2.0

213 23 5
                                    

Alarmımın çalmasıyla sabaha kadar ağlamaktan şişip ağrıyan gözlerimi birkaç saniye yumdum ve ellerimle ovuşturdum.

Telefonumu elime aldığımda bu günün Cuma günü olduğunu gördüm.

Ha gayret Holl, yarın okul yok nasıl olsa.

Yerimden en uyuşuk halimle kalktım. Önce pencereden dışarıya, karşı kaldırıma baktım. Çok şükür ki o gitmişti. Biraz daha o soğuk kaldırımda oturursa çok ağır bir şekilde hastalanabilirdi ve kendimi bununla suçlamak için yeterince dertsiz hissetmiyordum.

Önce banyoya girip elimi yüzümü güzelce yıkadım, sonra da odama girip üzerime beyaz düz bir tişört ve kot tulum giydim.
Saçlarımın nasıl olduğunu pek önemsemeden saçlarımı ellerimle taradım.

Çantamı, telefonumu ve kulaklıklarımı da alıp odamdan çıktım.
Çantamı sırtıma ve telefonumu kot cektimin içine yerleştirdikten sonra mutfağa gidene kadar kulaklıklarımı açmakla mücadele ettim.

Kahvaltı yapan annemi öpüp hızla bir bardak su içtim ve dış kapıya ilerledim.

Annem bir şeyler yemem için beni zorlarken hâlâ kendimi aç hissetmeyişime şaşırıyordum.
Ayakkabılarımı giydikten ve kulaklıklarımı taktıktan sonra hızla apartmandan çıktım.

Okulum eve yakın olduğu için iki-üç Son Feci Bisiklet şarkısı ile kendime gelene kadar okula varıyordum bile.

Ama kendime geleceğimi hiç zannetmediğim şu güne Pazar ve Ertesi şarkısıyla başlamıştım.

Okula vardığımda her gün olduğu gibi ağır giriş kapısıyla kavgama başlayacaktım. Gözlerimi devirip ellerimi kapıya yerleştirip itmeye çalışırken tam sağ omzumun üzerinen bir kol uzanıp kapıyı rahatlıkla açtı.

O kişinin kim olduğunu merak ederek arkama döndüğümde gördüğüm kişiyle yutkundum.

"Içeriye geçecek misin artık?" dedi kehribar gözlerini kaçırarak.

Kalbime uyarıda bulunup önüme döndüm ve hızla okula girdim.

O hâlâ arkamdan gelmeye devam ederken hızlandım ve sınıfta girip kapıyı hızla kapattım.

Fakat bu hırsım dersin başladığını ve hocanın sınıfta olduğunu gördüğümde beni dayak manyağı yapmaya yetmişti.

Acaba yerin dibinde tapu mu alsaydım?
Çünkü böyle giderse daha çok rezil olup yerin dibine girecektim!

Alone IIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin