Elimdeki tosttan bir ısırık daha alırken Crystal'ın bu akşam için hazırladığı planlarını dinliyordum.
"Cips kola falan da alırız, Victoria'nın uzun bir izlenecek filmler listesi varmış. Oradan seçeriz..."Crystal'ın benimle aynı yaşta olduğunu öğrendiğimde şaşırmamıştım. Okuldaki kimseyi tanımıyordum zaten. Doğal olarak onu da fark etmemiştim. Hatta diğer çocuklarla da aynı sınıftalarmış.
"Sen beni dinliyor musun?"
Daldığımı fark ettiğimde başımı sallayıp kendime geldim.
"Kusura bakma ya, dalmışım.""N'oldu yine? Kim üzdü benim belediye çukurumu?"
Omuzlarımı silktim, "Ben O'nunla böyle olmaktan bıktım, Crystal. Böyle uzak olmaktan, durmadan birbirimize laf sokmamızdan, birbirimizi kıskandırmaya çalışmamızdan bıktım. Tek istediğim şey beni 5 dakika dinlemesiydi aslında. Olaylar ne ara birbirimize düşmanmışız gibi bakmamıza döndü? Bak..." elimi göğsümün sol yanına götürdüm.
"Burası çok acıyor..." diye fısıldadım zorlukla.Yüzüne acı bir tebessüm yayıldığında ellerimi sıkıca tuttu. Sanki 1 aydan bile az süredir arkadaş değilmişiz de, yıllardır dostum olduğu için hissettiklerimi o da hissedebiliyormuş gibiydi...
"Merak etme kuzum, bu hafta kesin barışacaksınız. Sana söz veriyorum ve benim verdiğim bir sözü tutmadığım hiç görülmedi."
Umarım, Crystal...
Umarım sözünü tutarsın.
Ve...Umarım...
Umarım yine Dylan'ın parlak, kehribar gözlerine tekrardan doya doya bakabilirim...
-
Bir haftadır sadece bu kadarını yazmaya zamanım kaldı dersler çok yoğun delircem akjckakckakkx
Arada hocanın işi çıkıp gelemediği derslerde ve ders aralarında biraz biraz yazmaya çalışıyorum. Aklımda baya güzel sahneler var fakat yazamıyorum zaten sabahtan akşama kadar ödev yaz yaz yaz yaz canım çıktı help mi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alone II
FanfictionAlone isimli hikâyenin devamıdır✨ ---------------- #stydia etiketinde #1 #lydiamartin etiketinde #1 #hollandroden etiketinde #2 #stilesstilinski etiketinde #2 #stydia etiketinde #3