Чи любите ви ходити на нічні сеанси у кінотеатр? Мері особисто, ніколи раніше не мала такого досвіду.Проте Емма вирішила, що піти пізно ввечері на черговий фільм жахів, які вона просто обожнює, це норма. Мері не дуже полюбляє цей жанр , тому що боїться все , що стотується містики. В неї була одна моторошна історія, пов'язана з паранормальними явищами. Однак, чим старшою дівчина ставала,то розуміла, що це ймовірно просто плід дитячої фантазій. Ще й після розповідей подружок з літнього табору про страшних привидів, або монстрів під ліжком, які можуть відкусити тобі ногу. Після перегляду таких фільмів вона найчастіше боялася вночі сходити попити води на кухню, або засинати без світла. Втім, Емма цілий сеанс могла спокійно жувати попкорн і навіть сміятися з деяких сцен, коли ж подруга від страху заплющувала очі і інколи навіть кричала . Мері деколи просто дивується її сміливості. Не тільки стосовно страшних фільмів, книг або історій. Їй здається, що у екстреній ситуації, Емма перша зреагує, тверезо розцінить ситуацію і врятує всіх присутніх, яких за лічені секунди паралізує паніка.
-Знову про хлопців думає,-стукнула її в плече блондинка і усміхнулася.
Мері заперечувально помахала головою.
-Ввечері тут завжди так мало народу? - запитала вона,нахмуривши брови.
Було незвично знаходитися майже в самотності,в місці де зазвичай "кипить" життя. А на даний момент тут присутні тільки два напівсонних касира і прибиральниця, яка останній раз за зміну миє цю прокляту світлу підлогу, яку весь час вимазують багнюкою люди з вулиці. Також біля попкорну вони помітили хлопця і дівчину, які можливо також захотіли гострих відчуттів і прийшли на фільм жахів у десятій годині. Виглядали вони доволі привабливо та були приблизно нашого віку. Юнак щось розказував їй на вухо, а дівчина голосно сміялася.
-Вони дуже милі, - проскиглила Емма і театрально змахнула сльозу .
- Можливо вони просто брат і сестра?
-Надіюся, бо цей хлопець нічого такий, -кокетливо підморгнула дівчина і співрозмовниця засміялася .
-Ідемо вже в зал, а то як завжди пропустимо початок, - ледь промовила Мері через власний регіт і вони попрямували у напрямку їхньої зали. Біля дверей робітниця втомлено протягнула великий кошик з 3D окулярами. Цей фільм ще й у 3D. «Прекрасно»- подумала Мері і як завжди вибрала яскраво рожеві дитячі окуляри, а не нудні класичні. Нервово перекладаючи їх з однієї руки, в іншу, вона крокувала за Еммою, яка намагалася знайти місця. Хоча, сенсу в цьому особливо не було. Ввечері тут не буде багато народу.
-Нарешті! - радісно викрикнула подруга і всілася на 10 місце останнього ряду. Вони вибрали ці місця з ініціативи Мері .Вона просто обожнює сидіти на останніх рядах. Ні, це ніяк не пов'язано з типовими романтичними історіями,коли він запросив її в кіно і вибрав найкраще місце для поцілунків. Просто ,на її думку,твоя присутність не заважає людям, які сидять ззаду, а тобі всеодно на людей, які зайняли передні місця.
Почалася реклама і в зал зайшла пара, яку вони обговорювали перед сеансом. Хлопець і дівчина розмістилися рівно у центрі і сіли в очікуванні фільму. Студентка перевела погляд на Емму , яка щось шукала у своїй сумці, перевертаючи все що в ній знаходилося.
-Щось шукаєш?
-Потрібно виключити телефон, щоб ніхто не заважав мені насолоджуватися переглядом.
-Як цим можна насолоджуватися?-нервово прошепотіла подруга.
Реклама закінчилася і розпочався фільм . Заграла моторошна музика і у залі виключилася все світло.Пройшло лише 30 хвилин фільму, а Мері вже старалася зі всіх сил стримувати крик . На початку фільму нічого страшного не відбувалося. Проте потім почалася повна м'ясорубка і у деяких моментах дівчина закривала лице руками.
-Я в туалет ,-прошепотіла вона подрузі і поклавши телефон в задню кишеню штанів ,пішла до виходу з зали.
Повернувши голову ,вона помітила молодого касира ,якій задрімав на робочому столі . Усміхнувшись,Мері зайшла до вбиральні і підійшла до умивальнику. Дівчина включила холодну воду ,набрала в долоні і вмилася , намагаючись вигнати з голови страшні сцени. Коли ж перевела погляд на дзеркало ,то у відображені побачила високого юнака . Та не встигла дівчина і слова промовити ,як хлопець приклав до її лиця якусь чорну ганчірку з неприємним запахом . Спочатку вона намагалася вибратися з його залізної хватки ,але через пару секунд очі почали закриватися,а земля іти з-під ніг.
- Тихо,тихо,тихо,- останнє ,що донеслось до її вух ,перед тим як Мері знепритомніла.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Гра на кохання
RomanceЗ приходом темряви його шайка починає вносити власні корективи у чужі життя. Він вже давно потонув у вирі апатії і останнє, що його хвилює-твої почуття та плани на майбутнє. Не втечеш, навіть не намагайся. Кожного разу жертви дивляться у його обличч...