#15

5.2K 357 33
                                    

                            Мері
Знаєте, що сталося найстрашніше за весь цей час? Ні, це не постійний страх, що тебе можуть вбити з хвилину на хвилину, не постійні побої та образливі слова від незнайомих здоровених чоловіків. Найбільше мене лякає те, що я втратила відлік часу. Скільки я вже тут?  Два, три дні чи тиждень? Цілими годинами я сиділа в цьому приміщені і розглядала стіни, підлогу і стелю.За ці декілька днів моїми найкращими друзями стали  щурі, яких я боюся до смерті. Тому про сон я вже й забула.
Двері відчинялися тільки тоді, коли мені приносив їжу один з тих двох кремезних чоловіків,на яку я навіть не дивилася. Пила тільки воду, в знак протесту, за це і отримувала ногою в живіт, спину чи інші частини тіла. Скільки вже на моєму тілі синців і ран? Напевно, достатньо. Деколи тут  з'являвся і Герман, який розповідав мені план моєї ж смерті. Описував він все в найменших дрібницях ,як божевільний маньяк. Проте під час  двох останніх візитів, я його вже не чула. Я вже давно була вбита. Морально.
Двері різко відчиняються і голосно вдаряються у стіну. Як після такої кількості різких рухів, вони ще не випали? Просто 8 чудо світу. Після ефектної появи, в кімнату зайшов мій особистий кат. Я можу в цей момент звучати занадто самовпевнено і сміливо , але насправді від страху в мене паралізувало все тіло.
-В мене для тебе сюрприз, - промовив він своїм писклявим голосом. 
Це доволі дивно, що такий кремезний чоловік має  голос 10 літньої дівчинки. Поняття не маю, як його звати. Він казав мені своє ім'я ,чи ні?
Що за сюрприз?  Не думаю, що це букет пахучих квітів або милий плюшевий ведмедик . Його подарунків потрібно боятися. Я зрозуміла, що була права , коли з кишені він дістав ніж.
- Гадаю, що тобі сподобається, - промовив чоловік махаючи холодною зброєю в повітрі і почав повільно робити кроки до мене.
-Ні , - з моїх очей полилися сльози. Вони ще не використовували холодну зброю,я занадто боюся ще більшого болю.
Ніколи не розуміла , що  означає вираз «дзвінка тиша» , але , почувши звук пострілу , все швидко стало на свої місця . Мені здалося , що на хвилину я втратила слух і зір . Час зупинився, коли я відчула під собою холодну землю. Всі м'язи повільно розслабилися і найважче було зробити хоча б ще один видих. Можливо, космонавти відчувають щось схоже у невагомості . Спокій повільно огортає твоє тіло , прийнявши тебе у свої м'які обійми.
Все? Я вже мертва? Чи смерть це не боляче? В один момент я розплющила очі і зрозуміла ,що я все ще тут. Я намагалася сфокусувати погляд хоча б на чомусь. Шум вперто не хотів залишити мою голову , але я все-таки підвела погляд на постать перед мною. Картинка почала набувати різкості і перше , що я побачила - очі  чоловіка . Вони округлилися,немов побачили страшного чудовиська перед собою, і через  секунду його тіло впало ,як важкий мішок, створюючи глухий звук . На підлозі почала з'являтися калюжа темної крові.
Нічого не розумію . У цю ж мить я зустрілася з до болі знайомими очима. Він дивився на мене своїм крижаним поглядом, а я не могла видавити з себе жодного звуку. Через біль,образу і ненависть до всього живого одночасно.
- Т-ти, - запинаючись прошепотіла я.
-Ти не повинна була цього бачити,- сказав він і присів біля мене.- Мені жаль.
Йому шкода?
-Лютер, - ще тихіше промовила я, стримуючи останні сльози. Як я хотіла у цей момент закричати на всю силу ,але ледь могла прошепотіли декілька слів. Занадто мало сил ,занадто багато ран. Як і фізичних,так і душевних.
- Що вони з тобою зробили? -  сказав юнак і почав підіймати мене на руки.
Я притулилася до  грудної клітки хлопця і слухала, як б'ється  його серце. На моїх очах він вбив людину. По ідеї, я маю кричати, битися в істериці , робити все, щоб втекти від нього. Проте Лютер врятував мене від безкінечних катувань і в кінці кінців смерті. Можливо цей чоловік заслужив таку смерть?  Вперше за довгий час я розумію, що мене більше ніхто і пальцем не торкнеться, не завдасть  болі. Це дивно відчувати себе у безпеці з людиною, яку всього  декілька тижнів тому ти боялася найбільше в світі. Через яку ти терпіла в цьому підвалі всі знущання і побої. Але чорт візьми, я не боюся його.

Гра на коханняWhere stories live. Discover now