Знову понеділок. Противний звук будильника заставляє дівчину розплющити очі. Останній вихідний день Мері провела у своєму ліжку ,думаючи про минуле. Її звичайно зачепила ситуація з Алексом ,але в житті відбувалося ще багато таких неприємностей."Потрібно збиратися",-подумала студентка і нарешті піднялася з ліжка. Сьогодні настрій в Мері був на чорний одяг . Зібравшись,дівчина схопила свій портфель і вибігла з будинку. Проте тільки вона зачинила вхідні двері ,то побачила силует хлопця,який відразу повернувся до неї. Зрозумівши,що це Алекс ,дівчина спробувала обійти його стороною.
-Мері,почекай,-крикнув юнак на всю людну вулицю.
Спочатку студентка не звертала увагу ,але все-таки повернулася до Алекса .
- Звідки ти знаєш мою адресу?
- Не забувай ,що я майбутній поліцейський. Вибач,що залишив тебе одну .
- Вибач? Це все,що ти можеш сказати у своє виправдання?-промовивши це,Мері пішла до виходу з двору.
-Мого молодшого брата збила машина ,я просто незнав ,що робити,-крикнув їй у слід Алекс і дівчина зупинилася. Чорт.
-Я не знала,вибач. -промовила студенка і обійняла хлопця,додавши:-Що з ним?
-Перелом ,нічого страшного,ти в університет?-все ще не позитивно запитав юнак. Синці під очима давали знати,що він не спав цілу ніч.
-Ну так .
-Тебе підвезти?-запитав юнак і повернув голову до чорного кабріолету.
-Ого ,звідки така розкіш?
У відповідь хлопець підморгнув і вони вирушили у дорогу.
Через 15 хвилин хлопець і дівчина під'їхали до навчального закладу . Мері повернулася до юнака і усміхнулася.
-Тебе забрати після пар?-турботливо запитав хлопець і поправив своє волосся.
- Я сьогодні хочу зустрітися з подругою. Дякую ,що підкинув.
Вони попращалися , Мері зайшла в університет і відразу зустрілася з Еммою.
-Мері,що це за красунчик?-закричала на весь коридор Емма ,емоційно розмахуючи руками. Вона завжди не вміла стримувати свої емоції.
-Тихіше ,це мій друг,-намагалася заспокоїти подругу вона.
-Знаю я ,що це за дружба,- хитро усміхнулася вона.
-Ну Емма,-протягнула дівчина,розуміючи до чого веде подруга.
-Ти знаєш,що сьогодні в Сема вечірка і туди запрошені всі студенти .Це має бути грандіозно і я не хочу чути відмову.
-Хто такій Сем?-розгублено запитала студентка.
- Ти шуткуєш? Це найпопулярніший хлопець в універі.
-Цей з кумедним татуюванням на шиї?
-Так,-голосно відповіла Емма.
Зайшли подруги в аудиторію ,голосно сміючись,але їхні веселощі перервав викладач історії.День промайнув дуже швидко і ось дівчата вже вибирають одяг на вечір. Емма поїхала до подруги,щоб допомогти їй вибрати плаття. Це вічна проблема для всіх дівчат ,в тому числі і для Мері. Емма вдягнула червоне плаття з відкритими плечима і білі туфлі на платформі. Після 2 годин каторги,дівчина зупинила свій вибір на чорній сукні.
-Ти виглядаєш просто ідеально,-з усмішкою промовила Емма і визвала таксі.
На годиннику 20:46 і подруги заходять у будинок Сема. Тут голосно лунає музика і танцюють вже п'яні студенти.
-Не думаю ,що буде весело,-намагаючись перекричати музику ,промовила подруга Мері.
Нічого не передбачувало біди ,але заграла улюблена пісня Емми . Дівчина різко взяла Мері за руку і потянула на середину танцполу. Наша головна героїня почала рухатися в такт музики .Вона тривалий час ходила на танці ,тому в неї це виходило добре. Подруги танцювали і голосно підспівували. Одним словом-веселилися. Залишивши через спрагу подругу ,студентка вирушила на кухню ,у пошуках води. Проте ,чиїсь руки на талії ,заставили її відкинути всю легковажність. Повернувшись,вона зустрілася з п'яними карими очима.
-Сем,що ти робиш?- невпевнено запитала Мері,впізнавши організатори вечірки.
-Та розслабся,-ледь сказав хлопець і потягнув її в сторону вбиральні. Він говорив дуже нерозбірливо , а його рука вже зіскользнула вниз.
-Відпусти,я не хочу,-крикнула Мері,але про що можна говорити з людиною у такому стані. Суцільна неконтрольованість .
Дівчина намагалася прибрати його руки ,але юнак дуже сильно тримав її . Їй було неприємно,він викликав в неї тільки негативні емоції. Половина дівчат університету мріяли б опинитися на її місці,але Мері не могла так. Малознайомий хлопець ,ще й п'яний .Вона зробила ще одну спробу вирватися з хватки цього звіра. Проте, в один момент хлопець завмер .Вона почула тяжке дихання за своєю спиною і через секунду хтось схопив Сема за руку. Тільки тепер він ослабив хватку і вона витягнула свою кисть.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Гра на кохання
RomanceЗ приходом темряви його шайка починає вносити власні корективи у чужі життя. Він вже давно потонув у вирі апатії і останнє, що його хвилює-твої почуття та плани на майбутнє. Не втечеш, навіть не намагайся. Кожного разу жертви дивляться у його обличч...