"Dinlemek istemiyorum."
"Ya Dylan n'olur ama ya! Lütfen!"
Dylan kulaklarını kapatıp volta atmaya devam etti.Tyler ve Crystal'ın arasını yapmamız için bir plan oluşturmuştum. Bu planımın gerçekleşmesi için de Dylan'ın evi gerekiyordu. Fakat değil evi istemek, konuyu bile açmama izin vermiyordu.
"Ya alt tarafı biraz süsleyeceğiz, ambians yaratacağız, o sırada zaten biz orada saklanırız bir yerlere yalnız bırmakmayız onları. Sadece onlar aşklarını itiraf edene kadar beklememiz gerek."
"Umrumda değil. İsterseler yalnız başlarına yaşlansınlar."
Sonunda dayanamayıp onu durdurdum ve ellerini kulaklarından çektim."Senden sadece bir şey istiyorum. Beni kırıyorsun." dedim ajitasyon yaparak.
Yüzünde birazcık yumuşama oluşmasını görmek beni daha da gaza getirdi ve konuşmaya devam ettim.
"Beni sevmiyor musun yani? Bana güvenmiyor musun?""Saçmalama! Ben sana aşığım kızım!"
"O zaman neden böyle yapıyorsun?"
Omuzlarını düşürdü.Ellerini tuttum, "Senden başka hiçbir şey istemiyorum, aşkım. Sadece sevenleri kavuşturmak istiyorum."
"Aşkım mı dedin sen?"
Ona ilk 'aşkım' deyişimdi bu. Ve bu kelimeyi sevmiştim.Aşkım.
Aşk'ım.
Mükemmel bir kelimeydi!
Başımı olumlu anlamında sallayıp gülümsediğimde alnıma bir buse kondurdu.
"Nasıl bir kelimeyle yelkenlerimi suya indirdimemi sağlıyorsun böyle?"Güldüğümde o da gülmeye başladı,
"Tamam ulan. Sırf senin için kabul ediyorum!"
Heyecanla çığlık atıp sevgilime sıkıca sarıldım."Sen harika bir sevgilisin!"
Kalbimi durduran kahkahalarından birini attığında onu elmacık kemiklerinden öptüm.
O...
Hayatımda görüp görebileceğim en harika insandı...Parmağını bana uzatıp salladı, "Ama eğer benim yanımda kuzenime sarılır ya da öperse onun o dudaklarını kerpetenle sökerim ona göre!"
"Kankan o senin kankan, kankan!"
**
"Notlar tamam, mumlar hazır mı?"
Dylan uflayarak mumların hazır olduğunu söyledi.
"Tamam o zaman. Pastayı da şöyle yerleştirdik mi her şey tamam!"Crystal için mükemmel bir ortam hazırlamıştık. Her yerde güller ve mumlar vardı. Kapıdan girdiği andan itibaren odaya kadarki yere, üzerinde Tyler'ın onun için yazdığı sözler bulunan minik kağıtlar bırakıp odaya doğru ilerlemesi için yerleştirmiştik.
Odada Tyler, odanın ortasındaki sehpada onlar için hazırlanmış bir pasta ve onların fotoğrafları vardı.
Her şey planladığım gibi ilerliyordu!
Geriye bir tek Crystal kalmıştı!
"Benim heyecandan tuvaletim geldi."
Tyler'ın bu sözüne kahkahalarla güldük.Bakalım bizi neler bekliyordu?
-
Öhöm. Nasılsınız gencolar?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alone II
FanfictionAlone isimli hikâyenin devamıdır✨ ---------------- #stydia etiketinde #1 #lydiamartin etiketinde #1 #hollandroden etiketinde #2 #stilesstilinski etiketinde #2 #stydia etiketinde #3