від автора

4.6K 239 173
                                    

Так, це кінець . Дякую тобі,що дійшов до фіналу. Я ніколи не перестану дякувати всім вам за таку велику віддачу . Книга писалася майже 2(!) роки і залишилися люди,які були зі мною від самого початку. Дякую за те,що чекали наступних глав,коли я не писала ДУЖЕ багато тижнів . Завжди були позитивні коментарі ,які буквально змушували мене взяти себе в руки і продовжувати.

- Чому саме такий фінал?
З самого початку я планувала зробити таку кінцівку,тому що без неї книга б не несла ніякого сенсу. Мораль для кожного різна . Я в свою чергу хотіла показати,що в житті нічого не проходить безслідно (сподіваюся,що в мене це вийшло) . Всі в кінці кінців розплачуються за свої гріхи. Я не хотіла,щоб в читачів склалося враження,що Лютер - це звичайний «поганий» хлопець і що йому зійде все з рук.

- Що щодо інших героїв ?
Сподіваюся,що в них все потім було добре. Кожен може уявляти їхнє майбутнє по-різному ;)

Ще я хотіла б дуже обговорити головних героїв. Сподіваюся ,що вони вийшли не поверхневі і залишили слід у вашій душі;). Мені дуже цікаво почути вашу думку про персонажів ,тому чекаю вас у коментарях (або в особистих повідомленнях ).

Я не можу сказати,що це хороша історія ,яка заслуговує велику кількість переглядів і т.д. Я розумію,що тут багато лексичних і граматичних помилок , просто я ще вчуся ;) . І коли я перечитую перші глави ,які писалися дуже давно,то кожен раз знаходжу нові помилки . Проте це показник того,що я росту і у мене з'являються нові знання. Це класно . Можливо,потім мені буде соромно за цей твір,але навіщо думати наперед ?)

Неважливо ,коли ти це читаєш , просто напиши свій відгук . Які емоції викликала в тебе ця історія? Чи сподобалася вона тобі? Можливо ,в тебе є якісь запитання ? Мені дуже цікаво .

Дякую вам🥺❤️

Гра на коханняWhere stories live. Discover now