темряви повільно,наче тінь, виходить високий хлопець. Примружившись, дівчина почала розглядати незнайомця. Мері відразу впізнала його, він допоміг їй дістати молоко у супермаркеті. Через секунду хлопець вже стояв впритул до дівчини і вона відчувала його гаряче дихання на своїй шиї. Було незрозуміло, ноги трусилися від холоду чи від страху. У провулку настала цілковита тиша, кожен очікував від один одного  якихось  дій.
-Навіть не будеш втікати? - грайливо і невимушено запитав Лютер, накручуючи пасмо її довгого волосся на вказівному пальці.
У якийсь момент їй здалося, що все це звичайний сон і вона знаходиться зараз у своєму затишному ліжку, обіймаючи велику подушку. Проте бісовий запах чоловічих парфумів відкинув єдиний позитивний розвиток подій. Ні, це явно не сон. Дівчина перевела здивований погляд на  нахабного хлопця.
-У цьому ж немає сенсу,- вона намагалася приглушити тремтіння у своєму голосі.
Мері розуміла, що це не ті люди перед якими потрібно показувати свій страх, тому намагалася говорити більш-менш впевнено.
-Звідки проста студентка знає таку інформацію про володарів цього міста ? - впевнено запитав юнак і підійшов ще ближче. Впевненості йому явно не бракує. Ще один сантиметр, він вдавить її у стіну і від неї не залишитися навіть сліду.
-Думаю, що ти вже знаєш всі мої таємниці, крім цієї,- не здалася вона, нахмуривши темні брови, хоча він і всіма силами намагався порушити її особистий простір, щоб налякати до смерті.
Лютер не любив, коли грають не за його правилами і думають, що їм це зійде з рук . Він не робить винятків і ставить на місце всіх, хто порушує його спокій . Саме тому  настрій  у хлопця змінився дуже швидко. Зі всієї сили юнак вдарив кулаком у стіну біля голови дівчини до болю у кістках. Мері під час удару рефлекторно закрила очі,немов маленьке беззахисне кошенятко, а її впевненість зникла моментально. Дівчина так сильно прикусила праву щьоку для того, щоб не розплакатися прямо зараз, що відчула металевий присмак у роті.
Лютер уважно спостерігав за її мімікою, вивчаючи кожен сантиметр обличчя дівчини. Звичайно, він помічав нотки паніки в її очах і це не могло його не радувати. Цей метод працював завжди, тільки кожна людина ламалася за різний проміжок часу. Чесно кажучи, він очікував менше від ще такої юної та лякливої студентки.
-Навіщо ж ти полізла не у свою справу, дівчисько ?
Його забавляло, коли жертви різко змінювали свої емоції, немов розуміючи хто перед ними стоїть. У даний момент часу він був схожий на божевільного маньяка з типового фільму жахів. Хоча , можливо, так і є.
-Звідки ти можеш знати, що це не моя справа?
-Значить, ти щось приховуєш , - прошепотів хлопець,нахилившись до її вуха.
Його гаряче дихання знову обпікало ніжну шкіру студентки, змушуючи запинатися і забувати елементарні слова. Лютер морально тисне на неї і вона це бачить, але нічого не може вдіяти зі своїм страхом.
Лютер провів рукою по щоці дівчини, різко повернувся, ледь не задівши її лице, і розчинився у темряві разом зі спільниками.

***

Мері сидить на дивані і п'є теплий чорний чай. Занадто багато цукру. Вона навіть не пам'ятає, як дібралася до будинку подруги. Звичайнісінький шок. Емма почула дзвінок і ,відчинивши двері ,побачила перелякану Мері.
-Може ти вже поясниш, що сталося і чому в тебе такий вигляд? - схвильовано запитала подруга, сівши біля неї на диван.
Після цього запитання, Мері зірвалася з місця, підбігла до вікна і закрила жалюзі. Весь цей час Емма здивовано дивилася на дівчину, яка бігала туди-сюди, і не розуміла, що вона взагалі робить. Її подруга зійшла з розуму?
-Вони прийшли за мною, - сказала Мері, взявшись однією вільною рукою за голову.
-Не кажи, що ти про "Королів темряви", - перелякано запитала  Емма і акуратно забрала з її руки склянку з чаєм .
- Я до останнього сподівалася, що це не вони. Що я накоїла?-ще трохи і вона заплаче.
Паніка брала вгору над здоровим глуздом, змушуючи не сидіти на одному місці. Емма ніколи не бачила її такою переляканою і розгубленою. Дівчина вже хотіла встати і обійняти її, щоб хоча б якось заспокоїти студентку, але її  зупинив звук смс на телефоні Мері . Вони обоє перестали дихати у цей момент і повернулися до столу, де лежав смартфон. Емма кивнула і повільно підійшла до телефону, щоб прочитати повідомлення уголос .
- Гру розпочато ,- прошепотіла Емма .
Воно було від невідомого абоненту, але Мері відразу зрозуміла від кого меседж.

Гра на коханняWhere stories live. Discover now