#8

5.9K 338 15
                                    

                                                                       
-Дівчина ж сказала ,що не хоче нікуди іти з тобою,-промовив своїм грубим голосом незнайомець . Повернувшись ,вона зустрілася  з Лютером ,який кивнув дівчині. Цим жестом він показав їй відійти у бік.
-А ти хто взагала такий ? Я тебе в порошок зітру,-п'яно промовив Сем ,розгнівано подивившись на хлопця. Музика була занадто голосною ,щоб почути все,що він сказав ,але цих двох речень було достатньо ,щоб зрозуміти суть.
Мері стояла і незнала ,що їй робити. З однієї сторони не зрозуміло ,щоб сталося ,якби за неї не заступився юнак ,а з другої не зрозуміло,кого  дівчина боїться більше. Проте,ніхто не міг передбачити ,що станеться далі.Хлопець зі всієї сили вдарив кулаком Сема по лиці . Хлопець не  розгубився і напав на Лютера.Мері намагалася зупинити цю бійку,стати між хлопцями,але її відштовхували. Ще один удар і плюс один зламаний ніс. Сем похитнувся і схватився за місце удару.Через голосну музику ніхто й не помітив ,що дівчині потрібна допомога ,щоб розборонити  юнаків.Студентка намагалася найти у натовпі подругу ,але це Мері не вдалося. Ноги почали тремтіти ,а в очах темніти. Вона відчувала себе маленьким та беззахисним кошеням у цій ситуації. Секунда і дівчина  вже лежить на підлозі без свідомості.
***
Мері повільно відкриває очі . Різка головна біль ,через яку дівчина зморщілася мимоволі,не дала їй це зробити. Через пару секунд вона все-таки відкриває оченята і розуміє ,що знаходиться не в своїй кімнаті.Студентка ледь піднялася з ліжка ,через слабкість . Проте,коли Мері роздивилася приміщення ,то зрозуміла ,що знаходиться у спальні подруги."Як я тут опинилася?"-подумала вона. У голові почали мигкотіти картинки вчорашнього вечора."Потрібно знайти Емму" .Дівчина акуратно виходить з кімнати і іде по коридору. Заглянувши в вітальню і зрозумівши,що там немає подруги ,Мері вже швидше попрямувала на кухню. Емма сиділа за столиком і пила каву ,коли ж дівчина зайшла в кімнату ,вона перевела на неї погляд . Побачивши ,що на столі стоїть дві чашки,Мері сіла на стільчик.
-Що це вчора було?
-А що сталося?-невпевнено запитала Мері.
-Нічого особливого, Я пішла з вечірки раніше,через біль у животі ,а через пів години  до мене прийшов окривавлений Лютер з тобою на руках .
-Він щось говорив?-здивовано запитала дівчина.
- Ні , абсолютно байдуже поклав тебе на ліжко і пішов. Може ти розкажеш ,що сталося?
-Я пішла на кухню випити води ,але мене схватив Сем і потягнув до вбиральні.Проте,наче з темряви з'явився Лютер та захистив мене  ,почалася бійка ,в мене потемніло в очах і далі я не пам'ятаю,-сказала Мері ,взявшись за голову,яка розривалася від болю.
-Це не просто так. Він щось планує і стежить за тобою. Ми мусимо дізнатися інформацію про нього першими ,ніж він про нас.
- Розгадати загадку його окулярів?
-Так .Я тобі буду допомагати і це не обговорюється.
- Це занадто небезпечно,-заперечила Мері,махнувши рукою.
-Не важливо ,ти моя подруга і ми розгадаємо його таємницю першими. Лютер був на вечірці і знаєш що це означає?
-Він слідкує за мною і хоче дізнатися звідки я знаю всю інформацію.
-Невідомо ,які будуть наслідки,коли він розгадає її.
-Що ж нам робити?- перелякано запитала Мері.
-Потрібно знайти  інформацію про його життя ,всю біографію.Проте ,хто може все дізнатися про невідому людину ,не запитуючи її особисто?

Гра на коханняWhere stories live. Discover now