#20

5.3K 330 40
                                    

Спокійна музика хоча б на секунду дозволяє дівчині зупинити потік думок у її голові. Повністю стомлені молоді люди їдуть в машині, займаючись кожен своїми справами. Скай шукає щось у своєму мобільному телефоні,а Емма заснула біля нього після такого важкого дня. Мері ж сиділа на передньому сидінні біля Лютера, що додавало незручності. Відразу після поцілунку хлопець вийшов з кімнати, залишивши її у шоковому стані. Вона до кінця сама не розуміє, що відчуває. Тягар на душі? Можливо. Дівчина знає точно тільки те , що їй потрібно подумати. Проте не тільки про поцілунок, а про подругу. Мері не задумувалася раніше, що відчуває Емма. Подруга толком не знаючи нічого, стала пішкою в цій ситуації. А хто ж тоді король? Герман?
-У шахматах перемагає той, хто б'є короля,-промовила вголос Мері, роздивлялись темний ліс за вікном.
- Ти про що взагалі? - запитав Скай і підсунувся ближче до передніх сидінь, опинившись між ними.
-А як перемогти короля і його армію, коли всі минулі дії не принесли результату?
-Перевернути гру, - промовив Лютер, не відволікаючись від дороги.
-В якому сенсі? - знову нічого не зрозумівши, перепитав блондин.
-Змінити стратегію,-твердо промовила дівчина, а потім додала:-Ми навіть зараз втікаємо від Германа.Чому б не зустрітися з ним?
-Ти сумуєш за тим темним приміщенням, де він тебе тримав? В нього багато спільників,- сказав Скай, піднявши здивовано брови.
-Ви будете мене страхувати.
Машина різко зупиняється. Від зустрічі лиця Мері і лобового скла, її захистив пояс, а вот Скай, якби не схопився за сидіння, вилетів би вперед. Найбільше не пощастило Еммі, але через сварку ніхто відразу і не звернув на неї увагу.
-Ти станеш приманкою , тільки через мій труп, - крикнув Лютер і вдарив кулаком в кермо.
-Значить прийдеться тебе вбити. Я втомилася весь час втікати,- також голосно сказала Мері і вийшла з машини, побачивши, що вони вже зупинилися біля будинку.
-Чорт! - сказав Лютер і вийшов за дівчиною, голосно хлопнувши дверима.
- Ну хто б сумнівався, - прошепотів Скай і закинув назад голову.
Ніякої реакції від емоційної Емми . Це не могло не здивувати юнака,тому він повернувся до неї.
-Ей, що сталося? - лагідно сказав Скай, коли побачив, що дівчина закрила лице двома руками,а потім додав:-Покажи .
Блондинка відкрила лице, перелякано глянула на хлопця і він побачив кров, багато крові. Руки дівчини сильно трусилися.
-Все нормально,я просто не встигла схопитися за сидіння, - ледь промовила подруга. При вигляді крові у неї крутилася голова.
- Надіюся, ти не зламала ніс. Ідемо, в домі є аптечка, потрібно зупинити кровотечу.
З допомогою Ская, вони дійшли до дерев'яного будинку, який стояв посеред лісу. Його не можна було назвати великим, проте місця вистачило б всім. Зайшовши в будинок, вони побачили довгий коридор у кінці якого стояла закручена драбина. На першому поверсі була тільки кухня, зал і туалет, а на другому знаходилися спальні. Так як кухня була першою кімнатою зліва, Емму всю в крові ніхто не помітив. Дівчина сіла на стільницю , а Скай почав зазирати в тумбочки. Коли ж юнак все-таки знайшов аптечку, він підійшов до дівчини.
-Слава Богу, не зламала, - промовив хлопець і почав акуратно витирати її лице серветками. Емма зморщилася.
- Це добре, - тремтячим голосом прошепотіла дівчина.
-Ей, ти чого? Так боляче? - ніжно промовив хлопець, побачивши сльози на її обличчі.
-Я просто... Ця вся ситуація...
-Я тебе розумію. Приблизно такий стан в мене був, коли починалася діяльність нашої банди. Хочеш розповім? - запитав юнак, щоб хоть якось заспокоїти Емму. Так як дівчина сиділа на стільниці ,їхні лиця знаходилися на одному рівні.
-Давай.
- Взагалі все своє життя Я мріяв бути хірургом. Проте я був вимушений піти з університету, не закінчивши 2 курс. Після смерті батька, у мами почалися проблеми зі здоров'ям і були потрібні величезні кошти на лікування. А це була тоді єдина можливість заробити такі гроші. Наразі з мамою все добре, а довчитися видно, що мені не судилося.
Хлопець глянув на дівчину і побачив на її лиці усмішку.
-Що таке?
- Просто уявила тебе у білому халаті, ти б був хорошим лікарем.
-Ще б пак, - промовив хлопець і приклеїв їй на ніс пластир з кольоровим малюнком, який знайшов у аптечці .

Гра на коханняWhere stories live. Discover now