Життя нагадує танець. В якісь моменти ритмічний, швидкий ,а деколи- спокійний та повільний. Партнери протягом танцю змінюються і врешті-решт він різко закінчується. Ти летиш у прірву, невідомість, навіть не встигнувши зробити уклін.
Вузькі коридори, старі дерев'яні вікна з яких вже злізла сіра фарба. Біла стеля і крісла, які пережили не одну сотню пацієнтів. По цим довжелезним коридорам час від часу пробігають лікарі, кожен з яких колись давав Клятву Гіппократа. Проте зараз їм це не заважає брати хабарі за лікування людей. Огляд побитого хлопця, без відома поліції, зараз коштує дороговувато. Зберігання лікарської таємниці для них тепер, як бізнес. Впринципі всі виживають,як можуть. Не думаю, що в цій дірі їм платять космічні суми. Все-таки Ская довелося завести в найближчу лікарню, тому варіантів в них було не багато. До речі , з цим місцем пов'язано багато міських легенд про людей над якими проводили досліди за часів війни. Доволі моторошно, але не для наших головних героїв . Як виразився Райан: «Найбільше мене лякає тільки старша медсестра з цими бровами». Можливо, він має рацію. Говорити з нею довелося Лютеру, який на даний момент сидить біля реанімації зі всіма друзями. Мало того, що він терпіти не може з'являтися у таких місцях без окулярів, ще й не вночі. Хоча тут вже і не так багато пацієнтів. Здається, що навіть люди, які втратили свідомість, протестують, щоб їх сюди привозили. Час від часу він ловить здивовані погляди людей, деколи навіть лікарів. Краще б вони у медичному лекції слухали, щоб так не дивуватися при вигляді людини з різним кольором очей. Тому зараз він намагається просто дивитися у підлогу і думати про своє. Хоча всі його думки тільки про найкращого друга.
Емма. Якщо описати її емоційний стан одним прикметником , то для цього ідеально підійде слово «нестабільний». П'ять хвилин назад вона намагалася заспокоїти всіх присутніх, а секунду тому їй принесла валер'янку та сама старша медсестра. Випивши таблетку, вона нарешті сіла у пошарпане старе крісло і закинула голову назад. Мері намагалася поговорити з нею, дізнатися ,що ж відбулося, але дівчина толком нічого не розповіла.
Райан. Хлопець також дуже переживає за друга. Все-таки вони пережили не менше щасливих і сумних моментів ніж з Лютером. Він хотів поговорити з Еммою також, але після того , як це не вдалося зробити Мері,Райан вирішив,що це вище його сил.
- Як там він?- питає Лютер, вставши з місця. З палати вийшов лікар у білому халаті. Йому далеко було вже за 50. Сиве волосся , зморшки на обличчі, але енергії йому не бракувало. Лікар подивився на Лютера . В його погляді читалася недовіра. Таке відчуття, що він перший раз бере хабар у голови небезпечної банди.
- Сепсис значить,-промовив лікар і зробив довжелезну паузу , яка здавалося тривала вічність, а потім додав:- Не думаю,що ви захочете слухати лекцію про те ,що з такими ранами потрібно звертатися відразу за медичною допомогою.
- Якщо ви, шановний лікаре, зараз не скажете, що зі Скаєм, медична допомога буде потрібна вам,-втрутився Райан у розмову і мило посміхнувся . Чоловік перелякано подивився на юнака, але вирішив не ставити лишніх запитань.
- На диво, ви ще вчасно звернулися. Ми почали інтенсивне лікування . На щастя, в лікарні виявилася його група крові. Хірургічне лікування полягає в висічення всіх уражених тканин і якнайшвидшому закритті ранових поверхонь шляхом накладання швів, що ми власне і зробили. Ми призначили йому антибіотики, які він мусить приймати. Сподіваємося, що все буде добре.
- Коли до нього можна буде зайти?-запитала Емма .
- Думаю,що через пару годин, не раніше.
- Дякую,- промовив Лютер і відкрив двері у палату . Лікар хотів заборонити це зробити, але зрозумів, що це неможливо. Лютер просто зніс його з місця, проігнорувавши всі незадоволені крики. Хлопець зачинив двері за собою, показуючи цим, що краще не заходити всім разом.
Зайшовши, юнак побачив , на диво, доволі пристойну палату. Ніяких обшарпаних стін чи вікон , які не зачиняються. Хоча за гроші ,які вони заплатили можна було б знайти кращу. Проте маємо,що маємо. Посеред кімнати стояло ліжко на якій і лежав юнак . Скай був ще під наркозом .Лютер перевів погляд на крапельницю, а потім спокійно підійшов до ліжка. З обох сторін ліжка стояли стільці ,тому він зміг сісти біля друга. Його грудна клітка тяжко піднімалася , а сам він виглядав не дуже,якщо чесно. Думаю, що ніхто не виглядає ідеально після операції. Скільки часу триває вихід з наркозу залежить від конкретних обставин. Хтось буквально після операції,інші можуть через годин 5-6 .
Лютер повернувся , тому що почув , як хтось повільно відчиняє двері. В кімнату заглянула Емма ,запитавши чи можна зайти. Дівчина отримала згоду і також зачинила за собою двері, намагаючись зробити все максимально тихо. Хоча в цьому впринципі немає логіки. Лютер дивився на дівчину, піднявши одну брову від здивування, тому що вона так і залишилася стояти біля вхідних дверей. Вона ,немов боялася підійти до Ская .
- Що трапилося?-запитав Лютер , зрозумівши, що біля нього зовсім інша людина. Після ситуації у лісі дівчина різко змінилася . Вона намагалася приховувати це, але балакуча Емма кудись зникла. Дівчина не була ініціатором розмови, майже завжди мовчала при обговорюванні якоїсь ситуації, не була зосередженою. Після того, як Скаю стало погано, юнак зрозумів, що поговорити з студенткою зможе тільки він.
- Сідай,-серйозно сказав Лютер і дівчина спокійно сіла на стільчик ,який знаходився з іншого боку ліжка.
- Про що ви розмовляли 15 хвилин наодинці?- різко запитав юнак .
- Мені здається, що розпочинати потрібно не з цього. Йому стало погано не через цю розмову. Насправді все почалося трішки раніше. До початку плану в тому будиночку ми говорили про життя. Хоча більшу увагу ми приділили смерті,-сказала Емма , зупинившись.
- Смерті?
- Так,знаю,не найкраща тема для розмови перед таким планом. Проте мені завжди було цікаво як ви до неї ставитеся . Ви кожен день ходите на кінці леза. А найголовніше те ,що ви вирішуєте чи заслуговує людина на смерть. «Королі темряви» ,-прошепотіла останню фразу Емма і перевела погляд на Лютера.
Він також дивився на неї і мовчав ,немов намагаючись зрозуміти до чого вона веде.
- Якщо я потрапила сюди не через свою вину, то поясни мені хоча б це . Що для тебе значить смерть?-порушуючи тишу, продовжила студентка.
- Це нормально. Люди народжуються і помирають. Це безкінечний процес. Проте не всі заслуговують на довге життя. Ми не вбиваємо людей, які творять добро для всіх оточуючих, а тільки порушили наш спокій. Ми караємо тих, хто може нашкодити іншим. Так, у це важко повірити, але це так і є. На наших руках кров королів мафії , які зіпсували життя не одній людині.
- Чому саме ти? -промовила Емма і спровокувала суцільну тишу.
Лютер дивився на дівчину і мовчав. Він ледь не вперше в житті не знав, що відповісти на просто запитання. Юнак ніколи не міг дати відповідь на це . Хлопець навіть не міг бути чесним перед самим собою.
- Ви всі маєте тяжку долю. Спогади про дитинство викликають у вас біль , злість і бажання покарати всіх. Проте в всіх цих людей могли бути діти , батькі, які бачили в ньому тільки щось світле,-по її щокам покотилися сльози,очі почервоніли ,а голос тремтів ,але вона продовжила:- ніхто немає права вирішувати долю людей . Ніхто не може керувати смертю . І ось доказ ,-з останніх сил промовила вона і перевела погляд на Ская.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Гра на кохання
RomanceЗ приходом темряви його шайка починає вносити власні корективи у чужі життя. Він вже давно потонув у вирі апатії і останнє, що його хвилює-твої почуття та плани на майбутнє. Не втечеш, навіть не намагайся. Кожного разу жертви дивляться у його обличч...