Hayat, ne garip bir şeydi...
Bazen, sabahlara kadar karşına çıkması için Tanrı'ya yalvardığın kişiyi karşına çıkarmazdı, bazen ise senin hiç beklemediğin anda hayatının tam merkezine birini oturturdu.O kişi ya hayatını hiç etkilemeden öylece yerinden kalkıp giderdi...
Ya da sen asla onun gitmesini istemedin...
Dylan ise, hayatımın tam merkezinin tapusunu bile almıştı!
Hiç bilemezdim, sadece mesajlarını okuduğum birini sevebileceğimi...
Hiç bilemezdim yüzünü bile görmediğim, bilmediğim birini her dakika daha da fazla özleyeceğimi...Ama o, teknolojinin bana getirdiği en güzel hediyeydi diyebilirdim.
Tam karşımdaki sınıfta olduğunu bilmeden hergün onu aradım.
O hep yanı başımdaydı, ama ben göremedim...O ise, karanlığımı, onu görmem için aydınlattı...
Şimdi ise Dylan'ın kendi elleriyle hazırladığı, her tarafı ışıklarla kapladığı kumsala hayranlıkla bakarken, "Yani, bunların hepsini benim için mi hazırladın?" dedim.
Heyecanla, "Evet, beğendin mi?" deyip gülümsedi.
"Beğenmek ne kelime! Burası... burası hayatımda gördüğüm en en en güzel yer!"
Yavaşça yanıma geldi ve titreyen kolunu omzuma attı.
"Tabii, haklısın. Hiç senin sol yanında bulunmanın tahmin edebileceğin en güzel yer olduğunu bilemeyeceksin."Kehribar gözleri bu akşam daha da güzel geliyordu gözlerime, daha da güzel bakıyordu sanki...
Gözlerimi kaçırdım. Fidye isteyecektim sonra da.
Ah, şakanın sırası mıydı, cidden?Ciddileşiyorum, tamam.
Gözlerimi kaçırdım. Yoksa onun gözlerine bakmaya devam edersem dilim tutulacaktı, konuşamayacaktım bile.
Kaşlarımı çattım, "Neden?"Omuzlarıni silkti ve küçük bir çocuk gibi tatlı tatlı gülümsedi, "Çünkü nasıl kendi yanında bulunacaksın ki?"
Ikimiz de salakça gülmeye başladık.
Biz, yan yana oldukça Dünya batmasa mucize olurdu!
Serdar Ortaç'ın 'Iki Deli' şarkısı kafamda çalmaya başlarken gözlerimi devirdim.Görünüşe göre daha çok eğlenecektik!
-
Meeeerrrhaaabaaaa!
O kadar yoğun yoğun yoğun istekleriniz üzerineeee Alone-2 geldi!(Daha erken paylaşacaktım bölümü fakat ufacık bir aksama oldu)
Bölümler ilk hikayenin devam bölümleri gibi gelecek.
Destekleriniz için sonsuz teşekkürlerimi sunarken, Alone-2 de hem eğleneceğinizi, hem de üzüleceğinizi bildiriyor ve 'Bir sonraki bölümde görüşmek üzere. Hoşçakalın!' diyip halay çeke çeke uzaklaşıyoruum💕
Ha, oy verip yorum yapmayı da unutmayın kuzucuklarım😂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alone II
FanfictionAlone isimli hikâyenin devamıdır✨ ---------------- #stydia etiketinde #1 #lydiamartin etiketinde #1 #hollandroden etiketinde #2 #stilesstilinski etiketinde #2 #stydia etiketinde #3