#27

4.4K 272 24
                                    

- Ти чого мовчав?-вже майже кричала Емма на Ская ,який нічого не говорив про свої симптоми стільки часу. Вона почервоніла і виглядала такою злою,як ніколи.
- Тихіше,-сказав юнак , не зводячи очей з дівчини, яка від переживаннь ходила по кімнаті, імпульсивно розмахуючи руками, а потім додав:-Не говори про це нікому.
- Ти знущаєшся? Якщо ми зараз не поїдемо до лікаря , ти можеш померти! Не я ж тут мріяла вчитися у медичному,- все ще жестикулюючи, говорила Емма.
- Я розумію,але в них і так багато проблем,- промовив Скай і сів, зморщившись.
- Ні ,ти не розумієш. Ти ведеш себе ,як маленька дитина. Ти думаєш, що твої похорони не принесуть клопоту?
- Сядь,-сказав Скай і постукав долонею біля себе ,показуючи де сісти.
Емма, голосно видихнувши та зібравши всі свої емоції, сіла біля нього і намагалася уважно слухати , що він хоче їй донести. Хоча всередині вона була готова розірвати його на шматочки і одночасно запитати чи болить нога і промити рану ще раз.
- Я відчуваю,що всім зараз не до моєї проблеми. Лютер з розбитим лицем ,який також ледь ходить через синці, намагається склеїти Мері, яка просинається через власний крик за моєю стіною. Райан з перемотаною головою хоче всіх підтримати, віддаючи всі свої сили. Як я можу в такій ситуації просити про допомогу?
- Знаєш, але ж я також пройшла через це все. Я сиділа на горищі, готувалася до власної смерті, але плюнула на свій страх і життя ,коли почула ,як Герман гамселить тебе зі всієї сили. Я не подивилася на труп під своїми ногами, не зупинилася хоча б на секунду, а побігла до тебе , тому що тобі потрібна була допомога. І я не збираюся, пройшовши через це, чекати твоєї смерті,- сказала Емма,навіть не кліпнувши.
Вона настільки впевнено і серйозно це промовила, що сперечатися з нею було просто безглуздо. Хлопець замовк, тому що розумів, що дівчина має рацію. Скай сидів і розглядав її з ніг до голови. Її білосніжні пасма волосся спадали на плечі, а грудна клітка тяжко піднімалася від хвилювання. Емма ж сиділа і дивилася у його глибокі очі, наче хотіла заглянути у душу. Вона намагалася зрозуміти його рішення. Вже всі у цьому домі знали, що він один із найвпертіших людей у світі, але ж Скай знає ,які можуть бути наслідки. Якщо не звернутися за медичною допомогою протягом однієї доби , то він просто може померти в них на руках. Хлопцеві на очах стає все гірше і гірше,а він ж витрачає останні сили на впертість. Емма знала, що хлопець не з дурних, щоб приймати такі рішення без вагомої причини. Так чому?
Голова Ская розколювалася, а сил для ходьби не було, навіть , не зважаючи на травму. Нога дуже сильно боліла, наче хтось кожні п'ять хвилин туди всаджував ніж ще раз. Через всі ці фактори юнак майже не спав вночі . Все , що йому зараз хотілося -вмерти і не відчувати цієї болі.
- Припустимо ,що я нікому не розповім і допоможу тобі дібратися до лікарні. Проте як? Машина в Лютера, а ми ж навіть з ключами не зможемо спуститись на перший поверх.
- Ключі від машини завжди знаходяться у його пальті, яке висить біля його вхідних дверей. А з ходьбою все не настільки погано. Пообіцяй мені ,що спробуєш,-промовив хлопець, дивлячись на неї, немов маленька дитина, яка просить у мами щось їй купити у крамниці.
- В вас все добре?-почувся голос Райана з іншого боку дверей.
Хлопець і дівчина замовкли, не знаючи ,що відповісти на питання від несподіванки. Потрібно було хоча б щось крикнути, щоб Райан не зайшов у кімнату. Проте в екстреній ситуації зорієнтуватися не так вже й просто. Двері повільно відчиняються , Скай різко хватає Емму однією долонею за шию і притискає до себе . Від неочікуваності дівчина ахнула, але так як губи Ская накрили її, вона не встигла вимовити жодного слова.Райан зайшов в кімнату і ,побачивши ,що тут відбувається ,зупинився та просто дивився на хлопця і дівчину. Секунд 30. Скай ж закрив очі і насолоджувався моментом,Емма не могла зрозуміти ,що відбувається ,а Райан просто стояв і дивився на цю картину. Двері зачиняються з тієї сторони. Звук був настільки сильним, що його мабуть почули всі інші жителі цієї квартири . Невже це його настільки зачепило?
- І що це було?- запитала Емма ,відтулившись від юнака, але відповіді вона так і не дочекалася . Скай успішно проігнорував це питання. Хоча насправді воно було риторичним. Студентка добре зрозуміла , що це для того, щоб Райан нічого не запідозрив. Але чому саме у такий спосіб?
- Так на чому ми зупинилися? А, ти мала мені пообіцяти, що спробуєш спуститися зі мною вниз і доїхати до лікарні або дасиш мені спокійно вмерти.
- Твої жарти тут ні до чого. Як ти це собі уявляєш? В тебе ж немає сил навіть самостійно піднятися з ліжка.
- Не настільки все погано,- промовив юнак і почав підніматися з місця. Хороші новини. Йому вдалося встати на ногу , тільки одну. Емма встала з місця і вже хотіла допомогти йому дійти до дверей. Проте щастя тривало не довго. Перед очима Ская все почало крутитися і він різко впав на ліжко. Затуляючи лице руками і стогнувши, Скай лежав на спині . Секундна пауза. Юнак стогне і різко вдаряє кулаком у ліжко. Його грудна клітка швидко піднімається і опускається ,він не може вимовити жодного слова. Біль у нозі паралізує все його тіло,немов Герман знову всадив цей ніж і прокручує його дуже повільно.
- Ні ,ні і ще раз ні,- злякавшись, промовила Емма і просто вилетіла з кімнати . Дівчина забігла в кухню ,чим привернула увагу всіх присутніх . Вона тяжко дихала і стояла зі сльозами на очах . Скай настільки різко звалився з ніг ,що налякав дівчину до смерті.
- Скай,-промовила дівчина , дивлячись на Лютера ,який в цей момент пив чай . Він ,зрозумівши все без зайвих слів ,побіг по коридору,ледь не збивши Емму з ніг.

Гра на коханняWhere stories live. Discover now