Ультиматуми. Всі ми хоча б раз стояли перед тяжким вибором . У такі моменти ти знаходишся ,немов на роздоріжжі . Який шлях буде правильним і куди він тебе приведе ? Зараз в його голові коється цільковитий хаус . Здається , що правильної дороги немає і з цієї гри він не вийде переможцем . Звичайно, Мері найважливіша людина в його житті , хлопець готовий зірватися з місця в цю саму секунду і летіти до неї зі швидкістю світла. Тоді чому він досі стоїть біля дверей цієї кімнати і навіть не кліпає? Всього 34 хвилини. А хіба Емма заслуговує такої смерті ? Хіба Скай,який ходить цілий день з усмішкою на лиці після зустрічі з нею ,заслуговує такої долі? Неважливо чи перебувають вони в романтичних стосунках ,чи ні .Найкращий друг ніколи не вибачить йому смерті дівчини. А чи вибачить Мері? Стукіт в двері змушує його прийти у свідомість. Хлопці припинили чути будь-які звуки за дверима і захвилювались .Лютер швидко відчиняє двері ,згадуючи про брак часу.
- Ти блідий ,наче стіна ,-промовив Скай ,побачивши його лице . Він відразу зрозумів,що сталося щось серйозне .
- Ти вбив його прямо тут?-емоційно запитав Райан,який спочатку подивився на кімнату ,а не на друга .
- В мене погані новини,- Лютер ледь вимовляв слова ,товариші ніколи не чули,щоб в нього так тремтів голос . Саме тому вони синхронно перевели на нього здивований погляд. Юнак мовчки протягнув папірець Скаю.
- Чиї це адреси ?- його найкращий друг уважно розглядав надписи на папері.
- Скаю,хтось один з них помре,- не відповів на попереднє запитання Лютер.
- Хто помре?-здивовано промовив Райан ,який нічого не розумів , а інший хлопець мовчки дивився на Лютера . Йому не потрібно було пояснювати ,чия смерть може налякати їхнього лідера.
- Хто приїде першим,той врятує життя дівчині. Ось тут,-Лютер вказав пальцем на друге місце призначення і продовжив:- ти знайдеш Емму . Якщо ніхто з нас не встигне за пів години ,- він просто не зміг закінчити . Нестерпний біль у грудній клітці не дозволив йому це зробити.
Райан опустив голову і задумався про щось .А Скай просто кивнув ,тому що тут не потрібно було слів. Він не звинувачував Лютера ні в чому . Хлопець навіть був вдячний за шанс , тому що він міг просто без слів поїхати до Мері.Нехай доля вирішить все замість них .
- В нас мало часу,- видавив з себе Лютер і вони разом швидко покрокували кожен у свою машину . Райан в останній момент промовив ,що не хоче вибирати одну з сторін і просто почекає їх тут. Можливо,це на краще.
Перед тим ,як піти кожен у інший бік до свого транспортного засобу ,вони ще раз подивилися один на одного з розумінням і болем у очах. У цей момент вони ,немов кинули монету і нікому не відомо на який бік вона впаде .
ВИ ЧИТАЄТЕ
Гра на кохання
RomanceЗ приходом темряви його шайка починає вносити власні корективи у чужі життя. Він вже давно потонув у вирі апатії і останнє, що його хвилює-твої почуття та плани на майбутнє. Не втечеш, навіть не намагайся. Кожного разу жертви дивляться у його обличч...